Проблем с ДСК Директ

  • 3 839
  • 8
Здравейте,
Намирам се в чужбина до края на месеца и от 2 дни,съответно нямам връзка с банка ДСК и нямам достъп до приложението на ДСК директ, дали някой има с подобен проблем. От 2 дни опитвам да вляза в приложението или през уебсайта, но нито едното, нито другото зареждат.
Виж целия пост
# 1
https://www.24chasa.bg/bulgaria/article/15524809

Да не е това?
Виж целия пост
# 2
Някой се оплакваше от същото, но с Пощенска банка. От петък нямало никаква връзка. Пак от чужбина.
Виж целия пост
# 3
Сега пробвах, не мога да вляза в ДСК директ. В България съм.
Виж целия пост
# 4
Аз снощи влязох чак от трети или четвърти опит, но в крайна сметка стана. Сега пробвах, влизам без проблем. Също от чужбина, и само през сайта (нямам приложението).
Виж целия пост
# 5
И при мен имаше проблем за няколко часа онзи ден. Не успях да направя и онлайн плащане, но сега всичко е точно.
Виж целия пост
# 6
Аз не мога да се регистрирам в ДСК директ вече трети ден. Като напиша паролата и изтрива и ме връща в началото.
Виж целия пост
# 7
И аз имах проблем с регистрацията, та ходих пак до банката и жената ми даде позволение за достъп да се регистрирам отново и стана.
Виж целия пост
# 8
Здравейте! Намерих тази тема, тъй като търсех решение на своя проблем и реших да пиша, дано някой види написаното, тъй като получих известие, че темата е стара. Sweat SmileМоят проблем с ДСК Директ, е че не показва транзакциите, които съм правила – нито това, което съм харчила или което е било преведено на мен, нито преводите, които съм правила. Когато селектирам филтър с транзакциите за последната 1 година ми се показват няколко от месец декември и няколко от този месец март. Дали знаете да не би в момента да има някакъв срив в системата им? Случвало ли се е на някого преди? Ако да, как го оправихте?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия