Лошо и некултурно обслужване от доставчици

  • 2 311
  • 26
Здравейте! От доста време се каня да пиша тази тема. Всеки е попаднал на неучтив, мързелив, неуважителен, неориентиран, нелюбезен, груб и демотивиран доставчик на всякакви фирми като доставка за храна(Takeaway, Glovo) , куриерски фирми (Econt, Speedy и др.), супермаркети, магазини за мебели и други. Така, сега ще разкажа четири случки:
Първа случка: За тези, които са от Бургас, има един магазин, който има бая скъпи неща, то е Фреско. Самите служители от там са адски неприятни, а за доставчиците им да не говорим. Та, първото нещо е, че са пропуснали да сложат някакъв продукт. След като забелязах, че са пропуснали да слагат продукта при положение, че е маркирано, майка ми им се обади на доставчика, а той беше толкова "учуден" цитирам "Ама не си ли намерила". Леле направо избухнах от тяхната некултура, вместо да се извинят, я питат дали е търсила но са ни донесли пропусналия продукт. И още една случка от Фреско, което никога няма да забравя от страна на т. наречения доставчик, не стига че объркал поръчката, ами и не се извинява. Говорят неприятно на "ти", не се усмихват, няма "Добър ден" няма "Довиждане", има "Здрасти" има "Чао".
Втора случка: Става въпрос за доставката за храна. И при тях има бая гафове. Като започнем от тяхната неориентация, не разполагат с ресто (рядко се случва), нямат обноски, неучитивостта им. Абе същата работа е като Фреско само, че не ни объркват поръчките (слава богу), но всъщност вината не е на доставчиците а тези на ресторанти, бързи храни. Но вчера ми направи много лошо впечатление от един доставчик "Ще ми отвориш ли вратата?" а майка ми "На входа ли сте?" и тоя се усети и започва да говори на "Вие".
Трета случка: Относно куриерски фирми. За Спиди съм най-недоволна от обслужването им, защото те много се фамилиарничат, но зависи на кого ще попаднеш. Също така се отнася и за Еконт. Аз винаги съм предпочитала да са до офиси, защото там са 100 пъти по-любезни и най съм доволна от обслужването на офиса на Еконт в Бургас к-с Перла.
Четвърта случка: Доставчиците от мебели Виденов са под всякаква критика. Първият път ни накараха да слезем на блока при положение, че живея първи етаж. Първоначално бях много шокирана и слязох и отидох до тоя да платя и подпиша. Втория път ни прекрачи границата. Точно към 8 и нещо в сутринта, "доставчика" се е обадил на майка ми, че трябва да излезе на входа да плати, след като му каза че не е облечена а тоя "Ще има време да се облечеш" майка ми побесня и му каза, че ако не донесе до вратата ще откаже поръчката, този затваря телефона и по-късно отиде до вратата и намира стотици оправдания.
А вие имали ли сте такива случки?
Виж целия пост
# 1
Каква е целта на тази тема?
Всички хора все някога са имали неприятни преживявания с други хора, без значение дали са обслужващ персонал, медици, доставчици или каквито и да било други професии. Ако всеки започне да мрънка по форумите, защото някой се е обърнал към тях на *ти*, вместо на *вие*, няма да му остане време да прави нищо друго в този живот...
Давай го малко по-спокойно, ще ти бъде по-леко занапред.
Виж целия пост
# 2
На някои хора целият свят им е крив. Този говорил на ТИ, онзи говорил на ТИ - голяма драма.
Виж целия пост
# 3
И да съм имала такива случки отнасям недоволството си като се оплача и подам сигнал на правилното място. Ако съм толкова недоволна и засегната пък,  повече не използвам съответните хора/фирма/услуги.
Мрънкането в интернет не змам с какво точно Ви помага?
Виж целия пост
# 4
Съседки сме явно, но аз пазарувам в долния "Фреско", но и първоначално когато ползвах доставка, доставчиците са били ок. Слава Богу нямала съм подобни преживявания, но абсолютно същите неща биха ме подразнили. Само един магазин до спортната зала имаха подобно поведение и след година затвориха.
Виж целия пост
# 5
Никаго не съм имала проблеми с доставчици на каквито и да са фирми.
Виж целия пост
# 6
Аз, доколкото разбирам, тези истории са все на майка Ви. Вие истории нямате от доставчици. Чудно ми е, обаче, защо сте все до женичката и слухтите с кой какво си говори?
Виж целия пост
# 7
Толкова ли си нямаше работа или желание да направиш нещо добро и полезно, та пусна такава отвратителна тема да натопиш тоя какво, оня защо?
И аз нямам проблеми с хората особено куриери, бензинджии, продавач консултанти и даже винаги поздравявам и им оставям бакшиши. Да са здрави всички, които работят с клиенти и в сферата на услугите.
Виж целия пост
# 8
Явно на близките ѝ вече им е досадило мрънкането и е решила да търси нови слушатели.

Четете ли общите условия на фирмите, от които пазарувате?
Това са на Виденов. Платете си и тогава претендирайте да Ви доставят стоката в апартамента.
Цитат
Доставката се извършва до възможно най - близкото място до входа на блока или вратата на двора при къщи. За такова "място" се счита възможната най - близка точка, на която може да се паркира превозното средство на Търговеца.
Потребителят се задължава да съдейства при разтоварването от превозното средство на поръчаната от него стока, при липса на заявено качване.
Виж целия пост
# 9
Виденов поне 5 пъти ме предупредиха при единствената ми поръчка от тях, че доставката е до буса. После се плаща или аз си нося нещото. Не вярвам да съм изключение и само на мен да са казали.
Виж целия пост
# 10
Миналата седмица пазарувах от мебели Виденов. Да, предупредиха за доставката,  платих си 20 лв. за качване до апартамента. Доволна съм от момчетата - внесоха диванчето,  поставиха го на мястото, което бяхме освободили предварително. Даже преместиха друга мебел и го завъртяха малко -  сега е по-удобно.
Доставчиците на храна от ресторант - ами те са независими личности. От тях нищо не зависи. Не приемат поръчка, не готвят, не опаковат нещата. Само карат поръчката, но има и технологично време за доставка. Издава им се в кутия, термо чанта или торбичка със  закарфичена касова бележка и адрес. За да ги объркат трябва да имат 2 поръчки за 1 вход. Няма как нещо си за ул. Алабин 5 да го дадат на ул. Черни връх 25. Телефонистката, която приема поръчка казва каква е цената и клиента има 2 възможности - или да си нагласи точно пари, или да плати в сайта с банкова карта.
За липсата на дребни за връщане - ами така е, като не се сещате да оставите малък бакшиш.
Виж целия пост
# 11
Много недоволство от фамилиарнечене и пр, ама нарича доставчиците "тоя". На такова куче такава тояга му тича.
Виж целия пост
# 12
Какви проблеми да имам с този който ми вози храната!? Първо винаги си подготвям парите за поръчката като съм включила и бакшиша. Второ гледам да не се влача и хората да не ме чакат много, тъй като не доставят само моята поръчка и ако аз се бавя, другите клиенти ще трябва да чакат повече, а никой не си поръчва готова храна ако не е гладен. Нали така?
Трето аз винаги се усмихвам и поздравявам като говоря в учтива форма, и не знам дали и доставчиците са все в настроение, но като се усмихна и ги поздравя учтиво и те ми отговарят със същото.
Четвърто винаги им пожелавам хубав и успешен ден/смяна/ и лека работа.
И аз доволна и хората и те.
Отделно от това все пак да ме забравяме, че тези хора не са ядрени физици или професори по история на изкуството, не може да се очаква кой знае какъв етикет и протокол. Но с усмивка, поздрав или с "надявам се не съм се забавила много, знам колко сте натоварени?" и малък бакшиш направо с кеф ще ти доставят нещо си следващия път.
А със Спиди и Еконт колко сме се гонили из Пловдив, че ме няма на адреса и да не се връщат или да ми пренасочват пратката към офис
 Уговаряме се къде да се засечем из града и всичко е точно. При това тези хора не са ми познати, нито им знам имената, нищо че все са едни и същи, явно обаче те са ме запомнили.
Така, че вие се дръжте уважително и възпитано с хората, така те самите ще почувстват нужда да се държат по същия начин с вас, поне в 90% от случаите ще е така.
Виж целия пост
# 13
Не знам как не те мързя да изпишеш толкова мрънкане. Всички имат такива преживявания с фирми, куриери и т.н. И как изобщо можеш да ги помниш тия глупости. Прекрасни съвети от In4hi, дано повече хора и прочетат поста !
Виж целия пост
# 14
Не знам как не те мързя да изпишеш толкова мрънкане. Всички имат такива преживявания с фирми, куриери и т.н. И как изобщо можеш да ги помниш тия глупости.

Скъпо тефтерче, някаква си Сивона се държи лошо и некултурно. пн, 08 май 2023, 00:48.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия