Професия учител - 18

  • 39 371
  • 679
# 435
https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/fakulteti/f … ikovoto_obuchenie

Запишете тази магистърска програма. Успех!
Виж целия пост
# 436
Вече разбирам защо повечето Директори не назначават само със СДК!


А за мен това е само поредният начин да се всяват раздори в иначе силно "сплотената" педагогическа общност у нас.

За да не към голословна ще дам пример. Колежка със СДК "Учител по немски език". Зад гърба си с немска езикова гимназия в Ловеч, после завършила счетоводство в Свищов и работила 5 години като учител по счетоводство в средно голям областен град. Разводът й я принуждава да замине в Германия да гледа възрастни хора. Връща се след 5г.в България и продължава работа в същото училище.  Директорът знае за отличния й немски и я моли да "си изкара по най-бързия начин кетап". Тя записва СДК. Сега преподава и счетоводство, и немски.
Според статията по-горе обаче яде хляба на някоя от засилилите се са преподават в училище филоложки с немски. Исках са кажа - нека не бързаме да хулим. При нас най-добрият учител по математика е инженер.
Виж целия пост
# 437
Това е бакалавър.
Виж целия пост
# 438
Вече разбирам защо повечето Директори не назначават само със СДК!


А за мен това е само поредният начин да се всяват раздори в иначе силно "сплотената" педагогическа общност у нас.

За да не към голословна ще дам пример. Колежка със СДК "Учител по немски език". Зад гърба си с немска езикова гимназия в Ловеч, после завършила счетоводство в Свищов и работила 5 години като учител по счетоводство в средно голям областен град. Разводът й я принуждава да замине в Германия да гледа възрастни хора. Връща се след 5г.в България и продължава работа в същото училище.  Директорът знае за отличния й немски и я моли да "си изкара по най-бързия начин кетап". Тя записва СДК. Сега преподава и счетоводство, и немски.
Според статията по-горе обаче яде хляба на някоя от засилилите се са преподават в училище филоложки с немски. Исках са кажа - нека не бързаме да хулим. При нас най-добрият учител по математика е инженер.

Без да съм учител, съм съгласна с вас. За мен е положителна насоката хора от бизнеса, т.е. работили и други неща, да преподават в училища. При професионалните паралелки си е направо желателно, защо да няма тогава добавена стойност и при "стандартните" предмети. Само да кажа - моят най-добър учител по математика също е инженер и няма никаква педагогика или подобни.
Виж целия пост
# 439
Прочетете докрая,разровете се- не е само бакалавър.

Виж целия пост
# 440
Завърших СДК учител по английски език преди време.Преди да запиша тази предметна област изкарах две нива на езика до B1.Същото лято 3 месеца не можех да си намеря работа и в края на месец август заявих на ММ,че  ще се преквалифицирам в учител по английски език.До момента само за кратко съм замествала колеги по английски,но ми направи впечателение,че някои от тях ,които са бакалавър нямат добро произношение на думите,не умеят да обясняват граматика и не използват ИКТ и разнообразни прийоми в преподаването.Виждах децата как се затрудняват с граматиката,защото не я разбираха на моменти.Правеха връзка с родния език.Налагало ми се е да обяснявам какво е деепричастие,предлог и много други, като се има предвид ,че колегите трябва да са им обяснили и по български език и литература, и по английски език.Няма смисъл да се създават раздори ,че някой бил завършил СДК,но видиш ли бакалавърът бил по-добре подготвен.Има ли желание човек,всичко се постига ,дори с курс.Има и некадърни кадри с бакалавър,магистър и СДК,така че мерилото за един човек ,трябва да бъде на какво може да подготви и научи учениците.Може и да е дори специализант.Не бъдете преднамерени към хората!
Виж целия пост
# 441
Няма смисъл да се създават раздори ,че някой бил завършил СДК,но видиш ли бакалавърът бил по-добре подготвен.Има ли желание човек,всичко се постига ,дори с курс.Има и некадърни кадри с бакалавър,магистър и СДК,така че мерилото за един човек ,трябва да бъде на какво може да подготви и научи учениците.Може и да е дори специализант.Не бъдете преднамерени към хората!
Абсолютно! Освен това ми прави впечатление, че най-много се дразнят хора, които макар и с педагогическо образование, никак не им се получава учителството. Истински читавите учители си тежат на мястото.
Виж целия пост
# 442
Ние, като се има предвид това, което наблюдаваме, предпочитаме бакалаври вместо магистри. Те са учили минимум 8 семестъра, имат дълга практика по училищата и са много по-обучени. Магистрите минават за 2-3 семестъра набързо и си нямат понятие от много неща. Без да се обиждат колегите магистри говоря от опит през последните няколко години.
Виж целия пост
# 443
Не че се заяждам, но как се разбира, че учителят, който е заместван, няма добро произношение?
Виж целия пост
# 444
Завърших СДК учител по английски език преди време.Преди да запиша тази предметна област изкарах две нива на езика до B1. ...
СДК признава ли се за владеене на по-висока степен по Европейската езикова рамка? Защото дори за преподаване на предмет на език се иска В2 или еквивалент.
Виж целия пост
# 445
Завърших СДК учител по английски език преди време.Преди да запиша тази предметна област изкарах две нива на езика до B1. ...
СДК признава ли се за владеене на по-висока степен по Европейската езикова рамка? Защото дори за преподаване на предмет на език се иска В2 или еквивалент.

След като имам диплома ,значи покривам езиковата рамка .Нивото на английския беше B2/C1.Като цяло това не ме вълнува .Това е просто допълнителна квалификация ,а не основна .При кандидатстване гледат каква тапия имаш и какво пише в нея.Учебниците,по които учихме бяха за ниво Б2-С1.За започване на специалността се искаше да имаш Б1.В дипломата пише учител по английски език.
Виж целия пост
# 446
Къде си карала СДК-го колежке? Аз в Тракийския университет. Мога да кажа, че подготовката е сериозна. 3 семестъра с общо 600 часа английски език. В момента карам курс към Търновския 100 часа B2 факултативно. Нямам нужда от него, но ще получа сертификат с ниво B2. За сертификат по Кеймбридж нямам финансова възможност, но мисля, че и този от Търново ще върши работа да докажа на колеги, че имам ниво, защото СДКто ми им избоде очите. Защо съм нямала филология... Те филолозите се редят на опашки за ромски училища на 100км. от града. Нямам какво друго да кажа по темата. При мен децата слушат и винаги са с домашни, опитват се да работят, а класа на който съм класен има 80% посещаемост. Освен английски език водя и изобразително изкуство за да направя норматива си. Не съм специалист по изобразително, но имаме едно 2ро място и 5 специални награди на общински конкурс, както и 10 рисунки изпратени на областен конкурс. По моите предмети имат всички материали, както и тетрадки за работа в клас и домашна работа. Имам 6 пълни отличника по английски език от всички класове, за мен това си е постижение, като се има предвид, че съм с икономическо образование и учител за първа година. На няколко пъти директора ми е казвал, че не съжалява за шанса, който ми е дал.  И друг път съм го казвала, колеги, желанието е важно. Аз нямам неразработен урок. До полунощ чета и пиша плановете, вадя си новите думи и допълнителни материали. Знам методиката за всеки клас както таблицата за умножение и я научих сега по време на учебната година. Нямам пропуснато упражнение от учебника, самите деца казват, че никога по никой предмет не са работили толкова много. Така, че не съм по-малко човек и учител като имам СДК.
Виж целия пост
# 447
Къде си карала СДК-го колежке? Аз в Тракийския университет. Мога да кажа, че подготовката е сериозна. 3 семестъра с общо 600 часа английски език. В момента карам курс към Търновския 100 часа B2 факултативно. Нямам нужда от него, но ще получа сертификат с ниво B2. За сертификат по Кеймбридж нямам финансова възможност, но мисля, че и този от Търново ще върши работа да докажа на колеги, че имам ниво, защото СДКто ми им избоде очите. Защо съм нямала филология... Те филолозите се редят на опашки за ромски училища на 100км. от града. Нямам какво друго да кажа по темата. При мен децата слушат и винаги са с домашни, опитват се да работят, а класа на който съм класен има 80% посещаемост. Освен английски език водя и изобразително изкуство за да направя норматива си. Не съм специалист по изобразително, но имаме едно 2ро място и 5 специални награди на общински конкурс, както и 10 рисунки изпратени на областен конкурс. По моите предмети имат всички материали, както и тетрадки за работа в клас и домашна работа. Имам 6 пълни отличника по английски език от всички класове, за мен това си е постижение, като се има предвид, че съм с икономическо образование и учител за първа година. На няколко пъти директора ми е казвал, че не съжалява за шанса, който ми е дал.  И друг път съм го казвала, колеги, желанието е важно. Аз нямам неразработен урок. До полунощ чета и пиша плановете, вадя си новите думи и допълнителни материали. Знам методиката за всеки клас както таблицата за умножение и я научих сега по време на учебната година. Нямам пропуснато упражнение от учебника, самите деца казват, че никога по никой предмет не са работили толкова много. Така, че не съм по-малко човек и учител като имам СДК.
Привет,Злодеида!Завърших специализацията си в ДИКПО Варна.Останах доста доволна от преподавателите .Имахме и писмен държавен изпит.
Виж целия пост
# 448
Колеги, колко ако не е тайна получихте във вашето училище за 24ти май, защото при нас платиха 250 лв. и чувам, че навсякъде е различно?
Виж целия пост
# 449
Колеги, колко ако не е тайна получихте във вашето училище за 24ти май, защото при нас платиха 250 лв. и чувам, че навсякъде е различно?

Навсякъде е различно.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия