Пазаруване от aboutyou.bg TEMA 20

  • 66 133
  • 740
# 75
Да се оплача, имам позната с код за РД, аз днес съм рожденичка и нямам нищо 😔 (нямам на мейла, нито в профила) Не, че бързам да поръчвам...
Виж целия пост
# 76
По моя случай..

Ходих и до офиса на Еконт. Според техните проверки не е извършено плащане в техните системи. Били ми дали пратката по грешка и не съм я платила.  Което е абсурдно..Просто не знам как да коментирам..Нямам касов бон. Това е.. Просто Внимавайте и си изисквайте касовите бонове, бележки и подобните документи.

Единствения документ, който имам е бележката за връщане на проблемния артикул, за който АЮ твърдят, че са получили като върнат без да е платен на 14.02. А реално аз го получих, платих и върнах на 30.03.

Какво са получили на 14.02 и къде са парите ми..нямам идея. И няма и как да разбера.
Виж целия пост
# 77
Не може ли да се видят камерите в офиса?
30 март не е толкова отдавна, вероятно пазят записи.
Виж целия пост
# 78
Абсолютно. Жалба до куриера да си прегледат камерите с копие до комисията за защита на потребителя. Не оставяйте нещата така!
Виж целия пост
# 79
Ами куриерът, който ви е дал пратката и на който сте я платили, явно си е прибрал парите. Искайте да се прегледат камерите в офиса от датата, на която сте получили пратката.
Виж целия пост
# 80
Те са получили твоята върната пратка със залепен ваучер за връщане и вътре документа за връщане.

Това доказва, че ти си взела пратката. Отворила, залепила ваучера за връщане.

Няма как да ти дадат пратка без да платиш.

Този куриер как си е засякъл парите...

И още нещо се сещам. Като се взема пратка, без значение как е платена, клиентът се подписва на таблета. Ти си се подписала някъде.
Виж целия пост
# 81
Как са я отбелязали като предадена, ако не е платена
Виж целия пост
# 82
Еконт всеки път питат искам ли си бележката. Но те идват до адрес и там плащаш.
Но последните няколко пъти сутринта нямах известие, че в този ден ще ми доставят нещо. Като получа и платя чак тогава цъкат в системата чака доставка и после доставена. Не работят коректно, както преди.
И да, никой не дава пратка на доверие въпреки, че един такъв прецизен куриер ми твърдеше, че имал и такива клиенти дето после му плащали WTF.
Виж целия пост
# 83
Вината е в еконт. Но и абаут ю какво се правят,след като пратката е доставена на еди коя си дата,пък е върната на еди коя си дата. missNoir е права - следвайте нейните стъпки и към еконт и към абаут ю с тези аргументи. Дори се обадете на националния номер на еконт,от там може и да съдействат по някакъв начин,като им опишете ситуацията.
Виж целия пост
# 84
Аз също бих си търсила правата.
Навремето направих за две стотинки един служител, който се подписал вместо мен и взел наложения платеж. Донесе ми парите на крака вкъщи с извинение. Бях изискала снимка на подписа на въпросния наложен, който не беше моят.
Миналата година пък един забравил да отметне наложен на моя пратка, дамата отсреща не пожела да изпрати парите допълнително и еконтовецът извади 60 лв от джоба си.
Служителите ги е страх от разправии на по- висше ниво, та бих ги гонила до дупка.
Преди седмица пращах един екип на тяхна служителка, отворила го, не ѝ станал и пратката , въпреки че е с преглед и тест и връщане за сметка на получател, стои като неполучена. Само след един разговор с нея   и заплаха веднага ми го върна както си му е редът.
Виж целия пост
# 85
Документа за доставка, който е вътре в кашона, пазите ли?
Виж целия пост
# 86
Търси управител или собственик на куриерския офис, че те често са франчайз и не са свързани с кораба майка Еконт.
Вдигни шум и си отстоявай правото, за да не се повтори при някой друг.
Успех!
Виж целия пост
# 87
Първото нещо, което направих след имейла до АЮ,  беше да се обадя на националния телефон на Еконт. Оттам ми казаха, че нямат регистрирано плащане на тази пратка. Казаха, че допълнително ще проверят от Пловдив. Обади ми се и куриерът, който ми носи пратките. Твърди, че ми е дал пратката по грешка, заедно с другите пратки от този ден и въпросната не съм я платила, а той я е маркирал като върната след преглед без плащане.
Никъде не се разписвам, когато получавам пратките от Еконт. И никога не са ми давали касов бон. Моя грешка, че не съм го изискала. До домашен адрес са пратките. Тъй че..няма и камери. Реално без касов бон не мога да докажа, че съм си платила пратката.

Единствено стана ясно, че съм я получила все пак. Защото от АЮ ми твърдяха, че дори не съм я получила.

Как Еконт са върнали на АЮ пратка, която куриерът ми е дал и то по грешка -без да платя, и как тази пратка, която е при мен междувременно АЮ си я получават и отбелязват като върната...не знам.

Без касов бон, че съм платила пратката, нищо не мога да направя.

Според мен щом АЮ не са получили парите, остава да са или в куриера или в Еконт. Каквото и да ми говорят тази пратка съм си я платила на куриера. Все пак гледам колко плащам. Оттам насетне какво е станало..не знам.
Виж целия пост
# 88
Това ми изглежда, като куриера да си е прибрал парите. Дано нещата се развият в твоя полза и да си получиш парите. Много неприятна ситуация.

Аз писах на Aboutyou за моите изчезнали артикули от Любими, нл отговор още нямам. Получих автоматичен имейл, че са приели запитването, а днес че били много натоварени... Не вярвам да направят нещо, ама здраве да е.
Виж целия пост
# 89
И аз чакам отговор по същия въпрос, ама днес ми пратиха втори мейл, че били много заети и да съм търпелива.. 😂
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия