Arda tur

  • 1 077
  • 11
НЕ ПЪТУВАЙТЕ С ТЯХ!

Изключително нагло поведение на някой от шофьорите!
Просто съм възмутена как може да се отнасят с пътниците като с някакви мижитурки и да се опитват да те унижават!
На въпросът за България ли е автобусът ти се отговаря с “НЕ МОЖЕШ ЛИ ДА ЧЕТЕШ МА” (оказа се, че е за Гърция, но е спрял на мястото където се очакваше този за България)
Без значение кога си закупил билета и кое място пише на него, те те слагат както си искат и ти нямаш право на глас!
Един разклонител с 6 гнезда от които само 4 функциониращи за пътниците!
Абсолютна неорганизация губене не време в разместване… малки деца и възрастни хора са размествани по няколко пъти и са оставяни по 30 минути в невидение къде в крайна сметка са местата им… закъснение в рамките на 30-40 минути за тях са обичайни и дори напълно нормални.
Никога поввче не бих пътувала с тях!
В автобус Бургас-Истанбул всички шофьори са турци… няма как да говориш с тях да попиташ какво се случва на граница къде трябва да чакаш или каквото и да било.
Извинявам се да дългата тема, просто съм възмутена как изобщо е възможно да е толкова голяма анархия.
Виж целия пост
# 1
Арда Тур нас ни пропуснаха преди 2 години от Равда да ни вземат, при платени билети в двете посоки още преди заминаването,после ни взеха след около 30 мин и ни зарязоха в Хасково,а билетите бяха до Кърджали.
Виж целия пост
# 2
Шофьорите са турци, но от България и много добре знаят български.Правят се, че не разбират, за да не ги питат нищо.
Виж целия пост
# 3
Нямам впечатление от автобусите им, но телефонното обслужване и информация са отвратителни. Имала съм общо с лелите от Пловдив. В друг случай бих се изразила учтиво, но това са едни нагли, но пък неинформирани грубиянки. Дори директно затварят телефона, ако не зная нещо, повишават тон на клиентите, сопкат се, отказват да дадат информация, не изслушват... На мен от първо лице са ми известни два случая (търсела съм ги заради наши лични гости за съжаление), в кръга ми пък са поне четири.

Аз лично не ги препоръчвам на никого, има достатъчно други фирми.
Виж целия пост
# 4
Как да са информирани и да знаят, като се сменят на 2-3 месеца, докато се научат и напускат.
Виж целия пост
# 5
Да, напълно вероятно. В единия случай ставаше обаче въпрос за пратен от тях билет, който даваше различна информация от тази на сайта. Обикновено би трябвало да се извинят за разминаването, но... Аз наистина никога не съм чувала такава груба и проста жена по телефона, другите от фирмата също не бяха много любезни, но тази директно ми изкрещя в слушалката, че няма да ми каже и ми затвори Flushed Joy
Виж целия пост
# 6
Ако видите собственика, тази ще ви се стори любезна.
Виж целия пост
# 7
Е, той сигурно е Биг Бизнис Smile Извинявам се, но наистина се смея с глас, защото съм убедена, че имаш пълно право, а можем само да погледнем с хумор на положението.
Виж целия пост
# 8
То е жалко, нови, хубави, луксозни автобуси, да не можеш да си задържиш персонала и клиентите.
Виж целия пост
# 9
по цяла европа ни излагат
Виж целия пост
# 10
нови, хубави, луксозни автобуси,
Ами, явно и автобусите им са "по програми" - обърни внимание на нулите Blush

Виж целия пост
# 11
Може и по програми да са, но автобусите са нови и луксозни.Целия им автопарк е нов.Срамота е при наличието на такъв автопарк да не можеш да си задържиш шофьорите, билето продавачите и другия персонал.Всеки месец имат обяви във джопса и Бюрото по труда.И не само за автобусите, ами и за комплекса им ,,Райски кът". Заплатите им са нормални, ама отношение от собствениците под всяка критика.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия