Бебешката количка - цяла наука за второ висше № 52

  • 31 567
  • 626
# 210
Здравейте имам следния въпрос има ли някой който има бебешка количка easywalker harvey 5/3(конкретно за 5 питам, но мисля, че са еднакви с 3 от гледна точка адаптери) и кош за новородено maxi-cosi pebble 360 ? Въпросът ми е с адапетерите на easywalker дали са съвместими и дали коша става на количката, благодаря.
Виж целия пост
# 211
Pebble 360 - не, pebble pro 360 - да. Ето списък със съвместимите столчета за кола. https://cdn.shopify.com/s/files/1/0260/1749/7140/files/Car_Seat_ … .pdf?v=1698312176
Виж целия пост
# 212
Pebble 360 - не, pebble pro 360 - да. Ето списък със съвместимите столчета за кола. https://cdn.shopify.com/s/files/1/0260/1749/7140/files/Car_Seat_ … .pdf?v=1698312176

Да, благодаря, аз също намерих този списък, но на няколко чуждестранни форуми, където прочетох някой хора казват че ставали и все пак исках да попитам човек който има артикулите и дали е пробвал.
Виж целия пост
# 213
Има ли някой количка Carrello Alfa 2023? От скоро я използваме, лекичка е, много маневрена, лесно се сгъва, но при нас има един проблем - от там, където влиза телескопичната дръжка, особено от ляво, много трака на разходка, единствено не трака, когато я караме на супер гладко, но всички знаем, че такива перфектни условия има твърде рядко. Хора, които имат количката, но малко по-стария модел, не се опалкват от това, но има разлики между нашата и техните (примерно гумите на нашата са малко по-големи). От магазина ни казаха, че е нормално, но количката трака все едно е детска играчка.
Виж целия пост
# 214
Е как ще е нормално да трака? Другите колички не тракат. На твое място я връщам и да ми върнат парите, а не да ми казват, как тракането приспива бебето.
Виж целия пост
# 215
Здравейте да попитам ние сме с Чиполино Камеа количка същото столче имаме за кола Чиполино Камеа но вече и умалява какво бихте препоръчали за този модел количка столче за кола
Виж целия пост
# 216
Когато кошницата умалее, вече се преминава на столче за кола по-висока категория. Те не се монтират на шасито на количката (или поне повечето от тях), а и не е нужно. Вземете си какъвто стол за кола можете да си позволите и не търсете съвместимост с количката. Най-добре е да е с висока оценка на краш тестовете, но това вече е въпрос на избор и най-вече на бюджет.
Виж целия пост
# 217
Ами да я върна, но като съм я ползвала два дена и съм махнала етикетите не подлежи на връщане, а на сервиз, ще видя какво ще сътворят там.
Иначе на гладка настилка върви чудесно, но както някой беше употребил тук термина не съм искала да си купя молска количка.
Та моя съвет е ако си купите количка онлайн не бързайте да сваляте етикети и защитни опаковки ами я пробвайте така на грапава настилка с детето, и ако не става я почистете и върнете, аз като измих гумите, въобще няма никакви следи от употреба.
Виж целия пост
# 218
Ами да я върна, но като съм я ползвала два дена и съм махнала етикетите не подлежи на връщане, а на сервиз, ще видя какво ще сътворят там.
Иначе на гладка настилка върви чудесно, но както някой беше употребил тук термина не съм искала да си купя молска количка.
Та моя съвет е ако си купите количка онлайн не бързайте да сваляте етикети и защитни опаковки ами я пробвайте така на грапава настилка с детето, и ако не става я почистете и върнете, аз като измих гумите, въобще няма никакви следи от употреба.
това е рекламация, не криеш , че не си я ползвала 2 дни, та да си лепиш етикетите. Ти я връщаш именно, защото си установила, че нещо не е наред, иначе на снимка е супер.
Напиши на комисията на потребителите, ако има гаранция, можеш да я върнеш при проблем. Търсете си правата.
В чужбина се връщат стоки до 7 дни, и без никакъв довод (неупотребявани, с етикет). Виж а е=shopa условията?
Виж целия пост
# 219
Еми точно де,  пише, че трябва да са неупотребявани стоките с оригинална опаковка и етикет, също може с фабричен дефект, но това го установява сервиза, вече го играх с едно столче за хранене на Чиполино, не се защракваше едната пръчка още като ново и пак трябваше да го пратя в сервиз, там го оправиха и го върнаха.
Иначе преди това бях поръчала една количка маст м2х, оказа се, че нямат дамаската която исках и се съгласих да пратят друга, но като дойде и я видях на живо директно им я върнах, не е имало проблеми върнаха ми парите.
Виж целия пост
# 220
Аз имах подобен случай с шаси на Приам. Купих го още октомври или ноември, че бяха намалени. Доста по-късно взех кош за новородено .. и си ги сглобих и стояха така, докато наскоро бебето навърши 40 дни. Добре обаче един ден забелязах, че точно там, където се плъзга дръжката има луфт. Пратих клип на Рая тойс, свързаха се с мен и казаха, че ще чакаме отговор от Сайбекс. След няколко дни отново ми звъннаха и казаха да пратя само шасито без гуми, без багажник /а то беше с етикетите още/. После обаче половинката каза защо така и се свързах с тях отново, казаха че защото заменяли само дефектната част, т.е. шасито. Въпреки това предложиха да пратя всичко и да пратят цял нов комплект, с нова седалка за след 6 месеца, абе всичко ново. Изпратих и познайте .. върнаха ми същия моя кашон, имах съмнения, че шасито е заменено, защото там където се поставят адаптерите имаше следи, като че ли са слагани и сваляни адаптери и звъннах, но те заявиха, че е заменено и било абсурдно това, което съм казвала, не знам си какво .. от къде съм знаела, че не са заменени и им казах, че опаковките на адаптерите са си моите, както и на гумите и съм си познала широкото тиксо и тогава започна да повтаря пак за шасито, че е заменено, при което й казах, че говоря в момента за гумите. Нямах претенции и за тях и й го казах на дамата,  защото всичко беше ново, неупотребявано, но да кажеш ще пратим нов комплект, а да ползваш стари опаковки, малко ...
А и другото което ми казаха при обаждането, след като получиха шасито ми е че отворили всички шасита и всички били така, но въпреки това щели да го заменят, а като вдигнах олелията се изказаха, че отворили всички шасита специално заради мен, въпреки, че от Сайбекс отговорили, че така ги правят едва ли не. Е добре, защо тогава искаха да им го изпращам, като отговорът на Сайбекс е такъв?? Това обаче не се сетих да питам в разговора, че много ме ядоса служителката.
Виж целия пост
# 221
Вижте дали няма да намерите сериен номер на самото шаси. Трябва да има някъде лепенка и сравнете. Предполагам на кашона го има също. Звучи ми много неприятна случката. Дано наистина са заменили проблемната част и да се радвате на количката си и на разходките с бебенцето.
В това отношение, отново ще напиша много доброто си впечатление от сервиза на Инглесина в БГ. Замениха ми гаранционно счупена част от шасито, без никакви уговорки и въпроси. Занесох я в магазина, от който я купих и след два дни пристигна готова ремонтирана. Сблъсквала съм се с БГ реалността в гаранционни сервизи и бях много приятно изненадана, че срещнах различно отношение от обикновено.
Виж целия пост
# 222
Дано наистина да са били нови, а не свалени от някоя мостра. Точно те са се опитвали да ми пробутат мострено столче за кола и базата към него от рафта пред мен, под предлог, че те нямат мостри. Не знам за малоумни ли ни взимат или наистина има хора, който ще си вземат мострата след като някой нагъл консултант се опита д ги убеди как те “нямат мостри”. Наскоро ми се наложи да ги посетя, защото само от там мога да купя биберони за шишета, който ползвам и видях, че са разлепили листи около изложитените мострени колички. Там черно на бяло отново е написано, как те нямат мостри и ако искаш да пробваш/видиш дадена количка трябва консултант да ти асистира. Направих си труда да питам дали мога да разгледам една количка, и баш си я третирах като мострена. Ако пазарувате от този магазин, се убедете, че ви носят всичко от склада, а не ви го комплектоват и опаковат на бързо, защото са светкавични и в това.
Виж целия пост
# 223
Аз честно казано си мисля, че търговците въобще не държат наличности и имат по 1 бройка изложена.
Въпросната Cam я имаше само в един Вис Виталис на Симеоновско шосе до където трябваше да се добера за да я видя, да не говорим, че като питах консултанта той въобще не знаеше за нея и ми обяви, че спирали да внасят Cam.
Естествено в магазина настилката е перфектна и количката вървеше чудесно, като попитах за наличност казаха, че е само тази бройка и трябвало да направят поръчка, отказах, понеже са ми супер далеч и казах, че аз ще си я поръчам онлайн, в последствие я поръчах от друг магазин понеже ползвах 10% отстъпка и доставката им беше за 24 часа, но ето, че пак ударих греда.
Виж целия пост
# 224
Забравих да ви разкажа и за приключението си с коша за новородено.
Поръчах го онлайн и идва в един кашон все едно 10 пъти пращан и връщан, със сумати тиксо по него, супер оръфан, мръсен. Викам си както и да е, кашон е все пак.
Изкарахме коша и отворих клипче да видя как се сглобява и виждам, че на дъното има две пръчки, които трябва да се издърпат, за да влязат в улеи и да стегнат. Дръпнахме едната, обаче като дръпнахме втората и първата се освободи, няколко пъти все така. Писах им и те заявяват, че няма как да се освобождават взаимно, защото влизали в улеите здраво и не мърдали. Ядосах се, снимах клип и тогава вече благоволиха да питат от къде е коша, казах от къде е изпратен и заявиха куриер да го вземе. Много бързо си получих нов кош, с нов кашон, чист, спретнат. Личеше си, че идва от склад и не е изпращан многократно.
Та така за Рая тойс ..
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия