WIZZAIR - 44

  • 43 070
  • 767
# 15
щом те са отменили полета трябва да ви върнат парите по карта
настоявайте повече

Аз анулирах резервацията и си купих нови билети за друга дата.
Виж целия пост
# 16
Ако отмененият полет е закупен с кредити, няма да върнат по карта. Ще възстановят само кредити.
Виж целия пост
# 17
Колко струваха местата в деня на чекирането, знае ли някой или е до конкретен полет? Чудя се дали да се възползвам от ранното чекиране със закупуване на места или да изчакам и да купя само едно. В сайта им е от 4 до 60 евро, нищо конкретно.
Виж целия пост
# 18
щом те са отменили полета трябва да ви върнат парите по карта
настоявайте повече

Аз анулирах резервацията и си купих нови билети за друга дата.
Според мен и да настоявате няма да ви възстановят сума. Добре, че са ви дали кредит.
Виж целия пост
# 19
не, доколкото разбрах уиз са отменили полета и клиентката е избрала връщане на парите, а не смяна на датата
така има право да ги получи по карта, ако е платено с карта разбира се

ако тя сама е анулирала, това е, плаща таксата за анулация и получава остатъка в кредити.
Виж целия пост
# 20
Аз ако маркирам, че искам да си анулирам текущ билет ми излиза сума за възстановяване 0лв. PH123 на вас каква сума ви излиза? Ако WIZZ променят или анулират полет и излязат опциите, тогава биха ми върнали парите по картата или 120% в профила.
Виж целия пост
# 21
Те обикновено таксите за анулиране са по-големи от сумата на билетите, така че е нормално.
Виж целия пост
# 22
Те обикновено таксите за анулиране са по-големи от сумата на билетите, така че е нормално.
Лично аз стискам палци на PH123 да не си е анулирал полета, а WIZZAIR да направят промяна на точно този полет и да има възможност да си получи парите обратно.
Виж целия пост
# 23
Уизеър пускат полети от Милано до Гиза, новото летище "Сфинкс".

Виж целия пост
# 24
Виж си промените дали са същите или някакви нови и според това кликай.

Промените са същите, вече съм ги приела и затова се чудя защо отново получавам мейл. Случвало ли ви се е?
Виж целия пост
# 25
Здравейте, при анулиране от Ваша страна на полет със закупен Wizz Flex, в какъв срок Ви връщат кредита в профила? Досега винаги са ми ги възстановявали в рамките на деня, но вече минаха повече от 48 часа и нямам нищо възстановено по профила...
Виж целия пост
# 26
Здравейте! Получих известие, че полетът ми има промяна. Промяната е при полета на връщане с 2 дни по-късно. Билетите ми са за дати 15-19 май. Полетът за 19 е измесен за 22май. Като вляза в сайта виждам, че си има полет за 19 най. Не разбирам какво се случва и как да постъпя?
Виж целия пост
# 27
Здравейте! Получих известие, че полетът ми има промяна. Промяната е при полета на връщане с 2 дни по-късно. Билетите ми са за дати 15-19 май. Полетът за 19 е измесен за 22май. Като вляза в сайта виждам, че си има полет за 19 най. Не разбирам какво се случва и как да постъпя?

За да можем да помогнем, би било полезно да кажете откъде излитате и къде кацате. Възможно е да са променили летището само. Разгледайте сайта/приложението. Щом има полет на 19 май, вижте дали ви устройва и, ако да, звъннете на безплатния телефон да го потвърдят.
Виж целия пост
# 28
Къде мога да видя безплатния телефон?
Виж целия пост
# 29
Някой вече писа с аналогичен проблем, надявам се да следи темата още и да се включи. Ще е полезно да разберем от първа ръка, странен казус...
Доти, ако не те затруднява, сподели как си разреши проблема след това.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия