СМГ "Паисий Хилендарски" - тема 14

  • 58 016
  • 690
# 390
То не е логично и след трудния подбор след 4 клас да им сервират Бойчева за награда, но това е ситуацията в момента. Между другото пристигането и престоя на Бойчева в гимназията можем също да приравним към последния коментар на Симоне.

ПС: И аз мисля че голяма част от децата и родителите го харесват. Колкото повече пада нивото, толкова по малко са натоварени децата - какво да не му харесваш.
Виж целия пост
# 391
Извинете, че така се намесвам в темата. Може ли някой да ми каже какъв материал се изучава по програмиране в 6клас. Искам малко да изпреварим събитията и да си помогнем през лятото. Много благодаря!
Виж целия пост
# 392
Simone Simons е трол според мен.
Виж целия пост
# 393
Не те разбрах, рони, за математиците, скарани с физиката?
Сарказъм. Отговор до директори в стил "Да видим първо кой къде ще ви се класира и после ще го мислим", е абсурд.
 
Откога жълто-кафявата преса е достоверен източник на информация?

Извинете, че така се намесвам в темата. Може ли някой да ми каже какъв материал се изучава по програмиране в 6клас. Искам малко да изпреварим събитията и да си помогнем през лятото. Много благодаря!
Вижте на сайта на INFOS задачите, които качават след състезания за група D и може би ще се ориентирате.
Виж целия пост
# 394
Извинете, че така се намесвам в темата. Може ли някой да ми каже какъв материал се изучава по програмиране в 6клас. Искам малко да изпреварим събитията и да си помогнем през лятото. Много благодаря!

Масиви, каквото и да значи това.

Рони ме изпревари - на сайта има задачи, но имайте предвид, че са доста трудни, тъй като са за състезания.
Виж целия пост
# 395
Здравейте, някой може ли да ме ориентира кога и къде се провеждат морските лагери на учениците от СМГ?
Виж целия пост
# 396
Последната седмица на юни на Слънчев бряг.
Виж целия пост
# 397
Първата седмица на юли последните години. Те юни още учат повечето класове.
Виж целия пост
# 398
Поне 6 клас тази година ще са от 22 до 29 юни. За по-големите може би е в юли.
Виж целия пост
# 399
... И щастие има и извън математиката. Дайте свобода на тези деца. Оставете ги сами да почувстват обичат ли тази наука и ще бъдат ли истински щастливи да учат това 7 години, или не.

И други писаха преди, обаче е възмутително родителите, имали шанс да попаднат в паралелка с нормален преподавател по математика, да нямат никаква емпания към тези, при които преподаването е подигравка с децата. Всички влизат с еднакъв изпит и общо класиране в 5 клас, но някои попадат в паралелка с неудачен преподавател (спомената е няколко пъти). А какво да кажат тези деца, които след тази загуба на време в прогимназията, в гимназията попадат на преподавател, в сравнение с когото г-жа Бойчева е просто супер. Тези деца са в СМГ и са останали в СМГ заради математиката, как така вие определяте, че не обичат тази наука?? И докато някои си учат математиката, както е нормално за СМГ, в тези класове ежедневно децата решават по-бързо и по-вярно задачите от учителя и повярвайте ми, 9 часа седмично са пълна загуба на време. И който се е сблъскал с директора Тонев по този повод, е видял истинското му лице и колко го е грижа за учениците, колко цени обратната връзка от тях. Ето тези деца и родители му желаем всичко най-хубаво и да си тръгва час по-скоро. Ето, в 105-то, няма нито един профил математика, очаквам скоро да разкара и информатиката (че имат СХН) и новият им директор ще е щастлив.
За мен директорът Тонев нанесе много щети на гимназията, не можеш да правиш от математическа гимназия просто някаква гимназия. И подхвърлянията (и от него) че тези деца, на които по някаква причина не им се полага норамлен учител по математика, що пък да не учат някакви други предмети. Що пък всички да искат да учат математика, в Софийската математическа гимназия.
Виж целия пост
# 400
... И щастие има и извън математиката. Дайте свобода на тези деца. Оставете ги сами да почувстват обичат ли тази наука и ще бъдат ли истински щастливи да учат това 7 години, или не.

И други писаха преди, обаче е възмутително родителите, имали шанс да попаднат в паралелка с нормален преподавател по математика, да нямат никаква емпания към тези, при които преподаването е подигравка с децата. Всички влизат с еднакъв изпит и общо класиране в 5 клас, но някои попадат в паралелка с неудачен преподавател (спомената е няколко пъти). А какво да кажат тези деца, които след тази загуба на време в прогимназията, в гимназията попадат на преподавател, в сравнение с когото г-жа Бойчева е просто супер. Тези деца са в СМГ и са останали в СМГ заради математиката, как така вие определяте, че не обичат тази наука?? И докато някои си учат математиката, както е нормално за СМГ, в тези класове ежедневно децата решават по-бързо и по-вярно задачите от учителя и повярвайте ми, 9 часа седмично са пълна загуба на време. И който се е сблъскал с директора Тонев по този повод, е видял истинското му лице и колко го е грижа за учениците, колко цени обратната връзка от тях. Ето тези деца и родители му желаем всичко най-хубаво и да си тръгва час по-скоро. Ето, в 105-то, няма нито един профил математика, очаквам скоро да разкара и информатиката (че имат СХН) и новият им директор ще е щастлив.
За мен директорът Тонев нанесе много щети на гимназията, не можеш да правиш от математическа гимназия просто някаква гимназия. И подхвърлянията (и от него) че тези деца, на които по някаква причина не им се полага норамлен учител по математика, що пък да не учат някакви други предмети. Що пък всички да искат да учат математика, в Софийската математическа гимназия.
+1000
И родителите на децата, попаднали на читав преподавател различен от въпросната госпожа да обясняват на останалите как (не са цитати, перефразирам, но смисълът е същият): "не всичко е математика" и "те децата може да имат и други интереси" и "децата не са свърхамбициозни, но родителите са"...
Но както винаги се потвърждава старата поговорка, че "Сит на гладен не вярва!"
Виж целия пост
# 401
И други писаха преди, обаче е възмутително родителите, имали шанс да попаднат в паралелка с нормален преподавател по математика, да нямат никаква емпания към тези, при които преподаването е подигравка с децата. Всички влизат с еднакъв изпит и общо класиране в 5 клас, но някои попадат в паралелка с неудачен преподавател (спомената е няколко пъти). А какво да кажат тези деца, които след тази загуба на време в прогимназията, в гимназията попадат на преподавател, в сравнение с когото г-жа Бойчева е просто супер. Тези деца са в СМГ и са останали в СМГ заради математиката, как така вие определяте, че не обичат тази наука??

Изобщо не става въпрос за липса на емпатия. Определено мога да си представя колко е неприятно ако се поставя ня тяхно място и напъно разбирам, че са ядосани в случая на училището (не знам дали сегашният директор я е назначил?). Без дори да имам налюдения от тази учителка, от написано тук се ориентирам само, че явно не е ок.

Мен лично ме дразнят обобщенията за цялото училище на база тази учителка. И по принцип обобщения на база единични случаи не са обективни, макар да са разбираеми. Дори за напусналия учител - толкова нелогично прозвуча, учител да напусне СМГ, защото не му се дава възможност да развива съзтезателна математика. И къде да отиде да я развива - в езикова гимназия, защото там съзтезателната математика е с традиции и приоритет! То само от това къде отива, веднага се вижда че проблемът му не е бил с математиката. Ако е имал конфликт с директора, това е друго, но и това е частен случай и не е база за обобщения.

Дано новият директор разреши колкото може повече казуси. Но чудеса с учителите няма да станaт, който и да дойде. Има проблем с учителите по принцип и най-доброто, което могат да направят е да продължат да привличат и обучават свои кадри или да мислят и за други подобни решения. Иначе, оправия няма, има голям кът на добри учители и за тях се борят всички училища, които държат да поддържат високо академично ниво.
Виж целия пост
# 402
И други писаха преди, обаче е възмутително родителите, имали шанс да попаднат в паралелка с нормален преподавател по математика, да нямат никаква емпания към тези, при които преподаването е подигравка с децата. Всички влизат с еднакъв изпит и общо класиране в 5 клас, но някои попадат в паралелка с неудачен преподавател (спомената е няколко пъти). А какво да кажат тези деца, които след тази загуба на време в прогимназията, в гимназията попадат на преподавател, в сравнение с когото г-жа Бойчева е просто супер. Тези деца са в СМГ и са останали в СМГ заради математиката, как така вие определяте, че не обичат тази наука??

Изобщо не става въпрос за липса на емпатия. Определено мога да си представя колко е неприятно ако се поставя ня тяхно място и напъно разбирам, че са ядосани в случая на училището (не знам дали сегашният директор я е назначил?). Без дори да имам налюдения от тази учителка, от написано тук се ориентирам само, че явно не е ок.

Мен лично ме дразнят обобщенията за цялото училище на база тази учителка. И по принцип обобщения на база единични случаи не са обективни, макар да са разбираеми. Дори за напусналия учител - толкова нелогично прозвуча, учител да напусне СМГ, защото не му се дава възможност да развива съзтезателна математика. И къде да отиде да я развива - в езикова гимназия, защото там съзтезателната математика е с традиции и приоритет! То само от това къде отива, веднага се вижда че проблемът му не е бил с математиката. Ако е имал конфликт с директора, това е друго, но и това е частен случай и не е база за обобщения.

Дано новият директор разреши колкото може повече казуси. Но чудеса с учителите няма да станaт, който и да дойде. Има проблем с учителите по принцип и най-доброто, което могат да направят е да продължат да привличат и обучават свои кадри или да мислят и за други подобни решения. Иначе, оправия няма, има голям кът на добри учители и за тях се борят всички училища, които държат да поддържат високо академично ниво.


Аз не разбирам кой говори за училището. Става дума единствено за директора, политиката му и хората около него.(и да той лично доведе Бойчева в СМГ и до ден днешен я прокламира като един от най-добрите математици в училището). И ако проблема е само в Бойчева то нещата са си топ - просто тя е най-фрапантният случай, но в никакъв случай единствен.

ПС: Нормално е всички училища които държат да поддържат високо академично ниво да се борят за добрите учители. СМГ пък напук на това явно предпочита да се отървава от тях …май е време да свалим розовите очила или пък да ги сложим, зависи от прочита.

Не знам математик или не, но е необходимо като минимум да има желание да поведе училището в някаква посока. За всеки родител и всяко дете тогава ще е много по лесно да реши дали му допада идеята за СМГ. Въпреки традицията и многото останали чудесни преподаватели в момента училището е тотално обезличено и точно с тази посредственост не трябва да се примиряваме.
Виж целия пост
# 403
Аз не разбирам кой говори за училището. Става дума единствено за директора, политиката му и хората около него.(и да той лично доведе Бойчева в СМГ и до ден днешен я прокламира като един от най-добрите математици в училището). И ако проблема е само в Бойчева то нещата са си топ - просто тя е най-фрапантният случай, но в никакъв случай единствен.

ПС: Нормално е всички училища които държат да поддържат високо академично ниво да се борят за добрите учители. СМГ пък напук на това явно предпочита да се отървава от тях …май е време да свалим розовите очила или пък да ги сложим, зависи от прочита.

Не знам математик или не, но е необходимо като минимум да има желание да поведе училището в някаква посока. За всеки родител и всяко дете тогава ще е много по лесно да реши дали му допада идеята за СМГ. Въпреки традицията и многото останали чудесни преподаватели в момента училището е тотално обезличено и точно с тази посредственост не трябва да се примиряваме.

ss2adm не казваше ли точно ти за свободното падане и пропадане нс СГМ:) А в този пост говориш, че "училището е тотално обезличено"

И това, че "СМГ пък напук на това явно предпочита да се отървава от" добрите учители по математика е поредното провокативно говорене без покритие. С уговорката, че аз лично изобщо не претендирам да знам дали е така или не е. Но в този форум поне никой не изнесе данни от кухнята. Имена на учители представляващи (примерно) 10% от учителите в СМГ, които са били "изгонени" от училището или принудени да напуснат заради натиск и т.н.. Тогава само може да се твърди това, което казваш, че СМГ се "оттървава" от добрите учители.

Иначе, неоспорима черна точка за сегашния иректор, ако той наистина е назначил Бойчева. Мислех, че я е заварил.
Виж целия пост
# 404
А че единствено от всички паралелки в тази, на която Бойчева е класна, има дете, което се появява 1 месец след началото на учебната година с резултат много след чертата - дали да го броим за черна точка или пак да си говорим общи приказки, че то училището си е много хубаво и да не издребняваме?
Интересно как се чувстват родителите и най-вече децата, на които не са им достигнали 1-2 дори 20 точки за прием по време на "официалното" класиране...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия