Пазаруване от aboutyou.bg TEMA 20

  • 66 145
  • 740
# 90
Това с уж неплатената пратка е ужасно... Аз все не си вземам бележката от куриера, но винаги досега съм му плащала с карта и сякаш така има следа.

По моя въпрос няма никакво развитие - звънях им 2 пъти по телефона - вчера сутринта пак казаха, че ще пратят код - уж до вчера вечерта трябваше да дойде, но още нищо. Утре смятам пак да звъня - много ме дразнят.

На всичкото отгоре поръчка от 15ти още не е обработена дори...
Виж целия пост
# 91
Имам чувство, че тези хора са с някаква частична лоботомия. Единия дал пратката /уж/ без пари, но забележете отбелязал като върната. Другите, неполучили до даден момент въпросната пратка обратно, но също са си я отбелязали като върната при тях. Нищо, че артикулите реално не са върнати при тях. Цялата ситуация е абсурдна. Гадното в случая е, че наистина се е наложило да се връща.
Виж целия пост
# 92
Получих тениската на Desigual, но ще я връщам. Къса ми е. Като я гледах на манекена изглеждаше достатъчно дълга и за ръст 179 см. Аз съм 162 см. и ми покрива леко колана на дънките.
Виж целия пост
# 93
Току-що ми доставиха пратка на работа, питах за бележка ( беше с наложен платеж, кеш). Не ми даде, давали само при плащане с карта.
Подписах се на таблета и това е.
Виж целия пост
# 94
След тази ми случка нищо не бих приела, ако ми се каже, че не може да ми се издаде касов бон. Без значение сайт или магазин.

Нямам касов бон=Не съм платила.

Това е официалното становище на Еконт. По грешка ми дали пратка без да платя... Пълен абсурд..
Виж целия пост
# 95
Вчера получих тази рокля, но ще я връщам. https://www.aboutyou.bg/p/levi-s/roklya-tip-riza-selma-dress-4520623
Не ми хареса как ми стои. Ръкавите са ми къси, самата рокля и тя, а пък аз не съм висока. Денима също малко твърд ми се струва. Беше доста намалена, но ще пърува обратно.
Виж целия пост
# 96
Е, да, но в смс пише, че е доставена успешно, както и в линка от сайта.
Вие нямахте ли такива движения по пратката?
Виж целия пост
# 97
Спора е за плащането, явно, не за доставянето и връщането. Те са безспорни
Що така се излагат Еконт, то че шефа им беше министър, хубаво, ма това е повече дребна кражба на служител и всяка нормална фирма трябва да си им механизъм за разследване на подобни неща, камо ли механизъм за проверка и предоставяне на грешки и пропуски
Виж целия пост
# 98
Много е възможно да не е сметнал правилно дължимите пари и после като не му излиза отчета така става.
Последно преди месец получавах пратка от Спорт депо - дадоха ми бележка от Еконт и отделно още една за самата поръчка, с която да мога да връщам.
Винаги искам бележка на място или в офис - звъняла съм и по телефона, защото един не ми даде. Получих си я до минути после.
Виж целия пост
# 99
Ако имате регистрация в Еконт, там лесно се следи движение.
Ако се зададе търсене по период от време също излизат.

Аз плащам с карта, подписвам се на таблета им, ако връщам си следя дали е качена товарителница да пътува обратно.

Случвало ми се е да се заговоря с куриера и да си тръгна махайки за чао с пратка и парите за нея в ръката ми в последния момент се усещаме
Виж целия пост
# 100
Аха, аз разбрах, че те казват, че изобщо е нямала успешна доставка.

Защото нали в движението на Еконт от смс и от сайта на АЮ, има товарителница и оттам се гледа дали е тръгнала, предадена, доставена.
Виж целия пост
# 101
Seaa,
Аз си мисля да пишеш до НАП, ако не ми се губи нещо в схемата.

Куриер има 5 пратки с наложен платеж за 100 лв.
В края на деня е раздал 5 пратки и има в брой в себе си 100 лв, обаче във фискалната система или както там се нарича устройство, няма 100 лв, а 80 лв., защото според Еконт, ти е дал пратката без да платиш.

Това ми звучи като сигнал до НАП за неиздаване на касов бон и разминаване със сумата по касов отчет и сума в брой в каса.

До АЮ, ти си върнала пратката с техния ваучер за връщане, който е приложен вътре. Значи си я отворила и извадила ваучера.
Виж целия пост
# 102
Вчера и при мен не можеше от телефона- не се виждаха поръчки и любими......Два месеца точно не бях поръчвала и сега поръчката от 18.04 още стои в процес на обработка...Преди в същия ден или максимум още един ден и тръгваше...даже и по време на големи намаления...сега нещо е застинала...
Виж целия пост
# 103
Е, да, но в смс пише, че е доставена успешно, както и в линка от сайта.
Вие нямахте ли такива движения по пратката?

В сайтовете им стават грешки. В системите им стават грешки.
 Та дори вчера като бях в офиса, в който върнах пратката първо не им излизаше, че има и връщане и служителката доста подразнено ми заяви, че нямам връщане. Казах и, че не е възможно при условие, че имам и бележка. Дойде и друга служителка и започнаха да търсят според бележката. В крайна сметка им излезе и в системата. Отвратителна история.
А в сайта на АЮ не беше отразено, че е доставена, но пък всички стъпки по връщането се отразяваха. Бях направила скрийншот само на последната и им го пратих. Но това нищо не означавало. Искат си документ за извършено плащане.
Та затова единствено и само документи..
Виж целия пост
# 104
Последно на поръчка пишеше дата на доставка, която е в срок след седмица.
За сега се движат в обявеното.


Да ви питам, имате ли мнение за дрехи на pepe jeans, уголемени, умалени или точни са размерите?

Seaa, щом пратката е била с наложен платеж, грешката е станала, че не си получила документ при връщането и. Тогава от Еконт няма как да претендират, че не си платила.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия