"МДЛ Цибалаб Вие сте тотален пример за тотално безхаберие и липса на професионализъм. Пускам си тест, които е особено деликатен. Определяте си 5 работни дни за резултат. Пишете си въпросния абсолютен краен срок на картончето. На 5тия от максиму 5 дни, сутринта Ви пиша на чата, колежката Ви отговаря "или след обяд или след 18 часа". Да но на картончето ВИ ясно си пише на 27/07/2023 до 18:00. Звъня на националния телефон, където "техническата" Ви сътрудничка първо нещо държи тон, че съм си позволил да я запозная с проблема ми, след което си давам ID-то. След това се свързва с лаболаторията, и най - спокойно си ми обеснява, как следващия ден до 13 часа. И после ми обеснява най - приятелски, все едно сме си приятели и аз не съм платил нищо за услугата, как определени хора ги работели тези неща и затова било напълно Окай да се забавят. След като й обясних, че не сме приятели, а аз съм Ви КЛИЕНТ /ако персонала Ви може да прави разлика между клиенти, който Ви плаща за услуги/ и махленски приятел, за да може да се държи професионално де. И така стигнахме до момент, където Вашата техническа сътрудничка ми обясни, че била просто техническа сътрудничка и е окай да се бавите след срока, който пак повтарям САМИ си определяте. И в един момент ми обеснява, ако съм си пуснел жалби как сте щели да го анилирате и да ми върнете парите. Извинявам се, но нали разбирате, че след 5 дни чакане и стресиране, съм в правото си да заведа дело за пропуснати ползи, понеже тези 5 дни сте ги загубили на мен, на хората около мен и прочие, и ми причинявате напълно излишен допълнителен стрес и тормоз, като не си спазвате срока, който за 3ти път да подчертая дебело сами сте си задали. Ако тва Ви се струва на Вас и на техническите ВИ сътрудници за нормално, клиента да Ви плаща за услуги с парите си, които може да се окажа, че са му трябвали за нещо друго също спешно, а Вие да не си доставяте услугите в срок и после да се гаврите, според мен имате много извратено разбиране за бизнес, за задължения към клиентите си и за справедливост като цяло. Това ще го посна навсякъде в интернет, защото такова нещо, ако го правеше физическо лице търговец би било някак си окай, а Вие уж сте популярна лаболатория, а си позволявате да се държите толкова непрофесионално и безотговорно към клиентите си. И още нещо, след като определени хора ги работят тези неща, а лицето явно не си е свършило работата, защо сега не вземете по спешност да звъннете на въпросния индивид и да му кажете да си закара д-то в лаболаторията и да не си тръгва докато не изкара резултата, или остава без заплата? Не е ли по - добре вместо да се държите все едно клиентите са Ви ДЛЪЖНИ, да вземете отношение към персонала си и примерно да им отрежете заплатата за не свършена в срок работа, и да изплатите обезщетение, което може да си питате юристите, че със сигурност дължите на клиента."
Съвета е, където и другаде да ходите, понеже в момента и аз нямам идея къде ще ходя от тук нататък, НЕ ХОДЕТЕ В ЦИБАЛАБ. Ако сегашния ми тест излезе положителен, имам 1 ден забавяне (да не говорим, че този ден идва отгоре на абсолютния им срок от 5 дни дето сами си слагат), та - не мога да с пусна нов тест при тях или другаде, не мога и да се лекувам, не мога да правя секс, защото от ЦибаЛаб си взимат паричките, обаче не си вадят резултатите в срок, а по телефона се държат грубо, аругантно и безотговорно.
НЕ ХОДЕТЕ В ЦИБА ЛАБ! Тук има тема от 2009 (когато е тази тема) и като гледам до моя случай 2023, нищо не е мръднало!