Изръсихме 700 и кусур лв. за наногранитна мивка на Лекс + Смесител, рекламира се като нов материал, супер устойчив откъм надрасквания, антибактериална, водата се стича под еди какъв си наклон, не остават петна от вода, кафе, вино, УВ защити..абе перфектната мивка.
На втория месец мивката се надра, а почти не бяхме ползвали (бяхме по почивки и тн) -снимка ).
Започна се една тромава комуникация с ЛексГруп, тъй като има гаранция от 2г и сервиз. Обясниха ми, че всички мивки се надирали като се мият чинии, но ще дойде техник да установи от къде е възникнал проблема. Чакахме седмици да дойде техник, който щракна 2 снимки, написа 1 протокол и си замина, спомена че тествали мивките като ги драскат с нож и уж били издържали. Подканих да тества нашата, ако иска, нямам против, естествено не го направи. Решението на тези от лекс (чакахме още 2 седмици за него) беше - в точка някоя си от гаранцията пише, че те не отговарят за козметични дефекти, и че при миене на съдове ставало така. На въпроси какви точно съдове не трябва да се мият, отговор конкретен няма - и скъпи, и не все така било ставало. Е добре, нали уж по рекламната брошура си избрахме продукта, той грам не отговаря като функционалност. Само да вмъкна, че съм я поддържала както трябва тази мивка, специални препарати, без абразивни частици, четки, доместоси и т.н
Има ли някой с подобен проблем, какво може да се направи? Взех балсам на Фат, но е временно подобрението, след 2рото мокрене всичко лъсва пак.
Тези от Лекс изобщо не ми се виждат коректни, подвеждат потребителя, имам ли основание да подам сигнал/жалба към Комисията за защита на потребителите?
Изобщо някой с опит с такава мивка на лекс, да си сверя часовника.