Трето аз винаги се усмихвам и поздравявам като говоря в учтива форма, и не знам дали и доставчиците са все в настроение, но като се усмихна и ги поздравя учтиво и те ми отговарят със същото.
Четвърто винаги им пожелавам хубав и успешен ден/смяна/ и лека работа.
И аз доволна и хората и те.
Отделно от това все пак да ме забравяме, че тези хора не са ядрени физици или професори по история на изкуството, не може да се очаква кой знае какъв етикет и протокол. Но с усмивка, поздрав или с "надявам се не съм се забавила много, знам колко сте натоварени?" и малък бакшиш направо с кеф ще ти доставят нещо си следващия път.
А със Спиди и Еконт колко сме се гонили из Пловдив, че ме няма на адреса и да не се връщат или да ми пренасочват пратката към офис
Уговаряме се къде да се засечем из града и всичко е точно. При това тези хора не са ми познати, нито им знам имената, нищо че все са едни и същи, явно обаче те са ме запомнили.
Така, че вие се дръжте уважително и възпитано с хората, така те самите ще почувстват нужда да се държат по същия начин с вас, поне в 90% от случаите ще е така.
Не разбирам как може някой да не знае докъде се доставя стока. Толкова много уреди и обзавеждане влизат в един дом, та как при това количество никога не се е случвало да стане ясно?