Инвестиции - къде, как, какво? - Тема 3

  • 61 020
  • 820
# 810
аз ползвам отдавна Револют за разплащания и имах една малка спестовна сметка там, понеже уж даваха добра лихва.
Обаче наскоро ми се наложи да ползвам техния съпорт и съм много разочарована.
Предлагат услугата е-сим срещу 8 лв за Сърбия - бързо, лесно удобно. Платих си аз и я инсталирах. Не работи. Опитвам по хиляди начини, влизам в сайта на компанията продавач, правя всичко възможно - не се получава.

Ядосах се аз, защото и преди съм ползвала е-сим на други доставчици и нямах никакъв проблем. Викам си - ще се разправям. Ще си искам 8-те лв обратно и ще направя рекламация.

Нищо не стана. Отговориха ми, че нямат нищо общо с това, да им изпратя необходими документи, фактури от проблема (очевидно това е невъзможно, защото документ за неработеща е-сим нямам).... и след като им изпратя документа те ще го препратят на фирмата, която препродавала е-сим картите. Демек - нас не ни търси, пари няма.

Представих си, че нещо се случи с парите спестените там. Представих си как ще получа любезно напътствие как да се обърна към фонда за гарантиране на влоговете в някоя си държава, да им предоставя разни неща... документи и как ще ме пуснат по пързалката.... и ще пие една студена вода. Като нищо ще ме накарат и да си превеждам документите на латвийски език..... Само си представих някакъв такъв сценарий....

Закрих си влога и си го прехвърлих в БГ банка, защото тук поне знам как става работата. Хвана ме шубето.
Виж целия пост
# 811
Това е мечтата на всяка паянтова инвестиционна схема - ако може само да се внася и никой да не си търси парите по възможност 10г. Не знам защо се заплесвате по подобни.
Тези фондове не са от вчера и ги имат всички инвестиционни посредници. Но за що-годе правилен избор трябва поне някаква начална грамотност по въпроса.

~iddi~, Револют латвийска компания ли е? Все пак са в ЕС малко отпреди нас. Има Европейски потребителски център за проблеми с търговци, но не зная дали важи за финансови услуги. От КЗП ме препратиха там.
Но все пак трябваше да им изпратиш каквото искат, като същевременно се оплачеш на доставчика на услугата.
Но и аз имам някакви може би ирационални подозрения към балтийските народи.
Виж целия пост
# 812
Имайте предвид, че Европейски потребителски център е медиатор, не е контролен орган. На сайта им има информация за контролните органи в Европа, към който да се обърнете ако ЕПЦ не успеят да съдействат.
Виж целия пост
# 813
Имайте предвид, че Европейски потребителски център е медиатор, не е контролен орган. На сайта им има информация за контролните органи в Европа, към който да се обърнете ако ЕПЦ не успеят да съдействат.
Благодаря за инфото, полезно е да се знае. Аз само си комуникирах с една любезна г-жа по мейл, докато въпросът ми сам се реши.
Виж целия пост
# 814
Cuckoo аз малко ги бъркам - гаранция на влоговете трябва да се търси в Литва.
 Revolut Bank UAB are insured by the Lithuanian State Company “Deposit and Investment Insurance” (VĮ “Indėlių ir investicijų draudimas”).

Аз за 8 лв няма да тръгна да се разправям с институции, ама само си представям. Дано не се налага. Пък ако трябва да легализирам документи на тоз език... ууужас.

С КЗП съм си имала работа преди заради една туристическа агенция, която ни завлече с пари - нищо не вършат. Само въртят едни общи приказки. Остава само да се надяваме, че няма нищо да се случи.
Виж целия пост
# 815
За работата на КЗП съм съгласна. Обаче контролния орган на банките в България е Комисията по финансов надзор. Ако се наложи някой да си търси пари от Револют, би трябвало да търси еквивалента на КФН в Литва.
Виж целия пост
# 816
За работата на КЗП съм съгласна. Обаче контролния орган на банките в България е Комисията по финансов надзор. Ако се наложи някой да си търси пари от Револют, би трябвало да търси еквивалента на КФН в Литва.
да, което вече ми се вижда проблем....
Виж целия пост
# 817
За съжаление, където и да се наложи да се оплакваме от дадена фирма, да си търсим правата, парите и т.н., трябва да отделим от времето си, за да получим това, което ни се полага.
Виж целия пост
# 818
Като изключим факта, че двете момичета са част от екипа на определена компания и е нормално да я похвалят - мисля че разговора може да е интересен и полезен за някой:

https://www.youtube.com/watch?v=HdmF_fmBiBg

Виж целия пост
# 819
Изгледах видеото на двойна скорост, за да не си губя времето Simple Smile. Горе-долу става. На моменти имаше подвеждаща информация (от жената, която се занимава с маркетинг) и никой не се намеси да я поправи. Водещият разговора едва ли би се усетил, ако не е добре запознат.

Като цяло си хвалят стоката Simple Smile
Виж целия пост
# 820
НОВА ТЕМА
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия