Как да анулирам договор с Виваком - няма обхват и е 20мбит, а не 100 ?

  • 756
  • 11
Здравейте, Виваком ме излъгаха и ми продадоха 100мбита неограничен мобилен план, но
той чака 1 минута за да захапе сървър, после има 50-100милисекунден пинг и само 20мбита скорост.
Искам да анулирам договора, но не лъжат, че всичко е наред и не искат да го анулират.

Как мога да ги накарам да го анулират и без да плащам каквито и да било пари на тия мошеници?
Адвокат, Комиисии? Трябва да може.. абсурд е да стоя да това недоразумение.. не сме 1995та..
Искат около 400лв. неустойки, ако го прекратя по техния начин.

В същия район услугата на А1 за същите пари е 200мбита и няма никакво забавяне.
Виваком отварят прости сайтове за 1-2 минути. И те казват, че това е нормално.
Виж целия пост
# 1
В договорите мисля, че пишеше, че "можеш" да ловиш до 100 мбита, а не, че редовно ще са толкова. И моето е 300, но вкъщи стига до 15, а в центъра на града е било и 200. Кофти ви е връзката просто. Без неустойки не мисля, че може.
Виж целия пост
# 2
Не мисля, че ще стане. И при мен е по-слаба, а плащам за друго, но ме предупредиха, че на мястото, на което живея ще е толкова.
Виж целия пост
# 3
Прочетете си договора внимателно. Ако в него е описано, че скоростта е 100MB, а вие получавате реално 20, то имате основание да прекратите този договор, като довод - едната страна по договора не изпълнява своите ангажименти. Но, трябва всичко да е в писмена форма, не на приказки. Напишете в свободен текст , молба за прекратяване на договора, и напишете в прав текст, че никога не сте достигали скоростта по договор. Подайте я в офиса на Виваком, но задължително с входящ номер и искайте копие. Те нямат право да откажат да приемат документа, а ако го направят си доведете свидетели, които да подпишат, че служителите не желаят да приемат документа. И най-важното нещо, което трябва да запомните при сключване на нов договор, направете го от разстояние, вече всички оператори изпращат договорите с куриер, при това положение хем ще си го прочетете на спокойствие, хем имате право без да посочите причина да се откажете от договора, но само ако е сключен от разстояние.
Виж целия пост
# 4
Те са длъжни да купят достатъчно клетки, за да има покритие. Това е центъра на Варна.
Ще опитам и с адвокат директно. В договора пише, че ако системно няма обхват може да се анулира. А той този лош обхват и 1минутно захапване на сървър е на много места тук. Обхватът е задължение на Виваком, не функция на моят късмет.
Виж целия пост
# 5
Абсолютно сте прав, проблема е техен, не ваш. Повечето хора се отказват да водят битки, тъй като са предубедени, вие си вземете вашето, не слушайте, че нямало как. Винаги има как, но задължително в писмен вид, черно на бяло, те там няма на къде да мърдат, защото ще трябва да изпратят екип който да замери връзката пред вас прави се протокол.
Виж целия пост
# 6
Почвай да им пращаш писмени жалби с копие до КЗП. По имейл или с препоръчано писмо. Ако не отстранят проблема в някакъв разумен срок поискай разваляне поради неизпълнение от тяхна страна, отново писмено и с копие до КЗП. Ако ти откажат ще трябва да е писмено и с отговорите на жалбите завеждаш дело или искаш КЗП да го заведат от твое име.
Може и копие до КРС да добавиш в жалбите.
Виж целия пост
# 7
Те са длъжни да купят достатъчно клетки, за да има покритие. Това е центъра на Варна.
Ще опитам и с адвокат директно. В договора пише, че ако системно няма обхват може да се анулира. А той този лош обхват и 1минутно захапване на сървър е на много места тук. Обхватът е задължение на Виваком, не функция на моят късмет.
Ааа, щом е за Варна - трябва да е 100. В моя случай е Аксаково и както казах при нас е по-ниска скоростта, но когато говорихме ми казаха, че във Варна си е 100.
Виж целия пост
# 8
Те нямат право да ти продават услуга, която не могат да предоставят, та това че са те предупредили не ги извинява. За съжаление обаче в България няма кой да ги контролира поради корупцията.
Виж целия пост
# 9
Здравейте, Виваком ме излъгаха и ми продадоха 100мбита неограничен мобилен план, но
той чака 1 минута за да захапе сървър, после има 50-100милисекунден пинг и само 20мбита скорост.
Искам да анулирам договора, но не лъжат, че всичко е наред и не искат да го анулират.

Как мога да ги накарам да го анулират и без да плащам каквито и да било пари на тия мошеници?
Адвокат, Комиисии? Трябва да може.. абсурд е да стоя да това недоразумение.. не сме 1995та..
Искат около 400лв. неустойки, ако го прекратя по техния начин.

В същия район услугата на А1 за същите пари е 200мбита и няма никакво забавяне.
Виваком отварят прости сайтове за 1-2 минути. И те казват, че това е нормално.

Чак пък да са те излъгали..
Обявените скорости и на 3-те оператора са рекламирани, а не гарантирани. Дори няма минимална гарантирана скорост, какво остава за максималната от 100 мбит.. Затова се пуска онлайн поръчка и се отказваш в 14-дневен срок ако нещо не е както трябва. Или се тества с някаква предплатена карта конкретното място.
Може да им пуснеш жалба, те ще проверят и ще ти отговорят същото - мрежата им си работи, дори и бавно. Това не е основание за анулиране на договор.
Естествено може да пуснеш жалби и в КРС, в платформата за ОРС /аз там пуснах точно срещу Виваком една жалба и чакам сега дали ще има някакъв отговор/. Но силно ме съмнява да има някакъв ефект.
Виж целия пост
# 10
Здравейте,
тъй като в момента тече информиране на потребителите от страна на мобилния оператор за промени в договорните условия, в случая повишаване на цените, имате право в 30 дневен срок от съобщението, което сте получили да прекратите договора, без санкции, освен тези 30 дни. В останалите случаи частните лица могат да прекратят договора си с 3 месечно предизвестие /3месечни такси неустойка, или подавате заявление и си ползвате още 3 месеца/.Ето законовите основания за едномесечно предизвестие:
ЗАКОН ЗА ЕЛЕКТРОННИТЕ СЪОБЩЕНИЯ - Чл. 230.
(2) Крайните ползватели имат правото да прекратят сключения от тях договор без допълнителни разходи, когато доставчикът на обществени електронни съобщителни услуги, различни от междуличностни съобщителни услуги без номера, ги уведоми за предложени от него промени в договорните условия, включително промени в общите условия, освен когато предложените промени са изключително в интерес на крайния ползвател или са от административен характер и нямат неблагоприятно въздействие за крайния ползвател, или са пряко наложени от действащото законодателство, от правото на Европейския съюз или от компетентен орган.
(3) В случаите по ал. 2 доставчиците уведомяват крайните ползватели за всички промени в договорните условия, включително промени в общите условия, в срок, не по-кратък от един месец преди влизането им в сила, и едновременно с това ги уведомяват и за правото им да прекратят договора си без допълнителни разходи, в случай че не приемат новите условия. Правото на прекратяване на договора се упражнява в срок един месец след уведомлението.
С други думи, при всяко съобщение за някакви промени по договора ви от оператора, можете да си прекратите договора с 30 дневно предизвестие. Без значение, дали става въпрос за промени в Общите условия, по закона за лични данни, или промени в цените.

За 3 месечното предизвестие, трябва да проверите дали при вашия оператор е валидна тази клауза: С приноса на Комисията на защита на потребителите са били убедени два от операторите да заплатиш неустойка за три месеца, независимо колко остава от него.
Виж целия пост
# 11
Какви са тези промени?
Ако става въпрос за индексация на цените - това не е промяна на договорните условия и не може да служи като причина за прекратяване на договора без заплащане на неустойки.
Няма 3-месечно предизвестие - ако искаш предсрочно да си прекратиш договора, си плащаш 3 месечни такси + ползвани отстъпки от стандартната цена на плана.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия