Ползи от ходенето на училище

  • 14 049
  • 175
# 30
Не съм учител. Въпрос на личен избор е дали някой ще коментира тема в публичен форум.

В изтрития ми пост аз не подложих под съмнение свободата на словото, а попитах дали смятате, че сте компетентни да коментирате високопрофесионални компетенции? Затова попитах със същата смелост ли смятате, че мнението ви тежи за:

... това как се поставя пломба, каква смяна трябваше да направи Ливърпул в последния си футболен мач или какъв трябва да е състава на ваксината за заушка?
Виж целия пост
# 31
Аз съм компетентна по всичко, разбира се.
Виж целия пост
# 32
като потребител на услугата "образование" съм достатъчно компетентна, разбира се
по начина, по който вие не сте компетентна в моята работа, но въпреки това я коментирате тук, в темата
Виж целия пост
# 33
Аз съм компетентна по всичко, разбира се.

След изтритите ви обидите в този разговор, в който очевидно не искате с нищо да допринесете, се очакваше да напишете нещо такова.
Моето мнение е, че хора извън образователната система нямат нужните компетенции да коментират учителската работа. Всъщност то не е само мнение, а е факт. Раждането не се равнява на магистратура по нищо.
https://nauka.offnews.bg/skeptik/ne-niamate-pravo-na-mnenie-28.html

По същия начин както човек, който не е специалист, не учи монтьора как да му оправи спирачките, нито бута ръката на зъболекаря, който му слага пломба, така и неспециалисти е неадекватно да дават акъл на учители как да си вършат работата. Единствената разлика между трита примера е, че последиците при образованието не са моментални, а се проявяват след години.

Нека се върнем на темата.
Някой запознат ли е с историята на първите съвременни училища, които имитират режима във фабриките?
Интересуват ме и процесите, които се осъществяват в мозъчната кора (и не само).
Виж целия пост
# 34
Не знам какво правило наруши поста ми, че бе изтрит. Ще го перифразирам:
Тези, които нямат педагогическа правоспособност, т.е. нямат нужното образование във висш институт, нито стаж като учители, смятат ли, че сте компетентни да коментират учителската работа?
Срещал съм коментари на случайни хора в нета, които смятат, че:
• знаят по-добре от Министерство на образованието каква да бъде програмата и какви да бъдат предметите в образователната ни система
• знаят по-добре от издателствата как да издават учебници
• знаят по-добре от учителите как да преподават на 30 ученици
Тези, които коментирате работата на учителите в тази тема, измежду тях ли сте?

Кажи сега писането на домашното ли не върви или на поредната книга "Изцепки от Бг мама", че дазнаем как точно да помагаме...
Виж целия пост
# 35
има разлика между "ще вляза в класната стая и ще давам тон на моля-другарката как да си върши работата" и "не одобрявам/одобрявам даден процес по начина, по който се случва и резултата от него"

мда, и на мен ми се струва, че трябва да напишем нечия курсова работа и то като строго се придържаме към зададената тема, която се развива във всеки следващ пост
Виж целия пост
# 36
1. Ти не си човекът, който може да дава наклон на друг дали да коментира или не в публичен форум;
2. Като искаш професионални мнения, пусни темата в професионален форум.
Виж целия пост
# 37
Моето мнение е, че хора извън образователната система нямат нужните компетенции да коментират учителската работа. Всъщност то не е само мнение, а е факт.
Тоест, ако родителите виждат, че средният резултат да речем по НВО МАТ в седми клас през последните 4-5 години гравитира около 35 точки от сто възможни, те трябва да си трайкат и да не изказват мнение, щото нямат нужните компетенции? И факта, че някой е завършил висше образование по определена специалност и е придобил учителска правоспособност го прави голям специалист? Явно не сте чели наборните теми във форума.
Виж целия пост
# 38
Намирам все по-малък смисъл в темата. Започна се от това дали има смисъл да се ходи на училище изобщо, след като можеш да се самообразоваш и се стигна до това кои сме ние, та имаме мнение по въпросите със съдържанието на програмите и учебниците.
Виж целия пост
# 39
Чакай сега, каква е целта на темата всъщност и кой искаш да ти отговаря - редовия потребител на форума или само специалисти? Ако е второто, уточнявай ги още в началото тези неща. Но въпросът беше зададен така, че все едно се иска мнението на средностатистическия българин, имал досег с образователната система.
Виж целия пост
# 40
Преди време в един обущар сложил надпис "Работим с кожа на клиента". В училищата трябва да сложат надпис "Работим с материал на родителите".

Средностатистическият българин е учил основи на комунизма, но е пропуснал това, че на опашката в магазина не се залепяш за врата на този пред теб и е добре да си извадиш портфейла докато чакаш, а не чак след като видиш сметката тепърва да започваш да ровиш из чантички и джобове. Средностатистическият българин носи лятна шапка с козирка през зимата и не е и чувал, че има места където да се стои с каквато и да е било шапка е неуместно.
Средностатистическият българин псува като каруцар кметицата, депутатите, комшията и шефа си.
Та като го видите пак ли мислите, че има разбиране за образование?
Виж целия пост
# 41
Каква е целта на темата?
Виж целия пост
# 42
Ами авторката явно се вълнува не от образованието, а от "Как да наложим тезата "По-умни от вас са мислили за това, така че вие не философствайте". Поне в статията, която е дала това се дъвчи.
Виж целия пост
# 43
Темата е за ползите от ходенето на училище.

Какво се случва,ако дете не ходи на училище.
До 16г.ходенето на училище е задължително.
Ако детето спре да посещава училище на 16г ?
Ще остане с основно образование и без професия
Какво ще работи-чистачка или общ работник.
А да ,може да се ожени на 16 и да се размножава...ама всичко това е характерно за....сещате се...
Виж целия пост
# 44
В изтрития ми пост аз не подложих под съмнение свободата на словото, а попитах дали смятате, че сте компетентни да коментирате високопрофесионални компетенции?

Смятам, защото:
- Аз съм минала през образованието в България.
- Детето ми е минало през образованието в България.
- И на база на опита от вече изминатия път и анализа на резултатите мога да преценя кое е било полезно и кое не, кое е вършило работа и кое е било бягане на място.
- Това, че някой е на работа в МОН не значи, че е супер експерт, може да е и "калинка".
- Потребителят на дадена услуга винаги има право на мнение и на оценка за качеството на услугата, не мислиш ли?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия