Златния остров Крък на Романтик холидей

  • 282
  • 2
От дневника на пътешественик с дестинация - Златния остров Крък с дата на отпътуване 20.09.2023.
Изказваме недоумение, недоволство, възмущение, разочарование и всичко от този род. Как  и на какво основание допуснахте да бъдем транспортирани на хиляди км с този автобус? Автобуса не отговаря на критериите за туристически автобус 3 звезди с минибар, климатик и ДВД /според офертата на фирмата/. Имаше залепена табелка за 2 звезди, но определено не беше за възрастни, пътуващи 1400 км в посока, а по-скоро ученически автобус. Седалката е 2 педи ширина, т.е. 44 см и разстоянието между седалките тясно. Краката ни бяха на верев, защото не се събират. Микрофона пращеше и нищо не се чуваше. Беше безсмислено да се използва, което ощети много желаещите да се запознаят с информацията за страната и местата за посещение. Екскурзоводката беше принудена да говори поотделно на първата част на автобуса, след това на втората част. На 2-я или 3-я ден залепиха микрофона с тиксо и що годе беше по-добре. Охлаждащата система беше също отвратителна. На предните седалки беше много студено, а на задните топло. Минибар липсваше. На 19 – деня на тръгване екскурзоводката звъня, за да ни каже да вземем вода. Явно е казала и на шофьорите, защото имаше 2 стека вода Аро, но топла, липсваше кафе машина и ДВД.
Шофьорите бяха неадекватни, нямащи нищо общо с изискванията за  шофьор на туристически автобус със съответното поведение и уважителност. Опитваха се да се налагат. Ден 3 поради по-късния час на тръгване от Постойна яма, съответно и грешно избран от тях маршрут, пропуснахме Риека. За да си изпълни програмата екскурзоводката прецени, че можем да я посетим последния ден на тръгване за България. То не бяха обяснения и разговори по телефона, за да се убедят нашите шофьори, че програмата трябва да се изпълни. И въпреки всичко според тях това било измислица на екскурзоводката. 1 ден имаше поставени торбички за изхвърляне на отпадъка, но според критериите на шофьорите пътуващите трябва сами да се погрижим за изхвърлянето им. И понеже никой турист не се зае с тази задача, на 3 – ден шофьорите ги изхвърлиха, но не поставиха нови. Автобуса не се почистваше нито отвътре, нито отвън. Диплянки се разхождаха по пода през цялото време.
   За вида на траспортното средство бяхме уведомени на 18.09. в 18,41 мин. чрез изпратената по имейл схема на местата в автобуса. Ако знаехме предварително за „луксозното возило“ нямаше да се съгласим да пътуваме, защото въпреки прекрасните места за посещение, остава и спомена за „наказанието“, което ни причинихте вие Романтик чрез Ред турс. Пътуването беше ад. Още първия ден на една бензиностанция нападнахме вашия представител Лъчезар, според който, ако не сте наели този автобус, екскурзията нямало да се състои. Видите ли, от цяла България само този автобус има лицензи за преминаване през Хърватия. По-добре беше  да не се осъществи, отколкото да ни измъчвате по този начин. Ние пътниците имаме правото да знаем предварително условията на пътуване и местата си още при сключване на договора. Така правят другите фирми, които държат на реномето и клиентите си. Явно за вас не важи. Ако бяхме уведомени, самите ние щяхме да се откажем от пътуване. Същият този Лъчезар, след като го нападнахме няколко човека каза, че е обикновен турист като нас. Но обикновен турист не прави снимка на километража в София.
   Освен неудобството и мъките при пътуването, изпитвахме и срам и унижение при вида на нашия автобус, сравнен с останалите туристически по паркингите. Едва ли не, ние най-бедните и нямащи представа от екскурзии, сме наели най-евтиното транспортно средство, за да видим Европата.
   Изказваме огромното си съжаление, че се доверихме на вашата фирма.
Виж целия пост
# 1
Това открито писмо ли е или е копирано отнякъде?
Както общо има споменатата туристическа агенция с форума? Може би общ собственик, след като обръщението е персонално?
Виж целия пост
# 2
Каква е идеята на публикуваното … писмо?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия