Alesa - снимки и мнения на дрехи от бранда - тема 13

  • 43 306
  • 751
# 660
Нова поръчка  без касов бон.
Роля на касов бон играела разписката от куриера.  Тази разписка трябва да бъде върната с пратката при връщане на поръчката.
Това вече пише на розовия лист.
Явно е нещо ново 20, защото и никой тук не знае.
Реших да пиша в темата, за да предпазя някой от напразни ядове. Защото не стига, че ще върнеш пратката а те няма да ти възстановят сумата без въпросната разписка. А поне аз никога не ги взимам

Ясно, мерси много! Просто в началото ми прозвуча направо невероятно, и реших, че е само за заменени артикули. Еми, малко кофти ...
Виж целия пост
# 661

Ужас , ще спра да пазарувам вече.
Виж целия пост
# 662

Ужас , ще спра да пазарувам вече.
Това не го виждам в сайта
Явно доста им връщат .
Аз също много връщам , заменям . Проблема ми е че съм много слаба в момента и съм между два размера хс ми стяга с ми е голям в краката. Повечето горни дрехи оставям .  Но , размерите им са странни на панталоните и полите . От последната колекция дори хс ми е голям .
Виж целия пост
# 663
Може би, ако плащането е с карта на сайта, ще има касов бон.

П.С. сега видях, че не може да се плаща директно с карта на сайта, както и да е... Аз днес си взех последната пратка, и аз съм новия стандарт Grinning Поразпитах в Спиди, и казаха че този тип изпращане на пратка в Спиди се води "паричен превод" и затова тяхната бележка има тежестта на касов бон.  Продавача си избирал типа пратка. Явно по някаква причина са решили да спрат издаването на касови бонове.
Виж целия пост
# 664
явно просто наистина много хора връщат или в най-честия случай връщат неща на по 5-6 месеца взети и може би затова
Виж целия пост
# 665
Ако не бяха занижили така фрапиращо качеството, нямаше да им връщат толкова много. Цените станаха безобразни, а качеството често е като от пазара.
Виж целия пост
# 666
Те хубаво са спрели да издават касов бон. Но е редно да напишат за новите си условия.
Много хора ще изгорят и ми е ясно, кой ще спечели от цялата работа - те. Такава печалба е за кратко обаче и не прави добро впечатление.
Като не искат да им връщат неща след 5 месеца, да спрат доживотното връщане.
Аз много рядко пазарувам от тях, даже изцяло съм спряла.
Виж целия пост
# 667
Те са длъжни да издават касов бон, не знам от къде им дойде това ново правило, имам чувството, че седят само и се чудят. И да качеството наистина е ужасно. С новите материи на блузите им наистина се изпотяваш и се вмирисваш за  2-3 часа и то не е защото не  се къпеш, а защото материята е спарваща, особено летните неща. А блузите им 3/4 ръкави са толкова тънки, че изобщо не си заслужават парите, като нощница
Виж целия пост
# 668
Трябваше поне в профила на сайта да излиза информация , според мен е редно да има бележка .
Това ме спира да пазарувам вече , много е неприятно .
По принцип ако някой не хареса нещата си ги връща бързо , ако му харесват си ги носи .
Виж целия пост
# 669
На мен просто мо е много удобно да пазаря от тях, ще си паза бележките от спиди, това не ме притеснява... Просто нещата им ми пасват, защото харесвам тесни модели и мразя овърсайз. В началото на зимата си взех панталон и дънки на техен пряк конкурент (не са Авин), хс са ми страшно широки в кръста, сирурно едно 3-4 см, ако не съм с колан, ми падат....просто кройките им са за жени с друг тип телосложение и колкото и да искам не бих си взела повече панталон от тях. Не че от алеса бих, но полички, ежедневни блузки, роклички, връхни ... 90% обличам и ми заспива. Иначе съм съгласна за изкуствените материи, спарването е гадно, но те ни заливат отвсякъде просто...
Виж целия пост
# 670
Трябваше поне в профила на сайта да излиза информация , според мен е редно да има бележка .
Това ме спира да пазарувам вече , много е неприятно .
По принцип ако някой не хареса нещата си ги връща бързо , ако му харесват си ги носи .


Това палто с тия пЕра имам чувството, че ще седи като онова с пайетите… 🤡
Виж целия пост
# 671
То не е проблем, да си вземеш бележката от спиди. Проблема е когато променят условия тихо мълком. Ти си вземеш пратката и решиш да я върнеш, тогава разбираш или след като им я изпратиш, че не може защото липсва бележката от куриера. Леко така к****ски номер се получава.
Ето никой не знаеше от тук за тая новост, набутвация си е . За Х време ще изгорят доста хора, то ясно от един момент нататък, че всички ще си вземат разписките - ама до тогава.
Алесите вървят стремглаво надолу .
Виж целия пост
# 672
Честно казано, аз не мисля, че ще ти направят проблем, ако решиш да върнеш пратката и без тази бележка, стига да е с етикет, така си мисля...
Виж целия пост
# 673
Emerald , аз не пазарувам от тях. Не желая да ми слагат парите на депозит, а да ми ги върнат. Това няма как да стане, ако не могат да си направят сторно без бележката.
Сега още веднъж се обедих защо някога спрях да пазарувам от тях. Бях зарибила още 2 приятелки навремето и бая пари наляхме.
Не ми остави добро впечатление тази тактика от тяхна страна. Днес им върнах стоката, прецених, че и без нея мога. Платих си и връщането. Та скоро няма да им отворя и страницата. Така не се прави като тях. И ще отнесат доста хейт и скандали.
Виж целия пост
# 674
Ми добре си решила, кво да ти кажа.... Просто аз си изразявам моето мнение. Разбирам ситуацията и аз съм окей с това. Ако има бизнес в бг, чиито обслужване мога да дам за пример това са те. Друго момиче преди мен също сподели, че не е знаела за новата промяна, но това не е проблем за нея. Т.е. като навсякъде има доволни, недоволни, и тн.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия