*Глобул* ме направиха на маймуна???

  • 3 323
  • 34
# 15
Благодаря ви за съветите. Особено на Летящата крава Hug
Вече писах до Комисията за защита на потребителя. Писах и на Глобул, че нещо тия оператори не ми вдъхват доверие, а няма как да отида на място в техен център, защото ми е болно детето.

Предложения за смяна на оператора не ми вършат работа, защото и аз и мъжа ми сме към програмата Смарт на Глобул, затова и сина ми мина към този оператор. Той пък на Смарт Груп (500 безпл. мин. към 10 избрани номера) заради тайфата приятели.  Защо пък да си нарушавам цялата домашна система за връзка с близките си? Кой знае още колко абоната има като нас - прецакани.
Е, няма пък да отида и да платя тези 50лв лимит (при изговорени 24лв и изразходени само 90мин от безплатните). Ще се разправям до дупка #Cussing out
Що се отнася до начислените абон. такси, дори и 2 такси да са начислили х 7,50лв + 24лв разговори пак не правят 72лв newsm78 за да спрат телефона. Ами абсурда за дошлата сметка от 19.11.-20.12. Rolling Eyes при условие, че тогава изобщо не е съществувал такъв абонат (договора е от 14.12.,нищо че пак се повтарям). Особено пък за ноемри Mr. Green- отде взеха тия мин. разговори newsm78

Уф, сигурно ще трябва да преспя, за да ми мине. Утре вече ще съм по-спокойна. Дано не съм ви досадила много Crazy Ама съм бясна, че се случи точно с тел. на сина ми, който обича ди си скитосва по малките часове, а аз да спя само с едното око Wink
Виж целия пост
# 16
Не разбрах включваш ли тук абонамента- 2х15 лв. Това са 30+ 41=71.
И аз имам договор за Смарт Груп. Общо взето е дръвце, но проблеми със сметки не са ми правили.
Виж целия пост
# 17
Рени, абонамента му в момента е промоционален на 50%, т.е. 7,50лв и предполагам, че е включен в тези 24лв, които вижда оператора. Само, че системата е изключила тел. за  :shock:72лв, които не се знае какви са. Грешката е при тях при всички положения и оператора си го признава, но видите ли нищо не можело да се направи- трябвало да си платим. Не дава гаранция, че след 2 дни няма пак да се случи такава грешка Mr. Green и така до безкрай.
Виж целия пост
# 18

Абсолютно  Laughing Ние преди няколко години бяхме на Мтел, после недоволни, минахме на Глобул, това до миналата година по това време някъде..След това отново недоволни от Глобул, минахме пак на Мтел....И сега си седим и си траем....квото, такова  Crossing Arms по-хубаво е ясно, че няма да стане...  Tired
Виж целия пост
# 19
Рени, абонамента му в момента е промоционален на 50%, т.е. 7,50лв и предполагам, че е включен в тези 24лв, които вижда оператора. Само, че системата е изключила тел. за  :shock:72лв, които не се знае какви са. Грешката е при тях при всички положения и оператора си го признава, но видите ли нищо не можело да се направи- трябвало да си платим. Не дава гаранция, че след 2 дни няма пак да се случи такава грешка Mr. Green и така до безкрай.
А, това е нагло! А какво ще стане ако не платите? Ще ви съдят ли?
Виж целия пост
# 20
Глобул слагат една такса напред, може затова да е такава сумата

Когато ставаш абонат на Глобул, те натоварват първоначално с такса за включване и 1 месечна такса допълнително. Ей така, заради удоволствието, че си им клиент.
Или поне така беше преди 1-2 години newsm78

И сега е така, скоро мой познат се оплака от двойната такса за първия месец.
Виж целия пост
# 21
И друга тесла имат - купуваш си телефон с карта /от 2Ве в нашия случай/ и любезно ти предлагат още до 4 БЕЗПЛАТНИ глобулски карти , а после се оказва, че всички са навързани на твое име и ако спре една карта, спират всички.
Виж целия пост
# 22
Вчера като си плащах сметката пред мен имаше една момче, което беше с проблем подобен на твоя - надписана сметка. Касиерката му каза да не бърза да си плаща, а да изчака фактурата. Щели да му ги оправят и т.н. Явно проблемът не е само при теб  Thinking
Виж целия пост
# 23
Е, друг е въпросът, че често фактурите им пристигат след срока за плащане. Миналата година 3 месеца им трябваха, за да ми пратят дубликат на фактура, след като не получих оригинала по вина на куриерската фирма, която го върнала в централата в София. 2 дни се разправях със централата им, която обаче не отговаряла за действията на куриерите. даже не можаха да ми дадат телефон на куриерската фирма, та трябваше да си го издирвам аз (добре поне, че знаеха коя е фирмата). Накрая е оказа, че фактурата ми стои в офиса на куриерите и трябвало аз да отида да си я потърся, но те, видите ли, не били длъжни да ме уведомят, че е там.
Виж целия пост
# 24
и аз в момента съм адски недоволна от Глобул, въпреки, че ползвам услугите им от 3-4 години. но от преди Коледа "сменят софтуера" и не мога да получа данни за това колко минути съм изразходила и каква в крайна сметка е текущата ми сметка в момента  #2gunfire операторът ми обясни, че всички данни, които получавам в момента не са ВЕРНИ!!! ако това те успокоява...

но системата трябваше да проработи "всеки момент", който аз обаче чакам вече от две седмици  #Crazy  Sick
Виж целия пост
# 25
Е, друг е въпросът, че често фактурите им пристигат след срока за плащане. Миналата година 3 месеца им трябваха, за да ми пратят дубликат на фактура, след като не получих оригинала по вина на куриерската фирма, която го върнала в централата в София. 2 дни се разправях със централата им, която обаче не отговаряла за действията на куриерите. даже не можаха да ми дадат телефон на куриерската фирма, та трябваше да си го издирвам аз (добре поне, че знаеха коя е фирмата). Накрая е оказа, че фактурата ми стои в офиса на куриерите и трябвало аз да отида да си я потърся, но те, видите ли, не били длъжни да ме уведомят, че е там.

Абсолютно същия случай: вече четвърта фактура ми няма - пълни ненормалници. Майка ми и сестра ми минаха на Глобул смарт през декември, и на тях им се появиха сметки за периода ноември - декември. Не знам вече какво става - но е ясно че в един отбор играят. Имам карти на м-тел и на глобул - и от двата оператора има още много какво да се желае.....
Виж целия пост
# 26
Че са дръвца, дръвца са, но това да им е кусура...на мен са ми изнасяли личните данни на човек, обадил им се по телефона в централата. Просто да попитал аз имам ли задължения към фирмата или не... Не съм се разправяла с тях, но си мисля, че трябва. Или по-добре да не се захващам?
Виж целия пост
# 27
Ами то се слага и два лева ддс на 15лв и таксата става 17лв- поне на мен така ми казват и вместо 15 плащам 17
Виж целия пост
# 28
На 15 лв ддс-то е 3 лв (20%)
Виж целия пост
# 29
ехоу, темата е от януари...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия