Какво допринасят за децата ви уроците по свирене на музикален инструмент (китара, пиано и др.)?

  • 1 885
  • 17
Обмислям да запиша детето си на занимания по свирене или пеене. Дали това ще му помогне за повишаване на концентрацията например? Какви са ви наблюденията? Какво се е променило в децата ви при заниманията с музикален инструмент?
Виж целия пост
# 1
Не само ще повиши концентрацията, но и слуха. По-добре да се занимава с това, отколкото с нищо. Може и ако продължи с обучението до пълнолетие да използва музикални умения, тоест да работи докато учи.
Виж целия пост
# 2
Много ми е странно да записваш дете на музика за да си повишало концентрацията. Записваш го ако усещаш, че го влече, че има слух, чувство за ритъм и не на последно място желание. Но ако не е музикално го запиши на спорт, или на рисуване, или на забавна математика. Всяко едно от тях ще спомогне, ако му е по сърце и по заложби.
Виж целия пост
# 3
Разбира се ако не му харесва няма насила да го кара. Не пречи да пробва.
Виж целия пост
# 4
Много ми е странно да записваш дете на музика за да си повишало концентрацията. Записваш го ако усещаш, че го влече, че има слух, чувство за ритъм и не на последно място желание. Но ако не е музикално го запиши на спорт, или на рисуване, или на забавна математика. Всяко едно от тях ще спомогне, ако му е по сърце и по заложби.

иначе си е живо мъчение. навремето беше модерно да се записват деца на уроци "за обща култура". ама музикално ли е, не е ли....а това се вижда доста рано.
в нашата рода имаме доста музиканти, а и почти всички сме се занимавали под една или друга форма с музика. е, моите деца са с настъпани уши, особено щерката. тотално немузикална. всички се дивят защо не съм ги записала на пиано и как можело да се окаже, че са музикални. да, ама друг път Wink. по-добре да ходят да спортуват.
Виж целия пост
# 5
Хубаво е да запишете детето да изучава музикален инструмент, но само ако това го влече и има някакви наклонности в тази посока.
Иначе самото обучение (поне по мое време) включваше 2 астрономически часа седмично инструмент, 2 часа солфеж, час и половина музикална литература. Всеки ден от седмицата има занимания. Повечето деца ги привлича пиано, и в действителност на децата им е по-лесно с този инструмент. Иначе дава дисциплина и доста добра обща култура.
Виж целия пост
# 6
Ще ти кажа аз какво съм получила от уроците по музика. Освен умението да свиря на инструмент Simple Smile (което е очевидно), научих се и на постоянство, защото да свириш ти години наред по един час на ден, не е толкова елементарна задача.
 А и получих убеждението, че няма нещо, което да не можеш да постигнеш с упражнения и упоритост.
Наистина, за мен беше много полезно за изграждане на характера.
Виж целия пост
# 7
в сфера, в която немалка роля играе талантът, нещата не могат да се постигнат само с труд. рисуване, пеене, свирене - не става. да, можеш да постигнеш някакви посредствени резултати, но каква полза /за мен изгубена и неправилно канализирана енергия и усилия, особено в сегашната липса на време/.
Виж целия пост
# 8
в сфера, в която немалка роля играе талантът, нещата не могат да се постигнат само с труд. рисуване, пеене, свирене - не става. да, можеш да постигнеш някакви посредствени резултати, но каква полза /за мен изгубена и неправилно канализирана енергия и усилия, особено в сегашната липса на време/.
Simple Smile
Виж целия пост
# 9
Компютърните игри развиват концентрацията много повече, ако това е целта.
Виж целия пост
# 10
Компютърните игри развиват концентрацията много повече, ако това е целта.

Не съм съгласна. Ако имаше наблюдение над деца, ходещи по математически състезания, може би си щяла да забележиш, че ако се увлекат в игрите концентрацията им рязко спада, почват да правят технически грешки, да не дочитат условията, да не се досещат за решения, които иначе са им по силите...
Виж целия пост
# 11
За мен е много полезно да занимаваш детето си с изкуство.
Специално за музиката - това допринася за развитие на добър слух, и след това езиците са песен. Моя добра приятелка е с музикално образовние, 5 езика говори и хей така за нула време ги усвоява до ниво да си служи с тях без курсове, 'слухарка' както се казва.
Що се отнася до избора на инструмент, показваш на детето различи клипчета, по-добре на деца-изпълнители и го попитай на кой инструмент иска да свири. 
Вярно е, че изкуствата са за талантливи хора, но не  казано, че всеки ще стане Моцарт, хич да не стане музикант, тази култура ще му помага.
В бъдеще се залага много на музиката. Хората ще се насочат към различни вибрации, тембри и т н. Ще се лекува с музика, с пеене.
Виж целия пост
# 12
Моя добра приятелка е с музикално образовние, 5 езика говори и хей така за нула време ги усвоява до ниво да си служи с тях без курсове, 'слухарка' както се казва.

В бъдеще се залага много на музиката. Хората ще се насочат към различни вибрации, тембри и т н. Ще се лекува с музика, с пеене.
А как разбра, че има връзка между музикалното образование и езиците, а не е било просто талант за езици? И откъде дойде това за бъдещето с вибрациите и тембрите, всъщност каква им е значимостта?
Виж целия пост
# 13
Ще ти обясня, тя учи само по слух, винаги има много добро произношение. Дори да не разбира някои думи е в състояние да ги повтори както са изговорени и това страшно много и помага за езиците. Аз лично уча езици с друг подход. Според мен, е от музиката.  Дето се вика, тя всичко превръща в 'ноти', и  към речта, ако мога така примитивно да се изразя, се отнася като с музика. Така поне аз си го обяснявам. На мен ми е мнного трудно да превключвам от един език на друг, като практикувам един, друг започва да ми куца и така. А тя превключва като машина. Не знам талант ли е какво е. Е, разбира се, граматика не обича да учи, ако говори правилно, е, защото много е слушала. Е има и някои езици, които знае и писмено.
Доколкото съм чела, така мисля, че в бъдеще, хората ще се занимават с музика.  Ще открият и други аспекти на музиката.
Виж целия пост
# 14
Естествено, че между музиката и езиците общото е развиване на усещане да ритмичност, интонация, звуково ударение. Мойта дъщеря затова я записахме на пиано, преди много години, от музикантка чух за пръв път за връзката. Четри езика владее - майчин, бащин, местен 1 и. местен 2. Първите 3 на изключително високо ниво, чегвъртия, достатъчно за да спечели приз за най-добре говореща в класа. 4ти клас е. От пианото се дърпаше, сега, като мине покрай него все спира да свири. Идеята никога не е била да я правим музикантка, тя е спортистка по природа.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия