СЕДМИ КЛАС - второ и трето класиране

  • 67 179
  • 826
Седмицата на голямото пренареждане Simple Smile

Нека имаме търпение и нерви и да бъдем удовлетворени от класирането!
Успях на всички!

Сайтът на МОН за проверка на резултати: https://infopriem.mon.bg/

Сайтът на Дидева: https://dideva.alle.bg/

График на дейностите по прием на учениците:









Позволявам си да пусна новата тема, че старата ще я заключат скоро!
Виж целия пост
# 1
Успех на всички, които чакат второ класиране!
Виж целия пост
# 2
Успех на чакащите и късмет! 🍀
Благодаря за темата! 🌸
Виж целия пост
# 3
Стискаме палци на всички за второ класиране.
Виж целия пост
# 4
Току що изслушах част от предложенията на новия министър, вкл. за намаляване минимално изискуемия брой оценки за съответен хорариум часове. Аз лично не виждам нищо от полза на ученика в подобна промяна, защото всяко оценяване е моментна снимка на дадени знания и умения, която снимка винаги се влияее от странични фактори като здравословно и емоционално състояние например. Надявам се да не е обяснил достатъчно добре какво седи зад тази идея, защото я защити с оплетено рефериране към модули и профили, което реално касае само 11 и 12 клас.
Виж целия пост
# 5
По-малко оценки, по-сериозен субективизъм и по-малко работа за учителите.
Виж целия пост
# 6
Успех и от мен на всички, за които още не е приключила сагата Flowers Hibiscus
И благодаря за темата!
Виж целия пост
# 7
Успех на всички чакащи второто класиране ... стискам палци ....
Виж целия пост
# 8
Да им е честито чакането на следващите седмокласници. Местят НВО с още една седмица:
https://btvnovinite.bg/bulgaria/mon-predlaga-nov-grafik-za-izpit … ta-2023-2024.html

Добро е предложението, даже може и още да се измести. Въобще, подкрепям всяка идея, която ще ограничи учителите да виждат и взимат под внимание оценките от НВО при оформянето на годишните оценки.

Ще ми се да чуя и какви мерки ще се вземат спрямо самите оценяващи НВО-тата, обаче. За поредна година децата са осмивани, а преподаващите учители - обвинявани за ниските резултати, където са ниски. А никой не поглежда как се оценяват работите на децата. Писмото на учениците от 73-то трябва да си го разпечатат тези от МОН и да си го четат всяка сутрин за Добро утро. При онзи прословут въпрос с бивните да не приемеш за верен отговор 'тежи повече', защото не пишело дословно 'тегло'. Или това, което ми се обясни на мен като гледахме нашата писмена работа по БЕЛ - че битката при Термопилите не била обяснена в нам'си к'ъв контекст, а била обяснена в друг, и че не пишело еди си кои опорни точки. Ама нали тезата е място за разсъждение и да покажеш, че познаваш произведението! (Да не говорим, че дълбоко се съмнявам много от децата въобще да са се сетили, коя е битката при Термопилите и когато някой знае и е схванал контекста, би следвало това да се оцени). Но карай, нашата замина. 'Реформите' в МОН и без това се свеждат до промяна на дати или изпадане на някое и друго произведение от учебната програма.
Виж целия пост
# 9
Успех на всички очакващи второто класиране!

Слушам министъра и се чудя, този човек кога последно в влизал в училище?
Дати една седмица по-късно?
Квестори от училищата?
По една оценка на срок?
Иновации?
Виж целия пост
# 10
Важното е да кипи безмислен труд и да текат реформи.
Виж целия пост
# 11
Квестори от училищата?

Това явно съм го пропуснала. Моят "любимец13", Стаматката, да не би да се е наложил, защото това само от него съм го чувала?
Какви са аргументите на министъра?
Виж целия пост
# 12
Квестори от училищата?!
Отсега предвиждам високи балове в няколко основни училища за които имам лични наблюдения 😀
Виж целия пост
# 13
Ами с квестори от училищата, рязко ще се вдигнат резултатите на матурите. Измислиха го. Simple Smile
Виж целия пост
# 14
Останах с впечатлението, че квесторите от същото училище са за 10. клас. Мотивът - НВО за тях ще са в учебни дни и така нямало съществено да се наруши учебният процес.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия