Ozone

  • 3 229
  • 8
Здравейте , искам да попитам има ли вариант да се върне стока в ozone?!
Някой правил ли го е и как стоят нещата , понеже в сайта им не виждам никаква информация?!
Виж целия пост
# 1
По закон имате право да върнете до 14 дни стока и също така не е нужно да се декларира причината.

https://www.ozone.bg/help/article-10/
Виж целия пост
# 2
Здравейте , искам да попитам има ли вариант да се върне стока в ozone?!
Някой правил ли го е и как стоят нещата , понеже в сайта им не виждам никаква информация?!

1.Вариант 1 в профила има бутон връщане на стока.
2.Вариант 2 на място в магазина.

Варианта за пари са или по сметка или в портфейла. Аз предпочитам в портфейла и ги използвам за бъдещи поръчки. Всичко в сайта е направено много френдли.
Виж целия пост
# 3
Връщала съм, няма проблем.
От сайта избирам от коя поръчка какво искам да върна, пиша защо, пиша какво е състоянието на артикула. Те връщат отговор дали са съгласни. Връщането обаче е за сметка на купувача Simple Smile Може да се избере възстановяване на пари във виртуален портфейл или по банков път, но само в рамките на 2 седмици от получаването. До 30 дни е правото на връщане.
Виж целия пост
# 4
Моето мнение е, че процедурата по връщане на ozone е малко усложнена, първо се пуска заявка за връщане, след това се чака одобрение. Изпращат се артикулите с куриер по избор, в моя случай беше Еконт, като имаше неясноти по адреса за връщане, но в крайна сметка служителите го нагласиха някакси. Куриерската услуга е за ваша сметка. Чакате да получат върнатия артикул, след това ви пращат онлайн формуляр, в който да си въведете банковата сметка и изчаквате гореспоменатия срок за възстановяване на сумата..
Виж целия пост
# 5
Момичета, аз поръчах телефон от ozonе за 2000 лв., но и едно книгоразделителче не са сложили. Останах малко разочарована. Не че са длъжни, но при пратки, на по-малко стойност са добавяли комплимент и очаквах, но може да зависи и от съдържанието на пратката. Напоследък са ми странни политиките им.
Виж целия пост
# 6
Да изразя разочарование от озон. Пратката ми дойде в кашон, буквално с нахвърляни вътре неща и отгоре от тези балонестите за уплътняване. Обаче всичко вътре на мармалад, книгите със закривени краища, моливи, химикали, всичко се търкаля. Изрично помолих като забележка в поръчката да се подберат цветово за момче, сложили ми розови неща. Някои неща намачкани, други направо като ползвани. Писах на контакта за клиенти. ДА съм пратела снимки..... Малко неохотно - щели да проверят кой колега е подготвял пратката и защо така. Никакъв комплимент този път. Преди поне етикетчета за тетрадки (рекламни) слагаха, сега - нъцки, при това за 200 лв. поръчка.
Виж целия пост
# 7
Да разбирам, че няма как да не ти приемат стока в 14 дневен срок - видях няколко разопаковани слушалки и мисля да пробвам някои (с книги от промото ще комбинирам) - все още ли може да се върне в магазина им /а не по куриер/, понеже и една клавиатура мисля да пробвам.

ПП: И аз не знам книгите, защо не ги увиват в една хартия... последните бяхава с два балона  отгоре  - 4 книги в кашонче. Нямаше вреди, но понеже в Сф са си те, не знам в провинцията кой ги разнася.
Виж целия пост
# 8
Не знам дали щяха да приемат в магазин да върна нещата, виж не се сетих да питам. Така се бях ядосала. Иначе можеше да отида до техен магазина, поне повредените да им тропосам! Те, не, че не ми трябват де, затова и преглъгнах, че иначе разправия наново, да търся, да поръчвам...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия