Пазаруване от Aliexpress.com 66

  • 47 374
  • 1 023
# 585
Здравейте! Колко време трябва да мине, за да се счете, че една пратка не е доставена. Минаха повече от два месеца, а системата все още не ми позволява да я маркирам като неполучена.
Виж целия пост
# 586
Здравейте! Колко време трябва да мине, за да се счете, че една пратка не е доставена. Минаха повече от два месеца, а системата все още не ми позволява да я маркирам като неполучена.
Скрит текст:
Пише го вътре във всяка поръчка. Не в общият списък.
Виж целия пост
# 587
Това е вътре, аз ли не довиждам
Виж целия пост
# 588
Това е вътре, аз ли не довиждам

Вие не можете да намерите страницата на поръчката. Снимате страницата за проследяване.
За страницата на поръчката се цъква върху картинката.
Виж целия пост
# 589
Това е вътре, аз ли не довиждам

Вие не можете да намерите страницата на поръчката. Снимате страницата за проследяване.
За страницата на поръчката се цъква върху картинката.
Ахааа, да разбрах. А аз чакам ли чакам...
Виж целия пост
# 590
Ахааа, да разбрах. А аз чакам ли чакам...
Разгеле. Учене през целият живот. Тъкмо се бях отчаял Wink и гадаех коя грешна страница ще отворите сега Wink Само шега разбира се. Като няма кой да каже в тези мобилни приложение се чудиш къде да цъкаш и какво ще изскочи.
Виж целия пост
# 591
Не съм поръчвала от няколко години и при опит ми даде някаква грешка с плащането. Помня преди в темата беше пускан списък на грешките, но сега не го намирам… може ли да ме насочите, благодаря.
копваш номера на грешката в бота и той ще ти изплюе причината
масово в последно време банките слагат ограничения/защити
Скрит текст:
Цитат



CSC_7200011

Insufficient funds in card or account of payment.

Please top up your account for payment again or use another card/method instead.


CSC_7200015

Rejected by bank or financial institution, only from whom the detailed reason for rejection can be confirmed.

You may contact your bank to get detailed information or use another card/method instead.


CSC_7200022, CSC_7200051, CSC_7200001

Card is not supported/Incorrect information of card

Please double check if you have input correct information of card for payment. If you got error after double checking, please pay through another card/method instead.


CSC_7200026

Due to security reason, card verification(appeal) is required.

Please click "Claim on Alipay" button or click to submit document directly.

It usually takes 1-3 working days to get a result. But during Shopping Festival, we will make it as soon as possible.


CSC_7200034

Incomplete information of the order.

1. Check if name in the shipping address has been filled in correctly; correct & complete information is required.

2. Try to verify your Alipay account.


CSC_7200012

Expiry date of card is wrong or the card is expired.

Please try again with correct expiry date or contact your bank for help. Besides, you may use another card/methods instead.


CSC_7200020

Something wrong with the card information.

Please check and input correct card information.


CSC_7200040

This card is restricted by bank.

Please confirm with bank to get resolve the problem, or use another card/methods instead.


CSC_7200006

Currency selected for this payment is not supported.

Please change to USD or other currencies to try again.


CSC_7200009

Exceeding limit of your card or bank account.

Please modify limit of your card or bank account and try again. Besides, you may use another card/methods instead.


CSC_7200021

Wrong CVV code was entered.

Please enter correct CVV code for payment again
Ахааа, да разбрах. А аз чакам ли чакам...
на десктоп версията е зад бутон - Order Details
Виж целия пост
# 592
Скрит текст:
CSC_7200026

Due to security reason, card verification(appeal) is required.

Please click "Claim on Alipay" button or click to submit document directly.

It usually takes 1-3 working days to get a result. But during Shopping Festival, we will make it as soon as possible.
Скрит текст:

Това е грешката. Пробвах какво ли не и просто ми отказват всеки опит. Пробвах с револют, с УниКредит. Моля ви, дайте жокери къде бъркам и какво искат от мен.
Виж целия пост
# 593
банната карта и ти иска документи да докажеш че е твоя - малко хора минават успешно проверката
Виж целия пост
# 594
За банната карта не знам дали , щото и трите или самата нея са баннали , но искат верификация . Нещо са ви набелязали или наистина сте сгафили .
п.с. Пише , че сте качили някакви документи или не ?
Виж целия пост
# 595
Да, пробвах с какво ли не - няколко карти, няколко “разписки” от банката, лична карта. Опитах 5-6 пъти и просто ме отхвърлят. Не знам може ли да съм сгафила - диспут никога не съм пускала, имам 3-4 поръчки и то отпреди няколко години, никога не е имало проблем - поръчвам, плащам и чакам… Сега не знам какво да правя, явно приключих с тях, защото наистина опитах каквото успях да измисля и всичко не им харесва….
Виж целия пост
# 596
Излизала ми е тази грешка.  В моят случай се разреши като изключвам VPN-a когато плащам.
Някои от настройките на моят интернет доставчик не са както трябва и с други сайтове също съм имала проблеми когато плащам онлайн поръчка. При проверка на плащането на база заложените изисквания в сайта нещо им се струва съмнително и не позволяват да се завърши успешно. Пробвайте да изтриете бисквитките, изключите VPN-a (ако ползвате такъв) или да платите с VPN включен.
По групите съм чела, че може и самата банка да е забранила плащанията в сайта. Ако горното не помогне ще трябва да проверите там.
Също така както се спомена възможно е да е баннат акаунта поради неспазване на правилата (напр. пускане на много диспути, държане на тон на продавачи в съобщенията, използване на чужд купон и т.н.). Това се разрешава с пускане на жалба (appeal), но доколкото съм чела е много на късмет на какъв агент ще се попадне и дали ще разбере как да помогне...
Виж целия пост
# 597
Здравейте ,поръчката трябваше да пристигне на 09.01.24.Не мога да разбера как трябва да пусна диспут.Прикачвам снимка .
Виж целия пост
# 598
Благодаря ви, никога не съм писала с продавачи, не съм пускала диспути и като цяло нямам повече от 3-4 поръчки. Тази сутрин пробвах да създам акаунт на мъжа ми - от неговия телефон, с негови данни. Пробвах с две банкови карти - револют и фибанк. Даде ми абсолютно същата грешка. Не знам как да направя това с бисквитките и VPN, през айфон съм, с тяхното приложение. Изключително обезнадеждена съм. Не, че имам нещо кой знае колко важно да поръчам, но не разбирам защо се озовах в такова положение….
Виж целия пост
# 599
Къде в Пловдив има Експрес Уан . Благодаря
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия