Въпроси всякакви за автомобилите и задволанните устройства през 2023 година

  • 30 951
  • 866
# 765
Вярно е, обаче дачията не е нито по-голяма, нито по-тежка.

Освен това ново Сандеро е 27.000 лева с много повече екстри от това на старо... Не е редно 10 годишна кола да е на 50% от цената на нова.

Вижте и Джогер и Логан, има ги и на фабрична газ. Много хубаво помислете за нова кола, защото дилемата дали няма да сбъркате е неразрешима. Изпитвате си късмета.
Виж целия пост
# 766
Цената на голфа е малко завишена, освен ако не е наблъскана с много екстри, 10-12k е по-реална според състоянието и екстрите. Ако наистина е от познат на който му вярвате ви е най-добрият вариант, ама това не е причина да вдига цената, защото на други купувачи няма да е познат. Преговаряйте да ви свали на 12k, ако наистина е добре поддържана си заслужава.
А4, пасат или Ц-класа са по-големи коли, но са и по-скъпи. За тези пари ще трябва да гледате няколко години по-стари ако не искате да са удряни или в съмнително състояние.
Кашкай е малко по-голям от Голф, а Сандеро е малко по-малка от Голф, но и доста по-нисък клас. Тая обява дето сте я пуснали не си заслужава цената. Не гледайте обяви маркирани като vip и top, тези си плащат за реклама и цените са надути. Ако обмисляте Сандеро и Кашкай, значи и Голф винвърши работа.

За кола на 10+ години е нормално да е имало удари. Ако са леки паркинг щети не е проблем, стига да не се е изменила геометрията на вратите. Ако се вглеждате в твърде малки детайли никога няма да изберете. Щом си имате майстор - слушайте го него.
Виж целия пост
# 767
Търсещите нови автомобили, наблюдавате китайските:...
Jetour ...
Варианта да си купите нов джип/сув с голям обем за между 53 и 60.000 лева [(21.000+35%)х1.85] не трябва да се пренебрегва. Има още много такива любопитни модели от Китай в момента. Повечето отварят представителства в ЕС и САЩ, има ги и в Дубай и Корея.
И в Русия в момента китайските коли заливали пазара. Всички знаем защо. Wink

За haval какво се "чува" ? Те поне имат представителство в бг.
Виж целия пост
# 768
Търсещите нови автомобили, наблюдавате китайските:...
Jetour ...
Варианта да си купите нов джип/сув с голям обем за между 53 и 60.000 лева [(21.000+35%)х1.85] не трябва да се пренебрегва. Има още много такива любопитни модели от Китай в момента. Повечето отварят представителства в ЕС и САЩ, има ги и в Дубай и Корея.
И в Русия в момента китайските коли заливали пазара. Всички знаем защо. Wink

За haval какво се "чува" ? Те поне имат представителство в бг.

Нямам наблюдения.
Претегляйте срещу Дачия.
Логан в момента е много пораснал автомобил с размерите на Пасат и Джета, има автоматик и андроид ауто, така че може да конкурира всичко до Пасат включително.
Виж целия пост
# 769
Да, да ... Ама не!
Купи си от познат! Точно така!
После си блъскай главата в стената и се чуди от къде ти е дошло.

Колата ми, първа ми е, изплатена с кредит беше 2000 лв. Купих я от вуйчо ми. Знаех че е стиснат и икономичен и че коли си купува евтини, ползва няколко години и продава.
След около десетина майстора дето ме лъжат, сама жена съм и нищо не разбирам, се намери един на когото повярвах. От четири свещи, каквото и да е това, изгаряха третата и четвъртата. Оказа се ремонт на двигател и майстора от два събра един. Колата стана пушка и не дава ядове.
Купена за 2000 лв, ремонт на двигател - 1500 и тя излезе златна. Както се шегува майстора - Ферарито е непродаваемо.

Та така за кола от познат. Не се връзвай!
После ядовете са само за теб!


П. П.
Радвам се че Петенцето си продаде аудито! Сега да избира умната и с повече акъл.
Виж целия пост
# 770
Според мен е грешка да се смятат текущите разходи към цената на колата.
 По тази логика да смятаме маслото, горивото, гумите, чистачките и т.н.
Като дръпнем чертата накрая все едно НАСА е построила космически кораб.
Отделно има много субективни фактори, някои карат без да им пука за дупки, бордюри, обороти, скорости и там колата е предразположена към ремонти. Също важи качеството на изработка на колата и вероятността от дефектни заводско елементи по колата.
Виж целия пост
# 771
Изобщо не е грешка! Новата кола до 100.000 има смени на масла, 1-2 пъти на свещи ако е бензинова и на едни накладки. По-леките коли ще Ви поискат и само едни гуми за това време.
Старата кола може и да не изкара 100.000.

Точно като се сметнат тези неща категорично за 5-6 години нова кола между 30 и 50.000 излиза по-евтино от стара за 15-25.000! Назад в темата ное два пъти показах точно как.

Не е нормално на кола 400 коня обслужването да е 200-250 лева с всичко от най-скъпото, а на 100 коня компактен дизел да е повече, че и да дава ядове и дефекти.
Виж целия пост
# 772
Това ми прилича на бай Ганьовски сметки. Сметни си тогава горивото. Маслото и гумите са ти по-малък разход.
10 на 100 ако гори колата, докато стане време за смяна на масло ще изхарчиш около 3 бона. Смятай и спестявай. Joy
Виж целия пост
# 773
Като си го сметнеш на новата и на старата кола става много очевидно!
Няма нищо бай ганьовско в това да си отвориш очите, че нова кола на двойна цена спрямо стара на 10 за 5 години е по-евтина.
Виж целия пост
# 774
Основното предимство на новата кола е по-голямата надеждност - тръгваш за Гърция на море, тръгваш на ски на планина или някъде на другаде и не искаш да те зареже на пътя. Освен това и удоволствието обикновено е по-голямо - ново, чисто, евентуално повече екстри, нищо не скърца и не тропа...
И отделно, че в сервиз се ходи само за обслужване. А на колите над 10 години и над 100 000 км току им даде фира нещо скъпо.
Виж целия пост
# 775
Само че разлика в цената между нова и 10+ годишна е поне 5 пъти. И при масовия пробег в България, ако не си голям карък, цената на ремонтите въобще няма и да се доближи до тази разлика. Разбира се, че нова кола (от същия клас) е по-хубаво, но и финансово много по-трудно.
Отделно обслужването в официалния сервиз е по-скъпо, но обикновено е условие за да важи гаранцията. Та байганьовските сметки колко по-евтино излизало годишното обслужване са пълни глупости. А за обясненията как Дачия било на нивото на Пасат Close...
Виж целия пост
# 776
Да, така е. И затова ако не се търси максимален кеф, а максимална ценова ефективност, оптимумът е някъде около 5 годишна кола под 100 000. Хем е още в добро състояние (на практика нова, ако е поддържана добре, а те са най-често лизингови, карани във фирмения сервиз по договор), хем вече струва наполовина.
Виж целия пост
# 777
Еми не, не е така, колите втора ръка в момента са скъпи.
Ниския клас коли на по 10+ години си стоят на около 50% от цената.
Голфа, който обсъдихме около 2010-та можеше да се изкара от магазина за около 26-27.000 лева! - имаше такава промоция. ЛСега струва 14?!
Меган на старо след 2017-та под 20.000 няма, а те нови бяха по 40?!
Посочвам цени на промоция, с връзки и отстъпки, но реални и имам предвид конкретни сделки.
В момента колите на пазара втора ръка първо са безобразни, второ са с надути цени!

Общо взето всеки който си купи пребита таратайка на 10 годин за 15.000 вместо нова Дачия за 30 много се прецаква!
Виж целия пост
# 778
Няма нищо бай ганьовско в това да си отвориш очите, че нова кола на двойна цена спрямо стара на 10 за 5 години е по-евтина.
Цената не винаги е най-важното, хората имат различни приоритети.
Виж целия пост
# 779
Да, на опашката пред сервиза се социализираме. Храната в лафката е готина.
Да ходиш без кола, въпреки, че притежаваш такава е супер!
Да ти излезе по-скъпо да съживяваш таратайка вместо да пътуваш евтино и удобно!

При универсална норма за 50% овехтяване за 5 години да платиш 55% от цената на нов автомобил за 10+ годишен такъв. Омен си, не си Ганьо!

Лизинга на кола за 33.000 с голяма първоначална вноска е малко над 200 лева на месец. След 5 години колата е 5 годишна, а не 10 годишна... Очевидно... Съответно струва повече от 10 годишните.
Смятано е два пъти с реални изходни данни.

Днешна средна кола или нисък клас върши повече работа и е по-приятна от някогашна премиум!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия