Пазаруване от LC Waikiki - тема 9

  • 23 676
  • 329
# 45
Тази покривка поръчах сутринта за 10лв, евентуално пробвайте, нещо им се получи бъг, но сама като артикул. В анулираната от съпорта  поръчка я имах за 17лв
https://www.lcwaikiki.bg/bg-BG/BG/product/LCW-HOME/%D0%BA%D1%83% … 0/6416797/2905048
Виж целия пост
# 46
Тази покривка поръчах сутринта за 10лв, евентуално пробвайте, нещо им се получи бъг, но сама като артикул. В анулираната от съпорта  поръчка я имах за 17лв
https://www.lcwaikiki.bg/bg-BG/BG/product/LCW-HOME/%D0%BA%D1%83% … 0/6416797/2905048

И аз направих сутринта една поръчка, но нямам потвърждение на мейла. Иначе стои в сайта със статус Обработка
Виж целия пост
# 47
Струва ли ми се, или не са обновявали женските дрехи от много време? Не виждам нищо ново - при пуловерите и блузите има неща, които си купих миналата зима...
Виж целия пост
# 48
MIMA, имам потвърждение на мейла, на профила ми с abv поща, където е покривката.
На другия профил с гугъл поща рядко получавам потвърждение, но всичко се движи по отразяване в сайта.

pppqqq, и в детското е същото, не е като преди с богат избор
Виж целия пост
# 49
Здравейте!
Има ли някой проблем с поръчките.
Вчера и днес се опитвам да направя поръчка и все не успешно.
Виж целия пост
# 50
Здравейте!
Има ли някой проблем с поръчките.
Вчера и днес се опитвам да направя поръчка и все не успешно.
Проверете дали някой от артикулите не е изчерпан вече. На мен точно същото ми изписваше при недостатъчна наличност
Виж целия пост
# 51
Горният проблем не е само до изчерпан артикул  Дори когато махна всичко от кошницата и добавя друго остава..В последно време постоянно се получава при мен. Вчера пуснах 2 поръчки и на 3  тата ми даде грешка Днес също. Преди време се получи и на трите ми акаунта. Пиша им съобщения и след време  го оправят,но е много неприятно. Именно заради това се принудих да направя 3акаунта. Пускала съм поръчка и като гост,
Виж целия пост
# 52
Всички сме така. Принудих се да си правя повече от един акаунт и аз, и до където може преди да блокира всичко.
Виж целия пост
# 53
При мен също се появи тази грешка преди известно време, аз го тълкувам така - при безплатна доставка, не ти дава да направиш повече от 1-2 поръчки.
Виж целия пост
# 54
Отдавна не съм правила поръчка и сега искам да направя, но винаги съм имала после проблем с връщането на парите и от съпорта им по телефона винаги са ми съдействали. Сега четох, че нещо не отговаряли. Така ли е и как се свързвате с тях при проблем?
Виж целия пост
# 55
Онзи ден пуснах поръчка. Вчера беше при мен. Много бързо и коректно беше всичко.
Виж целия пост
# 56
dodi, писали сме по - горе, няма проблем с връщане, може да е по-бавно.
Проблемите със отчитане на доставка от системата им сме описали, със съпорта също - ако се улучи едностранно от тях е решен проблема, за клиента е на късмет като няма обратна комуникация.

Да не е съвсем спам, че се превърна темата - поръчах, оплаквам се...

Взех за децата последно снощи, основно заради тях следя, защото не си заслужава при цапане и късане при търкаляне да се дават излишни пари. В сайта се намират и попадения понякога


https://www.lcwaikiki.bg/bg-BG/BG/product/LC-WAIKIKI/%D0%B1%D0%B … 2/6977678/3471810

https://www.lcwaikiki.bg/bg-BG/BG/product/LC-WAIKIKI/%D0%B1%D0%B … D/6512047/3252049




От този гащеризон имаме вече от преди година, не е дебел и няма подплата както е описано, но много устойчиво на износване, нито има съществено избелване, нито на топчета. Материята след пране е твърда - чист памукhttps://www.lcwaikiki.bg/bg-BG/BG/product/outlet/LC-WAIKIKI/%D0% … D/6004701/2625466

И сега пак са сменили допълнителните проценти в количката - до снощи 20%, сега 15%
Виж целия пост
# 57
Дали при поръчка ви се оправи онази грешка, която коментирахме последните дни? Че от вчера се опитвам да поръчам и излиза същата и при мен.
Виж целия пост
# 58
Здравейте, отдавна не съм поръчвала и предвид промените им се опитвам да направя поръчка до офис. На няколко пъти попълвам адрес за доставка офис на Еконт, но накрая все ми излиза доставка до домашния ми адрес. Как да направя доставката до офис?
Явно нещо пропускам, но чета и уж попълвам точно.
Виж целия пост
# 59
Здравейте, отдавна не съм поръчвала и предвид промените им се опитвам да направя поръчка до офис. На няколко пъти попълвам адрес за доставка офис на Еконт, но накрая все ми излиза доставка до домашния ми адрес. Как да направя доставката до офис?
Явно нещо пропускам, но чета и уж попълвам точно.
И при мен така се получава последните няколко пъти, не знам защо. Не ми е удобно вкъщи, а и ако трябва да върна нещо се дължи такса. Връзка по телефон няма.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия