Пазаруване от Aliexpress.com 66

  • 40 408
  • 946
# 30
Здравейте, влизам с въпрос. За първи път ми се случва да ми объркат поръчката. Получих тениска различна от тази, която съм поръчала и сега не съм наясно как трябва да процедирам за да я върна или да ми я заменят.
Трябва ли  да отбележа пратката като получена?

Не ми е ясно и на кого трябва да пиша в случая, за да докладвам за този проблем?

Моля за малко насоки как се процедира в тази ситуация. Платила съм с кредитна карта ако това има значение.
Виж целия пост
# 31
Да, трябва да откриете диспут за получена грешна стока. При откриването на диспута ще маркирате, че сте я получили, приложете задължително снимки за да удостоверите, че не е това, което сте поръчали.
Виж целия пост
# 32
и да поиска някакъв процент от сумата - не всичко
Виж целия пост
# 33
А на какъв адрес връщам обърканата тениска?
Виж целия пост
# 34
По време на диспута това ще се уточни но аз те съветвам да повдигнеш спор за сума без връщане. Ако загубиш АЕ ще ти даде адрес за връщане но първо пробвай без като наистина поискаш малко по-малко от това, което си платила.
Виж целия пост
# 35
Здравейте, на 18-ти юни направих поръчка на един евтин артикул, чиято estimated delivery date е 31-ви юли.
Малко ми е странен тракинг-ът, обаче. Последният статус е от 26-ти юни и гласи: "Out for delivery. Received by local delivery company." – въобще не ми се вярва стоката да е била в България толкова скоро, след като е изпратена от Китай.
От този последен статус насам, не съм получила никакво друго уведомление за пратката си, нито пък имам известие от пощите.
Тъй като за първи път поръчвам от сайта, ме интересува – това нормално ли? Flushed
Виж целия пост
# 36
този статус не значи че е в бг, а че е пратена за бг.
дали е нормално кажи номера - поне първите букви, и на какво завършва
Виж целия пост
# 37
Наскоро получих нещо струващо 5 лв. за около 3 седмици, така че е възможно да пристигне много преди срока.
Виж целия пост
# 38
Здравейте, вчера преди на отворя диспут писах съобщение на магазина, като обясних проблема и приложих снимка.

Днес получавам следните съобщения?

Dear friend, good day!
We are very very sorry, we are willing to make up for you,    may I know if the T-shirt size suitable for you ?
If you have any questions, you can feel free to contact us.
Thank you!

Dear friend,good day! we are very sorry that the factory sent the wrong package, do you need other T-shirts? we can give you a new T-shirt in your new order. do you accept it?

Изобщо не мога да разбера какво имат предвид.

Трябва ли сега да отворя диспут вече официално?
Аз пари не искам да ми връщат, искам си тениската, но от написаното от тях не ми става ясно нова поръчка ли трябва да пусна?
Виж целия пост
# 39
Интересуват се дали тениската ти става т.е. може да я ползваш 😊 и ти "обещават" ако поръчаш още нещо от тях да сложат поръчаната тениска в новата поръчка. Ти си прецени но те може пак да не ти я пратят и в новата поръчка. Отвори си диспут и поне се опитай да си върнеш парите, а после пак я поръчай щом толкова я искаш.
Виж целия пост
# 40
В кой момент евентуално може да ми комбинират поръчката? Какво трябва да изпише когато кликна на проследяване на поръчката? Случвало ми се е да поръчам 7-8 отделни неща с различни номера за проследяване и на третия ден примерно се оказва, че някои от тях са комбинирани и са с нов дълъг номер само с цифри. Вчера поръчах 15 артикула и искам да разбера дали поне половината ще са комбинирани.
Виж целия пост
# 41
Няма как предварително да разберете, ще видите в проследяването на АЕ но ако са от един град повечето продавачи то със сигурност ще ги обединят, погледнете профилите им и ще се ориентирате, там обикновено пише от кой град са.
Виж целия пост
# 42
Днес обединиха почти всички пратки, с изключение на едно-две неща.
До колкото разбрах от интернет пратките се обединяват когато достигнат статус "Received by warehouse" и не е задължително продавачите да са от един и същ град.
Важно е да са възможно повече артикули и да бъдат поръчани по едно и също време (за най-сигурно добавям всичко в количката и плащам наведнъж).

А относно получаването на комбинираните пратки, съм се объркал. Както казахте пристигат по куриер, а не по пощата.
Виж целия пост
# 43
Изпаднах в сложна ситуация и не съмсигурна как е правилно да постъпя. Поръчах за втори път от търговец един и същ уред. Първият го получих от европейски склад за 10 дни със Спиди. Да, но вторият не идва от 19.май! Ясно стана, че няма да дойде и отворих диспут след коментар с търговеца. Да, но този диспут се проточва все още и вчера отново за емнайсти път от платформата ми дават нови 10 дена изчакване, в които видиш ли да пристигне пратката. След поредното ми споделено възмущение с търговеца, той ми предлага да откажа диспута и след това отново да го подновя. Така можел да ми възстанови парите.  Ей това вече много ме напрегна! Дали е възможно това въобще да се случи?! Звучи ми нелогично! Не търся компромис, а просто реално възстановяване на сумата, поради непристигнала пратка.
Дали някой е изпадал в идентична ситуация?! Всъщност докога могат да ми дават нови 10 дни за изчакване? Вече мина повече от максималното време за доставка според мен. И не става въпрос за малка сума според моите виждания.
Виж целия пост
# 44
Скоро някой получавал ли е пратка на която номера започва със SY (Sunyou)? Интересува ме дали пристига в пощата или по куриер 🤔
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия