Частни училища - информативно-дискусионна тема -60

  • 47 053
  • 774
# 15
Може ли линк към морските резултати?
Благодаря за темата!
Виж целия пост
# 16
Титина, за паралелката с физика в НПМГ трябва и оценка от състезанието им по физика Joy Без него не стигат и 2х100. При много висок резултат на него, обаче  може да са достатъчни и  2х 85. Тоест, едно дете трябва да се е готвило за поне още един изпит освен по БЕЛ и МАТ.

Сега забелязвам, че Цар Симеон Велики са си променили гимназията на ЧГПНП Асен Йорданов. Или това им е отделен проект?
https://tzarsimeon.bg/gimnazia-asen-yordanov/
Виж целия пост
# 17
Titina , не че нещо....но грубият и конкретен тон на Fancy не харесва на никой, докато не разбере, че в 99.99% е права.
Идея си нямам от къде намира информация, аз обикновенно съм бюро справки....но при нея направо се лее.
Кофти е, че явно си спестява някакви части за да не засегне определени хора. Но фактите са си факти.

Не знам, какво се опитваш до обясниш но сигурно Fancy си знае, но няма много смисъл.

Дишайте момичета и по-хубави дни ще дойдат за ЧУ и за образованието на децата.
Виж целия пост
# 18
За внуците ще са ОК.
Виж целия пост
# 19
Надявам се, въпреки че моето се пръкна минлият месец на чужда земя, та нашето не го грее.

Дописвам се: Щото качественото образование, води до качествена миграция.
Виж целия пост
# 20
Titina , не че нещо....но грубият и конкретен тон на Fancy не харесва на никой, докато не разбере, че в 99.99% е права.
Идея си нямам от къде намира информация, аз обикновенно съм бюро справки....но при нея направо се лее.
Кофти е, че явно си спестява някакви части за да не засегне определени хора. Но фактите са си факти.

Не знам, какво се опитваш до обясниш но сигурно Fancy си знае, но няма много смисъл.

Дишайте момичета и по-хубави дни ще дойдат за ЧУ и за образованието на децата.
Хоуп, за какво точно е права Фенси? За това, че тя единствено разбира от образование и знае кое е най-доброто за децата ни? Всъщност, тя не е груба и арогантна, тя иска да ни просветли и спаси, но ние сме прекалено глупави и не схващаме спасителните ѝ напъни🙂 Ние, заблудените и непослушни деца🙂Хайде всеки да си гледа собствените деца и собственото училище. И да не рови из чужди панички. И да не се опитва да пробутва грубост и липса на възпитание за директност. А ровенето и търсенето на информация не знам как да го определя освен като нездраво любопитство. Следя темите от доста време. Е, не намирам т.н. безценно знание, на което тя е носител. Но вероятно съм много незряла и след години ще разбера нейната мъдрост, когато моето дете ще продава банички или бензин на нейното (пу пу да не дава Господ🙂)
Виж целия пост
# 21
Ахахахаха, опазил ме онзи горе да имам амбиции точно пък вас да просветлявам и спасявам. Който е подходил добронамерено и възпитано, се е докоснал до моето просветление. Хаахах, шегичка, шегичка, да не го вземеш на сериозно.
А пък да ми вменяваш думи за банички и бензин е мега грозно и непочтено. Който ме познава в лично качество, а тук не са малко такива, знае прекрасно, че аз съм последния човек на света, който ще прецени някой по външност и подобни белези.

Абе явно страшно ви бъркам в здравето, че разговорът от безобразията на някои собственици на ЧУ с втора светлинна минават към обсъждане на собствената ми персона в лично качество. Което разбира се само показва липсата на адекватни аргуметни по централната тема, но нейсе.
А ти прекалено остро скачаш на една чиста статистик, само цифрички. Или имаш лична мотивация, свързана с Иззи, или има някаква друга причина, която рано или късно ще излезе наяве.  

Животът по трудния начин ме е научил, че няма нужда да се церемониш прекалено с безобразия и лъжци. Ти го наричаш невъзпитание, другите го наричат директност и прямота. На който както му харесва, според ползата, която вижда от думите ми. Нямам време да галя с перце, само защото на потребител Х на училище Y не му харесва какво пиша.

Между другото с Хоуп доста шпаги сме разменяли. Но и тя, като мен, сега приключва с един етап и започва друг. От опит говори. Просто от опит. И sadlady, и тя. Но мисля, всички сме наясно, че акъл насила не можеш да налееш. Както и непоискан съвет не се дава. И предполагам и двете с нея нямаме такива амбиции. Wink . Но пък никой не може да ме спре да пиша каквото смятам нужно за безобразията и прикритите истини в тази система. Ровенето и търсенето на информация са функция на едни други потребители на тази тема. Целият форум изорават, само и само да следят конкретни потребители какво пишат и т.н.
Така че кротко fauvette, кой какво да прави или не прави можеш да нареждаш само у вас. Ок?!?!
Виж целия пост
# 22
Ахахахаха, опазил ме онзи горе да имам амбиции точно пък вас да просветлявам и спасявам. Който е подходил добронамерено и възпитано, се е докоснал до моето просветление. Хаахах, шегичка, шегичка, да не го вземеш на сериозно.
А пък да ми вменяваш думи за банички и бензин е мега грозно и непочтено. Който ме познава в лично качество, а тук не са малко такива, знае прекрасно, че аз съм последния човек на света, който ще прецени някой по външност и подобни белези.

Абе явно страшно ви бъркам в здравето, че разговорът от безобразията на някои собственици на ЧУ с втора светлинна минават към обсъждане на собствената ми персона в лично качество. Което разбира се само показва липсата на адекватни аргуметни по централната тема, но нейсе.
А ти прекалено остро скачаш на една чиста статистик, само цифрички. Или имаш лична мотивация, свързана с Иззи, или има някаква друга причина, която рано или късно ще излезе наяве.  

Животът по трудния начин ме е научил, че няма нужда да се церемониш прекалено с безобразия и лъжци. Ти го наричаш невъзпитание, другите го наричат директност и прямота. На който както му харесва, според ползата, която вижда от думите ми. Нямам време да галя с перце, само защото на потребител Х на училище Y не му харесва какво пиша.

Между другото с Хоуп доста шпаги сме разменяли. Но и тя, като мен, сега приключва с един етап и започва друг. От опит говори. Просто от опит. И sadlady, и тя. Но мисля, всички сме наясно, че акъл насила не можеш да налееш. Както и непоискан съвет не се дава. И предполагам и двете с нея нямаме такива амбиции. Wink . Но пък никой не може да ме спре да пиша каквото смятам нужно за безобразията и прикритите истини в тази система. Ровенето и търсенето на информация са функция на едни други потребители на тази тема. Целият форум изорават, само и само да следят конкретни потребители какво пишат и т.н.
Така че кротко fauvette, кой какво да прави или не прави можеш да нареждаш само у вас. Ок?!?!
Ирония се нарича, Фенси, ирония🙂 Не те спирам да пишеш. И честно казано съм много далеч от клюките и сплетните, в които ме подозираш. За едно си права, обаче. Има лъжци и безобразници, които не трябва да се занимават с образование и трябва да имат доживотна забрана да работят с деца. Този разговор обаче не води до нищо. И нищо няма да се промени и след 30 години. Глупостите и недомислиците на МОН ще са си все същите.
Виж целия пост
# 23
Аз съм далеч от арогантността. Но на хората не им изнася моята директност и често я бъркат с арогантност. Особено, когато са лично засегнати. И особено, когато и тяхното участие често е близо до тази дума. Simple Smile
Аз да съм лично засегната? Бъркаш се нещо.
Българско училище никога не ми е било в таргета, надявам се и да не бъде.

Числата не ти говори, когато не ти изнася. Оценката е на дете от непрофилирано българско училище. Курс на обучение от топ преподавател,  от училището където на можахте да влезете. + две години частни уроци ( както в така тачените от теб профилирани училища). Частни уроци ли казах за профилираните училища, съжалявам печатна грешка, те са наричат уроци за презастраховане.

Между другото американските училища нямат матури, но ти това трябва да го знаеш

А тези от профилираните морски МГ направо ви отвяха с резултати. Чудно, и уроците не са ви помогнали, и профилирането от детската градина (последното теб не те засяга, по спомени детето ти е отишло там по-късно).
Май и ти си направила първи лош избор на училище, язък, че толкова знаеш какво става във всички други училища.
Аз нещо се обърках. Thinking Кои са профилираните детски градини и училище в основен етап?
Виж целия пост
# 24
Фаувет, предай поздрави на Доротея.
Титина, ама моля те...хайде без празнословие. Ако те е страх да говориш с факти, не ходиш в гората.
Виж целия пост
# 25
Празнословие ли е че държавните профилирани МГ, имат по-високи средни резултати от топ училището с топ преподаватели.
Да ти кажа ли кое е празнословие -  уроци за презастраховане. За да посещава детето частни уроци, значи нещо в обучението липсва. За да кандидатства едно дете някъде и не може да влезе, нещо липсва.
Независимо как ще го нарече родителя, дали ще е уроци за презастраховане , или "ама ние само пробвахме". Истината е съвсем друга и се вижда.
Иначе си много силна вилна, но не вървиш
Виж целия пост
# 26
Ми, че те държавните МГ-та са си топ училища. Нещо ми се губи смисълът на постовете ти, Титина.
Виж целия пост
# 27
Тити на, уроците за съжаление са масово явление. Вкл в общинските МГ-та.
Виж целия пост
# 28

Да ти кажа ли кое е празнословие -  уроци за презастраховане. За да посещава детето частни уроци, значи нещо в обучението липсва. За да кандидатства едно дете някъде и не може да влезе, нещо липсва.
Независимо как ще го нарече родителя, дали ще е уроци за презастраховане , или "ама ние само пробвахме". Истината е съвсем друга и се вижда.


Но това е нелепо. Ако 100 деца кандидатстват за 20 места нали 80 трябва да останат извън приетите? И при това положение тези, които не искат да останат неприети, почват да надграждат, в случая с допълнителни уроци. Това е неизбежно.
Уроците за презастраховане също са факт - ако борбата за желаното училище е въпрос на стотни, всичко, което може да ги донесе, е добре дошло.
Виж целия пост
# 29
Да ти кажа ли кое е празнословие -  уроци за презастраховане. За да посещава детето частни уроци, значи нещо в обучението липсва.

Елитно общинско училище. Отличен учител по БЕЛ. Четири паралелки по 30 ученици -> 120 ученици. Колко време може този учител да задели  в час за упражняване на преразказ? Колко често може да проверява преразказите на всеки един ученик? А тезите му? А те най-вече изискват честа практика и обратна връзка. Сравни това с частния учител - ако преразказът е слабо място на ученика, с учителя ще може всяка седмица да прави по един и да го получава проверен и с насоки какво и как да поправи.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия