*Глобул* ме направиха на маймуна???

  • 3 314
  • 34
И така: телефона на сина ми е спрян, защото имал изговорени 72лв. Shocked Подписал е договор за Смарт Груп на 14.12. До момента му идват вече 2 сметки. Едната е от 19.11.-20.12.за разговори 24лв, а другата - към 03.01. е за 17лв. Сумарно правят 41лв. Въпреки, че и те не са реални. Как така ги докараха до 72лв???
При разговора ми с оператора на Глобул ми бе обяснено, че системата дава грешки и че всичко ще се изчисти, когато излезне първата му фактура на 20.01. На въпроса ми защо, аджеба като грешката е тяхна сина ми трябва до стои без тел. от днес чак до 20-ти нямаше отговор. Казаха ми да си платим 50лв. (лимита) и може да му пуснат изходящите.
Ама защооооооо? Ту има реално изговорени 24лв., ту има грешка за 72лв, ту да си плати 50лв........абе отвсякъде на нас ни е вътрешно.
Питам аз какви са тия своеволия? Защо винаги потребителя трябва да е преебан?
Е, оплаках ви се. Ако някой от вас е имал такъв проблем и го е решил, моля да сподели Praynig Аз освен да се обада по- късно *Господари на ефира* друго не мога да измисля newsm78
Виж целия пост
# 1
Явно от влизането в ЕС и те нещо са се объркали  Wink  Иначе и на нас ни се е случвало объркване, но наддадените пари така или иначе отиват за следващата сметка, не се губят.
Виж целия пост
# 2
Сигурно не сте се разбрали нещо. Фактурата идва до 18 число на следващия месец т.е преди да трябва да платиш. Имам договор с тях от три години и никога не са ми правили проблеми. Когато получиш фактурлата там всичко си пише от до...А защо не сте си платили първата сметка? Желая ти да се изяснят нещата бързо.
Виж целия пост
# 3
Хубаво де, ще платим 50лв, ще ги приспаднат от фактурата като излезне, но ако пък ги нямаме тези 50лв??? Грешката е тяхна и точка #2gunfire Защо сина ми да стои без тел.? Нали го има, за да се обади при нужда, ако не дай си боже му се е случило нещо лошо Naughty
Между другото на мъжа ми със сметката е същата работа- ту дължи 8лв, ту 15 лв за неустановено време.
Ядосах се от факта, че самия оператор твърди, че при него са видни 24лв. и че всички други цифри са грешки на системата, НО аз трябва да си платя и това е.
Виж целия пост
# 4
Сигурно не сте се разбрали нещо. Фактурата идва до 18 число на следващия месец т.е преди да трябва да платиш. Имам договор с тях от три години и никога не са ми правили проблеми. Когато получиш фактурлата там всичко си пише от до...А защо не сте си платили първата сметка? Желая ти да се изяснят нещата бързо.


Мила, аз съм техен абонат от 4г. и досега също не съм имала проблеми. Сменили са си софтуера по сметките от 1мес. насам.
Нещо ти не си прочела. Договора е подписан на 14.12, първата му фактура ще излезне на 20.01. Коя фактура според теб не сме си платили?
Виж целия пост
# 5
Мини на М-тел.
Wink
Виж целия пост
# 6

От трън, та на глог  Close
Виж целия пост
# 7
  Мини "Вива тел". Аз не съм имал проблеми само с тях.
Виж целия пост
# 8
Имам добра новина за теб - на 31.12.2006 г. активирах една предплатена карта на "Вивател" с "Бонуси безкрай". При всяко зареждане на ваучер през целия период, докато картата е активна, получаваш бонус безплатни смс и минути в мрежата на "Вивател", в зависимост от това на каква стойност е ваучера. Стойността на ваучера се добавя към първоначалните 10 лв. време за разговори в картата и може да използваш заредената сума за разговори към други мрежи.
Продавам картата само за 50 лв. - а по специализираните форуми вече ги продават по 200-300 лв.
В Пловдив живея.
Виж целия пост
# 9
От кон на краставо магаре дори...
Виж целия пост
# 10
Когато ставаш абонат на Глобул, те натоварват първоначално с такса за включване и 1 месечна такса допълнително. Ей така, заради удоволствието, че си им клиент.
Или поне така беше преди 1-2 години newsm78
Виж целия пост
# 11
Комисия за защита на потребителите

Ако не ги информираш, те няма да направят нищо за теб. Което не означава автоматичната им намеса, ако ги информираш. Означава, че ти си направила нещо, все пак.  Тук във форума можем само да ти съчувстваме, но инстанциите, които могат и са длъжни да ти обърнат внимание са други.
Виж целия пост
# 12
Когато ставаш абонат на Глобул, те натоварват първоначално с такса за включване и 1 месечна такса допълнително. Ей така, заради удоволствието, че си им клиент.
Или поне така беше преди 1-2 години newsm78
Така е прие всички и при М-тел и  Глобал и Вива тел.
Била съм и при трите компании и съм доволна само от Вива тел. Другите все нещо лъжат и се пазарят.
Виж целия пост
# 13
Подай оплакване и до централата на Глобул (с и-мейл или писмо)
Аз съм забелязала, че ние българите сме свикнали да търпим и премълчаваме, когато някой се отнесе некоректно с нас. Най-много да се оплачем на близките си, или да пуснем тема в някой форум от сорта на 'не ползвайте услугите на едикояси фирма, че ще се прецакате'
Вече имам няколко нагледни примера на подадени оплаквания от мои близки до различни фирми, при които имаше резултат - получени пълни компенсации, че и отгоре за причиненото неудобство.
Успех! Flutter
Виж целия пост
# 14
     Може да си търсите правата в съюза на потребителите. Два пъти съм го правил, и двата пъти ми помогнаха.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия