Booking – 7

  • 32 214
  • 737
# 15
Ако софтуерът не ви позволява да намалите броя на нощувките, пишете на Customer Service да ги коригират те. На мен при подобен случай ми реагираха за няколко часа и останах много доволна.
Виж целия пост
# 16
Здравейте, ако някой има код, който няма да използва, моля да ми изпрати на ЛС, благодаря.
Виж целия пост
# 17
Някой правил ли е резервация със заявка, вече трети път попадам на хубави места за настаняване, които не мога да резервирам, тъй като искат заявка за резервация, при която уж до 24 часа трябва да получа потвърждение от домакина, но всъщност получавам съобщение от Booking, че домакинът не е отговорил. Вече започвам да си мисля, че тофа са някакви фалшиви оферти. И другият ми въпрос е дали има начин да гледам само офертите за ново място за настаняване
И аз попаднах на такъв апартамент за Барселона. Беше нов, за пръв път в сайта и докато разглеждах снимките, 2 от тях ги бяха направили като съобщения/бележки (сниман текст). Пишеше че дори и да резервираме през Букинг, ако не пишем на техния личен имейл (съответно беше посочен на бележката) да се разберем, резервацията нямало да се зачете! Rolling Eyes Доста странна практика.
На другия ден пак минах да ги разгледам, но явно от сайта им бяха проверили снимките и са ги накарали да променят текста, че резервациите са със заявка. Мейлът им беше махнат. На мен така ми се стори по-сигурно и пуснах резервация, обясних в заявката какво, що, но накрая Букинг ми върна, че изобщо не са отговорили.
Можех да им пиша директно на мейла, защото го бях запазила, обаче дори и да не са фалшиви обяви, прецених, че това не са надеждни хазяи. Смисълът да ползваш Букинг е да имаш сигурност, че там няма да останеш без квартира. С такива, които не отговарят веднага, изобщо не се занимавай повече.
Виж целия пост
# 18
Имам код за 10% над 50Е, валиден до 03.02.

Даден.
Виж целия пост
# 19
Имам код за 10% над 50Е, валиден до 03.02.

Бихте ли ми го изпратили на ЛС
Виж целия пост
# 20
Здравейте! Да помоля и аз за код, ако някой няма да ползва!
Благодаря предварително!
Виж целия пост
# 21
Здравейте! Да помоля и аз за код, ако някой няма да ползва!
Благодаря предварително!
Имам, ще пратя на ЛС, само потвърдете, че все още търсите.
Виж целия пост
# 22
Да! Благодаря Ви!
Виж целия пост
# 23
Юхууу, пак почнах да получавам кодове. На който му трябва да свирка - на лични само.

Изпратен на фран
Виж целия пост
# 24
Имам един въпрос - рових из темите, но май не открих точно такъв коментар. Направила съм резервация със задължение за плащане, но може да бъде безплатно анулирана. Използвала съм обаче натрупана сума от акаунта. Ако анулирам, какво се случва с тази сума? Връща ли се обратно, за да може да се ползва при следваща резервация или изгаря?
Виж целия пост
# 25
Връща се.
Виж целия пост
# 26
Ако софтуерът не ви позволява да намалите броя на нощувките, пишете на Customer Service да ги коригират те. На мен при подобен случай ми реагираха за няколко часа и останах много доволна.
Дръпнали са вече парите за 5 нощувки, дали ако им пиша биха ми върнали парите за трите нощувки ?
Виж целия пост
# 27
Не знам, но вероятно зависи дали сте в срока за безплатно анулиране, ако сте избрали тази опция. Ако сте резервирали с невъзвръщаема стойност, няма да върнат нищо.
Иначе те обичайно взимат парите 1-2 дни преди изтичане на срока за анулиране и ако анулираш в последния момент, ги връщат, макар и аз да не съм го правила, но така пише в условията. Аз обикновено гледам да анулирам, преди да са взели парите.
При моя случай резервацията беше в срока за безплатно анулиране, но аз исках само да намаля нощувките от 3 на 2, защото реших третата да е в друг град и от букинг веднага ми съдействаха. Не исках да анулирам изцяло, защото нямаше гаранция на какви цени ще резервирам отново, а мястото си ми харесваше.
Виж целия пост
# 28
Ако софтуерът не ви позволява да намалите броя на нощувките, пишете на Customer Service да ги коригират те. На мен при подобен случай ми реагираха за няколко часа и останах много доволна.
Дръпнали са вече парите за 5 нощувки, дали ако им пиша биха ми върнали парите за трите нощувки ?

ако имате право на безплатно анулиране или промяна ще върнат, ако нямате - не
пише си в условията на резервацията
изтеглянето на сумата няма много общо с правото на отказ, ако имате право на отказ връщат изтегленото, ако нямате - не
пробвайте от сайта да направите промяна, то ще си каже
в краен случай говорите с хотела, но ако нямате право на отказ може да не са услужливи
Виж целия пост
# 29
Здравейте, търся код за booking.

Благодаря предварително!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия