Измама и некоректност от Yettel

  • 5 001
  • 14
Здравейте, правя тази тема за съвет, защото не знам вече къде да се обърна. Направих заявка за устройство и удължаване на договора ми през профила си в приложението. След три дни размислих и направих отказ. Пуснах отказ и през приложението, и в магазин за да не кажат, че нещо не е стигнало до тях. И така, не пилучавам устройство, но тарифния план си остава и договорът си е удължен, таксуват ме и за лизинг на устройство в новата фактура. Звъня към 10 пъти на 123 и ми казват едно и също- вие сте си коректна, ще обработим данните и ще коригираме, но нищо не се случва. Фактурата си е излязла и очакват плащане на космическа сума. Какво повече да направя, омръзна ми от тъпите им номера....
Виж целия пост
# 1
Ако съм на Вас, бих се консултирала с адвокат. Мобилните оператори са безпардонни и не взимат обикновения потребител на сериозно.
Бих писала и един и същ имейл до централата всеки ден.
А не е изключено да Ви обърнат повече внимание и на онзи национален телефон за поддръжка, ако все още има такъв.
Виж целия пост
# 2
Няма спасение от тези мошеници, истината е, че на който и оператор да избереш да бъдеш - всичките са един дол дренки.. продължавай да настояваш отиди и пак пусни жалба и кажи, че тази космическа сума няма да я заплатиш, че имаш отказ, че си говорила.. жалби и това е. Всеки ден жалби - мейли, че са официална кореспонденция и на място.
Виж целия пост
# 3
Решила съм да се консултирам с адвокат тези дни. Принципно няма да им дам една стотинка ако не си коригират нещата.
Виж целия пост
# 4
Най-правилното решение, моля те сподели как са протекли нещата, може да бъде полезно и за други в бъдеще, защото това не е единичен случай.

Аз имам драма с Виваком, писах им и един страхотен мейл, но естествено безрезултатно. Служител в кол центъра им се опита да ме убеди, че за да си взема устройство, трябва да взема още една карта, предвид че наскоро съм предподписала - държа се арогантно и ме излъга за наличности на устройства във физическите магазини. Когато отидох в офис ми обясниха, че така правят всички в кол центъра, защото работят на таргети и лъжат, за да могат да си ги стигнат и да получат по-добро възнаграждение, разбирайте бонуси или каквато там им е системата. Та и от виваком тотално разочарование, страшни мошеници са и те.

А1 отдавна съм ги отписала и те са опасни... Та просто не знам като ми изтече договорът какво ще правя. Sad
Виж целия пост
# 5
Търся в момента подходящ адвокат в интернет да си запиша час за консултация.
Виж целия пост
# 6
Преди години при мен се случи нещо подобно, само че с Виваком. Отидох в офис, за да предподпиша договора ми и да си взема устройство. Дамата ми направи добра оферта и приех. Подписах договора и тя го вкара в системата. След малко каза, че договорът е отхвърлен и не мога да се възползвам от определена промоция, но има друга оферта. Другата оферта също я приех и този път договорът беше одобрен. Взех си телефона на лизинг и щастлива се прибирам. Да, ама на края на месеца ми идва сметката, която беше 500+ лв., а по принцип трябваше да плащам около 120 лв. Веднага отидох във Виваком и направих скандал- оказа се, че дамата ми е направила два договора и два пъти трябва да плащам за едно устройство. Говорих с мениджъра, който обеща, че от следващия месец всичко ще е наред, но сега да съм платяла парите. Директно отидох в централата в София, където се срещнах с една мила дама, която оправи всичко и платих само за един от договорите и устройството. Та, отиди най- добре в централата и им вдигни един скандал. Чак тогава адвокат.
Виж целия пост
# 7
Здравейте. Как с лека ръка давате такива съвети?!?! Кой в централа веднага ще Ви приеме, и ще е запознат със случая?! Мислете логично! Прочетете си договора, там със сигурност е описано в какви срокове какво се случва, и с случай на отказ какви неустойки дължите. На страницата на цитирания мобилен оператор има форма за контакт, на която можете да зададете свободно въпросите си и да не си губите времето и парите с адвокати.
В случай, че някой се засегне - не не работя във въпросната фирма, и не защитавам никой.
Поздрави
Виж целия пост
# 8
Много е трудно с тези мобилни оператори... преди години от А1 излъгаха баба ми, тя жената нищо не разбира и подписва и сложиха такса от горе, като са и сложили спортни канали .... а жената няма нужда от тях дори не гледа спорт ....
Виж целия пост
# 9
Получих мейл, че поръчката ми е отказана успешно и тарифния план ми е върнат на стария, след като им писах в централата. Но фактурата още не е коригирана, а крайният срок за плащане ми е 10ти. Писах и до КЗП, които също са ми заприходили жалбата. Да видим какво ще стане.
Виж целия пост
# 10
Офф топик малко, но последните коментари ми припомнят виж, но по действителен случай:
В офиса на мобилен оператор има малка опашка, Свободният служител се обръща към следващия чакащ:
- Вие за плащане на сметка, закупуване на телефон или подписване на договор сте?
- За скандал съм!
Виж целия пост
# 11
Не мога да намеря как да направя нова тема,затова ще пиша в тази.
Ние също от няколко дни опитваме да закрием 2те карти на брат ми поради невъзможност да ги плаща в момента повече. И двете са с безсрочни договори,изтекли,бяха с няколко неплатени сметки.Първия ден казаха ,че не може днес,да дойдем в петък. В петъка казаха,че не може тогава-да дойдем след месец с някакви абсурдни оправдания(като дори не позволиха поне да се платят сметките,за да се ползват картите). Аз се ядосах и писах на фейсбуук страницата им и съпорта също.От фейса им направиха проверка и казаха,че са говорили с тях,всичко е наред и ни очакват.Хайде ТРЕТИ път обратно до офиса,уж платихме,уж закриха картите,УЖ всичко точно.И каква беше изненадата ми днес ,когато получих закъснелия отговор от съпорта-едната карта е закрита,а другата е активна след тяхната проверка!Тоест гадовете са закрили само едната,а другата тихомълком са я оставили активна!!!И ако не бях получила това съобщение от съпорта-дори нямаше да знаем ,че там някъде съществува карта със близо 70лв такса докато не стане прекалено късно!!!!!!Днес пак писах на съпорта,писах на фейса с надеждата пак да ми помогнат,но там този път си измиха ръцете и казаха,да ида в офис или да пиша на съпорта.. В нашия град има само един офис и те по всякакъв начин се опитват да предотвратят прекратяването на тъпия договор и не знам какво да правя и към кого да се обърнем вече?!Дали може да се закрие карта в друг град?За друго не се сещам.А февруари и аз тихомълком ще си преместя номерата на друг оператор и не искам да имам нищо общо с тях повече! То бива наглост и безочие,ама са си направо за СЪД! В приложението и двата номера ги показва на минус последната сметка(-15 и -38) незнайно защо,като единия номер вече не се показва уж,та имам надежда ,че поне той е закрит.Но не разбирам защо не ни позволяват да закрием картата с всякакви долни номера?!Някой ,ако може да ме посъветва нещо?За пръв път се случва такова чудо.Утре пак ще ходим,ама този път и аз ще вляза,че досега влизаха само брата и ММ и докато не ми покажат ,че някъде пише ,че е закрита картата няма да мръдна от там!Или ще станем на кълбета.
Виж целия пост
# 12
А къде им е центаралата?

Преди години при мен се случи нещо подобно, само че с Виваком. Отидох в офис, за да предподпиша договора ми и да си взема устройство. Дамата ми направи добра оферта и приех. Подписах договора и тя го вкара в системата. След малко каза, че договорът е отхвърлен и не мога да се възползвам от определена промоция, но има друга оферта. Другата оферта също я приех и този път договорът беше одобрен. Взех си телефона на лизинг и щастлива се прибирам. Да, ама на края на месеца ми идва сметката, която беше 500+ лв., а по принцип трябваше да плащам около 120 лв. Веднага отидох във Виваком и направих скандал- оказа се, че дамата ми е направила два договора и два пъти трябва да плащам за едно устройство. Говорих с мениджъра, който обеща, че от следващия месец всичко ще е наред, но сега да съм платяла парите. Директно отидох в централата в София, където се срещнах с една мила дама, която оправи всичко и платих само за един от договорите и устройството. Та, отиди най- добре в централата и им вдигни един скандал. Чак тогава адвокат.
Виж целия пост
# 13
А къде им е центаралата?
Бул. Цариградско шосе № 115и
Виж целия пост
# 14
Подайте жалба в КЗП. Става за 2 минути.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия