Вече писах до Комисията за защита на потребителя. Писах и на Глобул, че нещо тия оператори не ми вдъхват доверие, а няма как да отида на място в техен център, защото ми е болно детето.
Предложения за смяна на оператора не ми вършат работа, защото и аз и мъжа ми сме към програмата Смарт на Глобул, затова и сина ми мина към този оператор. Той пък на Смарт Груп (500 безпл. мин. към 10 избрани номера) заради тайфата приятели. Защо пък да си нарушавам цялата домашна система за връзка с близките си? Кой знае още колко абоната има като нас - прецакани.
Е, няма пък да отида и да платя тези 50лв лимит (при изговорени 24лв и изразходени само 90мин от безплатните). Ще се разправям до дупка
Що се отнася до начислените абон. такси, дори и 2 такси да са начислили х 7,50лв + 24лв разговори пак не правят 72лв за да спрат телефона. Ами абсурда за дошлата сметка от 19.11.-20.12. при условие, че тогава изобщо не е съществувал такъв абонат (договора е от 14.12.,нищо че пак се повтарям). Особено пък за ноемри - отде взеха тия мин. разговори
Уф, сигурно ще трябва да преспя, за да ми мине. Утре вече ще съм по-спокойна. Дано не съм ви досадила много Ама съм бясна, че се случи точно с тел. на сина ми, който обича ди си скитосва по малките часове, а аз да спя само с едното око