Типично Ганьовско отношение....

  • 3 591
  • 17
# 15
Това с оплакването до работодателя обикновено има бърз ефект и действа. Майка ми беше получила грубо отношение от служителка в Лидл, защото искала да върне стока с изтекъл срок на годност. В отговор получила пренебрежително отношение и обиди. Обади се на главния мениджър на веригата и вече въпросната служителка не работи в този магазин.
Виж целия пост
# 16
Съветвам авторът да не се отказва и да действа както са му писали вече чрез оплакване до работодателя. Аз самата вчера бях обект на грубо поведение от страна на служител в банка. Взех му имената и на място написах и подадох жалба до шефа на банката.
Виж целия пост
# 17
Кое си право ще търсите в съда? И кого ще съдите - фирмата, която стопанисва хижата или служителката?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия