Няма най-хубава гума. По не спортните гуми са малко по-меки и загряват по-бързо, тоест са по добри за ходене на работа през пролет, лято и есен.
Шкода Фабия комби с Фулда Еко Контрол ще спре по-добре и по-уверено през първите 2-3 километра от пътуването отколкото Мустанг с Гуд Иър Игъл Ф-1 или Континентал Спорт Контакт, особено през април, май и от септември до ноември. Същата Шкода ще спира по-добре в описаните ситуации и от такава като нея с изброените модели.
Като цяло трябва да избягвате гуми в заглавието на които се говори или намеква за спорт, защото е много вероятно да не Ви вършат работа и да Ви влошат потребителското изживяване.
Освен ако колата Ви не е очевидно спортна и просто би съсипала не спортни гуми или би била опасна с такива.
Имам ежедневно дълго спускане със завои, към 3 км, карам на инерция и спирачка общо взето, на малко участъци давам газ.
С автоматик съм. Колата след продължителна самоинерция и вдигане на скорост с леко стопиране, почва леко да бучи и вдига обороти към 3000. Ако подам газ за -3-5 сек веднага влиза в норма и оборотите падат.
Скорост ли си търси, какво става, не разбирам…
Не, включва си моторната спирачка, която ти не се сещаш да включиш. Чак съм изненадан, че кола го прави у нас с нашите нестандартни пътища.
Имам една по-стара кола, чийто автоматик много хубаво разпознава тиролските пътища и там го прави, а у нас никога.
Хубаво е да избираш такава предавка, че да не ти се налага да използваш спирачка за да поддържаш скоростта, а само за да намали и спреш. Повечето нови коли го правят сами, когато са на S - спорт. Можеш да си избираш предавките с перата на волана или с лоста.
Като дадеш газ включва по-висока предавка и затова оборотите падат, но ти намалява и спирачната сила от двигателя и си хабиш и прегряваш спирачките.