Кола на лизинг

  • 8 745
  • 50
# 15
И доста некомпетентно, но не ми се дискутира.

Хепи, за съм. Но няма коли, чака се. За някои и по повече от година, за някои висок клас и две.
Виж нещо върнато до година/ две експлоатация.
Виж целия пост
# 16
Имахме същата дилема преди 3 години, но бързо-бързо се отказахме от всички лизингови оферти. Писала съм и преди из темите, за физическо лице това е най-скъпият възможен начин да си купиш автомобил. Отделно са "врътките" със застраховките, таксичките, ключа в лизингодателя (което би означавало да не можем да си ползваме много важна за нас екстра).
Такса предсрочно погасяване ни беше важна, ние така правим с дълговете. В крайна сметка взехме потребителски кредит за сумата която не ни достигаше и отдавна е платен и забравен.

Напоследък служебно се занимавам с лизингов софтуер, и вече съвсем не искам да се възползвам от услугата.
Виж целия пост
# 17
лизинга е нещо чудесно - предлагат се добри условия, има и без оскъпяване, бенефити, екстри и гъвкавост. Само при точния дилър трябва да се отиде.
Както и на автомобилните изложения - голямото купуване.
Виж целия пост
# 18
Май не е толкова изгоден, като те задължават застраховката при тях с 30% повече, също обслужване на година, независимо от километрите ( ми аз ще ги  изминавам за 2 години поне), а и остатъчна стойност и лихвен процент и става една дебела сметка  реално.
Виж целия пост
# 19
За такива пари модерен китайски хибрид от Китай, Корея или Дубай. Все едно се возиш в космически кораб.
Китайците са много капризни и прагматични, куПетата са големи, возията е мека, а окачването здраво.

Както казах BYD (Build Your Dreams) Han хибрид започва от 30.000 долара. Ако изчакаш и намериш къде да търсиш до една година ще изскочи.
Кола се купува бавно.

Горджъс, компетентността ми по автомобилни въпроси се подкрепя от няколко страници CV със съдържателна информация.
Виж целия пост
# 20
Май не е толкова изгоден, като те задължават застраховката при тях с 30% повече, също обслужване на година, независимо от километрите ( ми аз ще ги  изминавам за 2 години поне), а и остатъчна стойност и лихвен процент и става една дебела сметка  реално.
Обслужването и от гаранцията ще трябва да е на година или км, там няма мърдане.
Виж целия пост
# 21
Аз гледах каското, предлагано от Нисан заедно с лизинг, и съвсем не беше по-скъпо от индивидуалните оферти. Лизингът си има други негативи или позитиви, зависи от купувача. За последно съм купувала фирмени коли на лизинг и помня, че най-зле беше клаузата със застраховката при кражба. Тогава те си компенсираха всичко, а аз щях да съм на загуба, ама не помня детайли. А и беше преди петнадесет години.
Виж целия пост
# 22
Лизингите ползват преференциални тарифни числа и не, много пъти с тях не можеш да се бориш.
Ако имаш избор на застрахователни компании - екстра.
Застраховките не са перо на цялата база, не са проблем.
Виж целия пост
# 23
Аз гледах каското, предлагано от Нисан заедно с лизинг, и съвсем не беше по-скъпо от индивидуалните оферти. Лизингът си има други негативи или позитиви, зависи от купувача. За последно съм купувала фирмени коли на лизинг и помня, че най-зле беше клаузата със застраховката при кражба. Тогава те си компенсираха всичко, а аз щях да съм на загуба, ама не помня детайли. А и беше преди петнадесет години.

Точно там е най голямата набутвация недай Боже да се случи. Застрахователят изплаща обезщетение на лизингодателя, а договорът за лизинг не се прекратява с кражбата и лизингополучателя трябва да продължи да си плаща месечните вноски.
Виж целия пост
# 24
Глупости.
Виж целия пост
# 25


Що, на кого изплащат обезщетението за кражба - на собственика на колата (лизингодателя) или
на наемателя й?
Виж целия пост
# 26
На лизингодателя след приключване на производството, калкулират се плащанията, обезщетението и договорът с ползващото лице се прекратява. Затова е тази задължителност за застраховка Каско.
Лизингите нямат никакво право да изискват да им се плаща нещо, което вече им е платено. Застрахователят поема този риск срещу съответната премия.
Виж целия пост
# 27
Точно там е най голямата набутвация недай Боже да се случи. Застрахователят изплаща обезщетение на лизингодателя, а договорът за лизинг не се прекратява с кражбата и лизингополучателя трябва да продължи да си плаща месечните вноски.

Е, не беше чак толкова радикално, губех нещо, но не чак така. Не помня, само спомен за врътката имам.
Май застрахователя си вземаше пълната премия, договорът се прекратяваше, а аз оставах без кола, макар и с платена половин такава. Нещо подобно беше.
Виж целия пост
# 28
В щатите правят още една застраховка финансов риск и никой нищо не губи.
С промените предлагани от една партия у нас също трябва да се появи такъв застрахователен продукт. Самите промени естествено са по нашенски, но ще доведат до това.
Виж целия пост
# 29
Преди да се пристъпи към лизинг и застраховки четете много внимателно и питайте за всичко по няколко пъти. Водете си записки с цифрите и процентите, които са ви предложили. Преди подписване четете още веднъж внимателно и оглеждайте номерацията на страниците. Лъжат като дърти цигани. Преди няколко години имах вземане-даване с ДСК-лизинг във Варна.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия