Задачата ме затруднява, някой ми ръка подава, чувствам се така прекрасно, когато всичко ми е ясно.

  • 26 112
  • 740
# 30
Търся помощ за една задача, девети клас

За съжаление комбинаториката хич не ми е силна страна, а и нямам отговорите и не знам това, което сме получили доколко е вярно.
За подточка а) стигнахме до 64/561
За б) обаче нямам дори идея.
Виж целия пост
# 31
Благодаря ♥️
Значи а) подточка сме я направили правилно, но за б) изобщо не сетих как да го опиша това "поне"
Колкото пъти си помисля, че май съм започнала да я "виждам" пустата му комбинаторика, толкова пъти ме бухва с някоя задача, която не успявам да реша.
Виж целия пост
# 32
Здравейте! Ако има в групата начални учители ще съм изключително благодарна за съдействие. Може ли да ми споделите задачи за 4 клас с повече от едно вярно решение или т.н. задачи от отворен тип
Виж целия пост
# 33
Здравейте,
Срам - не срам, имам нужда от помощ за решаването на подточка "б" на тази задача.

Благодаря предварително!

Виж целия пост
# 34
Ако на чертежа си напишете с буквички четирите тройки равни страни и си запишете обиколката на големия правоъгълник с буквичките, ще видите, че се получава сума на обиколките на дадените два Simple Smile
Не мога да пиша по чертежа в момента. Ако не се сетите или не опише някой друг, утре сутрин ще сложа решение.
Виж целия пост
# 35
Нека АМ е а, МО е  b, MB e c, NC e d.
Обиколката на AMOP e 2(a+b)=8
Обиколката на ONCR e 2(c+d)=8

AB e а+с, BC e b+d.
Обиколката на ABCD e 2 (a+b+c+d)=16
Виж целия пост
# 36
Ако на чертежа си напишете с буквички четирите тройки равни страни и си запишете обиколката на големия правоъгълник с буквичките, ще видите, че се получава сума на обиколките на дадените два Simple Smile
Не мога да пиша по чертежа в момента. Ако не се сетите или не опише някой друг, утре сутрин ще сложа решение.

Много Ви благодаря. Уж точно така започнах, написах буквичките на всички равни страни и после се запънах и край...
Всичко ми се изясни.


Dincho, благодаря и на Вас!
Виж целия пост
# 37
Здравейте, моля за помощ за тези три задачи
Виж целия пост
# 38




Къде се продават тези евтини бонбони? Laughing
Виж целия пост
# 39
За бонбоните - опаковката е 0,2 от стойността на кутията, а не на бонбоните.
Т.е. бонбоните са 80% от стойността на кутията или, ако тя е z,  имаме 0,8z=1,20 или z=1,50 лв.

Всъщност, де да знам. Сега се загледах, че Русалка приема кутия да е съдържанието, а аз приемам кутия да е целият продукт (казваме обикновено: купувам кутия бонбони).
Ама кой знае. Оставям и моето като прочит, а PISA може да ни заклейми, че не разбираме какво четем. Днес е актуално. Grinning
Виж целия пост
# 40
Да, Солничка, и аз се колебаех на същото място, даже бях качила решението и го изтрих, но после пак го качих...Laughing
Виж целия пост
# 41
Пак съм тук с задача от комбинаторика за девети клас. Преди 3-4 години е давана в София на общински кръг. Вижда се на снимката до какво сме стигнали като краен резултат, но нямам и идея така ли е. Без отговори, ми е мъгла. Функции, геометрия мога да проверявам и визуализирам с GeoGebra и съм подкарала и младежа да се научи и да свикне да работи с платформата.  За изрази, уравнения, системи има PhotoMath и мога да проверявам отговори. При комбинаториката обаче, без отговори, изобщо не мога да съм сигурна, че работим вярно.
Виж целия пост
# 42
ston, б) се смята като а), но за двама. После от 1 вадим вероятността да са в една група и ще получим вероятността да не са в една група.
Виж целия пост
# 43
Ясно.
Като видя решението винаги ми изглежда толкова логично и ясно и започвам да се чудя как така не съм се сетила. До следващия път.
Виж целия пост
# 44
Здравейте, може ли помощ за зад.3. за 9ти клас.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия