От Спиди ме уведомяват за пратка, която нямам

  • 3 986
  • 28
Здравейте,
От този сайт имам недействителна поръчка към Спиди с доставка до адрес MIDDLE-AGED MOTHER SHOES. Къде да се жалвам?
Виж целия пост
# 1
На арменския поп.
И си почистете компютъра/телефона от вируси, най-вероятно вече имате.
Виж целия пост
# 2
Ако е по имейл, това е фишинг. Не натискайте на такива известия, за които знаете, че са подозрителни.
Виж целия пост
# 3
Как получи съобщението за "доставката"?
Виж целия пост
# 4
От Спиди уведомлението е реално като ес ем ес на телефона, но поръчката не е реална.
Как получи съобщението за "доставката"?
Виж целия пост
# 5
Тогава просто го откажи през линка от смс-а.
Щом си сигурна, че не си поръчвала, нито някой друг ти праща подарък или пр пратка, не е необходимо да се жалваш никъде.
Стават грешки.
Виж целия пост
# 6
Да - в такъв случай може да се откаже пратката. Аз съм отказвала няколко пъти и без да е грешка - няма проблем.
Виж целия пост
# 7
Може да откажеш, може и да видиш от кой е пратката и тогава. Възможно е някой да ти праща подарък. На мен така ми пратиха миналата година и звънях на фирмата изращач да ми кажат кой е направил поръчката, че да знам на кой да благодаря. А може и  някой да е въвел грешен номер и да я е пуснал към теб. Чак пък жалване..
Виж целия пост
# 8
Приемам,че е станала грешка. Твърде съмнително е, защото посоченият телефон на фирмата е изключен цял ден - 0885435502. Това е номерът за връзка с изпращача. На някой да му е познат?
Виж целия пост
# 9
Трябва да е посочено и име на изпращача.
Можеш да звъннеш и в Спиди да ти кажат кой е изпращачът.
Ти ли трябва да платиш пратката, според смс-а? И твоят адрес ли е на получател? Да не е само грешно подаден телефонният ти номер, но друг адрес?

П.П. Важното е по никакъв начин да не приемаш пратката. Споменати са във форумния черен списък за фирми, произвеждащи чанти и обувки. Пише, че стоките са некачествени и не могат да бъдат върнати.
Виж целия пост
# 10
Това е подателят BFE CORPORATION, EMPLOYEER
Пише, че трябва да са обувки  в съдържанието. Аз трябва да платя 75 лв. Не е подарък. До адрес е доставката. В случая моят адрес.
Трябва да е посочено и име на изпращача.
Можеш да звъннеш и в Спиди да ти кажат кой е изпращачът.
Ти ли трябва да платиш пратката, според смс-а? И твоят адрес ли е на получател? Да не е само грешно подаден телефонният ти номер, но друг адрес?

Това открих в бг.мама
Виж целия пост
# 11
Значи е някаква грешка или кой знае какво, което би следвало да не те интересува.
Още ли не си отказала доставката?
Дори и ти да беше направила поръчката, нямаш задължение да я получиш.
През активния линк на Спиди имаш опции за разпореждане с пратката, вкл. отказ.
Виж целия пост
# 12
Отказах я. Звънях в Спиди.
Открих това
Значи е някаква грешка или кой знае какво, което би следвало да не те интересува.
Още ли не си отказала доставката?
Дори и ти да беше направила поръчката, нямаш задължение да я получиш.
Виж целия пост
# 13
Много често в Спиди при пращане на пратка се въвежда само номера. Ако са бързали не са видели, че е друг адрес и човек. Щом имаш и да плащаш просто я откажи. Няма да ти търсят пари ако това те притеснява.
Виж целия пост
# 14
По-горе и аз допълних, че за тях има негативна информация във форума.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия