Професия учител - 17

  • 45 967
  • 737
# 60
Да, и аз се замислям дали да не говоря с нея по този въпрос, но ние нямаме психолог в училище, пращат ни от Ресурсния център 2 пъти седмично. Ще разпитам как стои въпросът.
Виж целия пост
# 61
Да, и аз се замислям дали да не говоря с нея по този въпрос, но ние нямаме психолог в училище, пращат ни от Ресурсния център 2 пъти седмично. Ще разпитам как стои въпросът.

От ресурсния център обикновено пращат ресурсен учител за децата със СОП, не психолог.
Виж целия пост
# 62
При нас пращат и психолог, и логопед 2 пъти седмично, а ресурсен учител си имаме зачислен май на 4 часа, но пак е назначен от Ресурсния център, идва всеки ден.
Виж целия пост
# 63
Ако сте на непостоянен договор, не Ви съветвам да споменавате думата психолог или ресурсен учител пред родителите му! Може така да се озлобят, да направят подписка срещу Вас и директорът да Ви освободи от работа, защото на директорите винаги така им е по-лесно да се справят със жалбите на родителите. Работете по проблема с директора - той/тя да каже какво да правите, да осигури психолог и т.н. Никой учител не е длъжен да може да се справя с девиантни деца, затова не се притеснявайте да търсите помощ от по-квалифицирани и висшестоящи колеги!
Виж целия пост
# 64
На постоянен договор съм и родителите ми се струват кооперативни, но все пак със сигурност ще трябва да се подходи много внимателно, за да не го приемат... навътре. Относно това дете, директорката е на моя страна, той досега е стоял доста при нея миналата година, а в 1 клас е бил в друго училище и е преместен при нас отново заради проблеми. Ще изчакам да минат няколко седмици, все пак се надявам да намеря по някакъв начин път към него. И след това със сигурност ще се допитам до психолога как да подходя. Ако някой е успял да се справи с подобна ситуация, ще е полезно да сподели опит.
Виж целия пост
# 65
Здравейте!
Обадиха ми се от едно не много голмямо квартално училище, където лятото бях ходила на интервю, да поема часовете по комп. моделиране на няколко 3ти и 4ти класове.
Доколкото разбрах само една начална учителка  и една от ГЦДО имат документ за КМ. Класната май е отказала и с тази от ГЦДО ще си делим часовете. Много хаотично и с недомлъвки обясняваше зам-директорката на въпросното училище. А пък и не се знае каква е истината.
Не знаех, че е възможно да ме назначат само за едно моделирание.  Не попитах за  никакви подробности, защото много се развълнувах, че пак ще бъде в училище и всичко друго остана на заден план.
Утре като си занеса документите ще стане ясно. Дано да са ми повече часовете. И децата да са добри.
Виж целия пост
# 66
На Ваше място бих потърсила психолог по-рано. Пробвайте различни неща за една седмица и после разкажете на психолога резултатите. Например да го ангажирате да отговаря за някакви неща - да помага на другите деца ("дежурен"), може и някакъв вид състезание кой първи ще направи дадено упражнение, задача. Някакви поощрения като награди - символични медали, "сертификат" с характеристика на положителните качества, които е проявил в изпълнението на задълженията; психологът беше предложил да си има тетрадка, в която, ако не може сам, учителят да записва всички добри дела, които е направил през деня. Но пак казвам, всичко това и да помогне веднъж, втори път няма ефект. Затова дано се включат и други колеги с повече опит с такива деца и съвети!
Виж целия пост
# 67
Здравейте! При вземане на 3 ПКС автоматчно ли учителят става старши учител или и директорът има думата? Има ли вариант да откаже?
Виж целия пост
# 68
Здравейте! При вземане на 3 ПКС автоматчно ли учителят става старши учител или и директорът има думата? Има ли вариант да откаже?

По принцип не би трябвало да откаже, но може да ви влачи доста време. Зависи как реши да постъпи.
Виж целия пост
# 69
В класа на моето дете (7 клас) имаше момиченце с хиперактивност. Абсолютно всяко междучасие излизаше с приятелка в двора и тичаше десет минути. Така първата половина на часа момиченцето е било спокойно. Но през втората половина отново е имало проблеми. Там където е имало възможност, учителите на този клас бяха мъже, че към края на часа и на бой е налитало и е обиждало другите деца и учители. Но родителите са били наясно и са били съгласни.
Виж целия пост
# 70
7 клас хиперактивност! До каква възраст може да продължи това?
Виж целия пост
# 71
Здравейте!
Обадиха ми се от едно не много голмямо квартално училище, където лятото бях ходила на интервю, да поема часовете по комп. моделиране на няколко 3ти и 4ти класове.
Доколкото разбрах само една начална учителка  и една от ГЦДО имат документ за КМ. Класната май е отказала и с тази от ГЦДО ще си делим часовете. Много хаотично и с недомлъвки обясняваше зам-директорката на въпросното училище. А пък и не се знае каква е истината.
Не знаех, че е възможно да ме назначат само за едно моделирание.  Не попитах за  никакви подробности, защото много се развълнувах, че пак ще бъде в училище и всичко друго остана на заден план.
Утре като си занеса документите ще стане ясно. Дано да са ми повече часовете. И децата да са добри.
Тiтi, КМ е по един час седмично. Колко паралелки има това училище, за да вземе учител на пълен щат за този предмет?Да не би да искат да плащат като на лектор или на непълен щат. Интересувай се от това. Колегите отказват, защото на някои им е трудно/сложно/ново.
С децата ще е най-малък проблемът, те са впечатлени от този час, забавно им е, работят, колкото им позволяват възможностите, а и никой не очаква да станат програмисти в 5-ти клас Wink
Успех!
Виж целия пост
# 72
Моля за съвет. Задължителен ли е входният тест по ПП физика? Чух твърдение, че по ПП не се правят входни(не е задължително). Така ли е ?
Виж целия пост
# 73
7 клас хиперактивност! До каква възраст може да продължи това?
Цял живот.
Виж целия пост
# 74
Здравейте! Има ли в темата учител по английски език, който преподава на 8. клас, разширено изучаване? Бих искала да попитам някои неща. Благодаря
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия