Професия учител - 18

  • 38 730
  • 672
# 465
Бакалавърът вече не се бърше за нищо. Особено, след като висшето ще става безплатно, сигурно ще започне да се разглежда като някаква допълнителна квалификация след училище, а не като висше. Директно записвай магистратура.
Даже е по-оферта да запишеш магистратура, защото си специалист и би трябвало да учиш три, а не пет семестъра. Таксата също ще бъде по-ниска от тази на СДК-то, което е два семестъра.
Виж целия пост
# 466
При положение, че си бакалавър по Математика не излизаш ли директно с педагогическа правоспособност? Имам колеги, които са завършили тази специалност и са учители. Нямат нужда от СДК или магистратура по методика.
Виж целия пост
# 467
db156, повечето обяви за учители са обявени с изискване за бакалавър. Математиците са много търсени, така че не мисля, че ще имате проблем при намирането на работа, стига да имате педагогическа правоспособност.
Честит празник! Flowers Hibiscus
Виж целия пост
# 468
Честит празник!
Бъдете вдъхновени, бъдете вдъхновители!
Бъдете истински будители!
Виж целия пост
# 469
Здравейте,имам един въпрос и ще бъда благодарна ако някой ми отговори.Завършила тази година(дай боже)   лингвистика, но преподавала цяла учебна година език на граждански договор, може ли да изкара магистратура или СДК по изобразително изкуство (средното образование е НХГ) за да е поне на половин щат в училище? Благодаря предварително на отзовалите се!

Привет!За учител по ИИ СДК има в ЮЗУ,Тракийския университет и ДИКПО Варна.Влезте в сайтовете ,за да видите какви са изискванията .
Виж целия пост
# 470
Бакалавърът вече не се бърше за нищо.

Бакалавър си е висше образование, как е възможно да се неглижира, ако ще и безплатно да стане. Това са 4 години. Точно магистратурата е пълен майтап, защото заблуждава, че някой е станал специалист по нещо си за 1 година, което е абсурдно.
И между другото, бакалавър тежи по-малко на бюджета, защото се заплаща по-малко. За хора с високо ПКС чувах истории, че са нежелани защото са разход за училището...

Математиците са много търсени, така че не мисля, че ще имате проблем при намирането на работа...

Тази категория хора за мен са някаква мистерия. Масово в училищата учениците са на мантрата "нищо не разбираме" и ходят на частни уроци за да вземат държавни изпити, от което зависи дали ще бъдат приети в училища с дисциплина и учебен процес. Математика почти всеки ден, а учениците масово не разбират задачите. Как съществуват тези учители? Некомпетентни ли са, какво става? Учениците не учат, заради което критериите падат, заради което учениците не разбират - това ли е? При положение, че е точна наука, ученето води до неминуеми резултати. Не е като да ти е нужен талант за рисуване или височина за волейбол.
Виж целия пост
# 471
Бакалавърът вече не се бърше за нищо.

Бакалавър си е висше образование, как е възможно да се неглижира, ако ще и безплатно да стане. Това са 4 години. Точно магистратурата е пълен майтап, защото заблуждава, че някой е станал специалист по нещо си за 1 година, което е абсурдно.
И между другото, бакалавър тежи по-малко на бюджета, защото се заплаща по-малко. За хора с високо ПКС чувах истории, че са нежелани защото са разход за училището...
Аз съм чувала нещо подобно за хора с докторска степен, защото директора е длъжен да им плаща 320 лв. отгоре заради степента (мисля, че толкова беше).
Виж целия пост
# 472
140 лв. е за доктор и 170 за доктор на науките по КТД. Ако в училище искат могат да дават повече. Далече е от 320 лв.
Аз писах преди страница-две защо предпочитаме бакалаври - по-обучени са от магистрите и се справят по-добре с работата.
Виж целия пост
# 473
Animsaj, имате ли висше образование или завършвате пети клас?
Как може в тема за учители да се пита какво се учи по математика в училище, да се твърди, че родителите биха предпочели на децата им да преподават недоучили хора, че бакалаврите знаят повече от магистрите…
Остана някой да напише “къртиш мивки, брато” и “когато е мъгливо, Земята в Слънчевата система ли е или в мъглявина?”
Виж целия пост
# 474
Ох, математиката ми е мъка на мен. Какво прави колежката в час, как обяснява задачите не знам, но детето ми и аз сме все по - неудовлетворени. Редовно се дават за домашно задачи от урок за нови знания,
подобни на които не са решавани в час. В час решават не повече от 3 задачи, за домашно понякога има много. 5 клас почти го избутахме, но догодина смятам да ходи редовно на частни уроци. Има отлични оценки, но с помощ от наша страна и много допълнителна работа вкъщи.
Виж целия пост
# 475
Ох, математиката ми е мъка на мен. Какво прави колежката в час, как обяснява задачите не знам, но детето ми и аз сме все по - неудовлетворени. Редовно се дават за домашно задачи от урок за нови знания,
подобни на които не са решавани в час. В час решават не повече от 3 задачи, за домашно понякога има много. 5 клас почти го избутахме, но догодина смятам да ходи редовно на частни уроци. Има отлични оценки, но с помощ от наша страна и много допълнителна работа вкъщи.
Според мен пети клас е преломният момент - всичко им е ново, цялата организация на деня е съвсем различна. В занималнята знаят, че госпожата следобед ще помогне ако нещо не им е ясно, ще го дообясни. Е, в пети клас това вече го няма, математиката започва да става по-сложна и малко по малко, след всеки малък пропуск става все по-трудно. И най-главното - не искат да мислят, по-лесно им е да разчитат на другите.
Виж целия пост
# 476
Animsaj, имате ли висше образование или завършвате пети клас?
Как може в тема за учители да се пита какво се учи по математика в училище...
Къде питам такова нещо!?

бакалаврите знаят повече от магистрите…
Точно така е, когато магистратурата не е по специалността на бакалавърската степен. Изглежда четете без разбиране.

Според мен пети клас е преломният момент - всичко им е ново, цялата организация на деня е съвсем различна. В занималнята знаят, че госпожата следобед ще помогне ако нещо не им е ясно, ще го дообясни. Е, в пети клас това вече го няма, математиката започва да става по-сложна и малко по малко, след всеки малък пропуск става все по-трудно. И най-главното - не искат да мислят, по-лесно им е да разчитат на другите.
По наше време занимални нямаше. Също преписвахме домашни. И да приемем, че е преломен клас (то всяка година е преломна), преломен е бил и преди.
Защо сега учениците нищо не научават специално по математика в училище? Знанията по този предмет са 2 единици по-ниско от всички останали предмети.
Виж целия пост
# 477
Относно това:
"И между другото, бакалавър тежи по-малко на бюджета, защото се заплаща по-малко."
Няма такова нещо! Simple Smile
Виж целия пост
# 478
Относно това:
"И между другото, бакалавър тежи по-малко на бюджета, защото се заплаща по-малко."
Няма такова нещо! Simple Smile

Колко е разликата, 30 лв.?
30*50*12=18 000 лв. годишно
Виж целия пост
# 479
Относно това:
"И между другото, бакалавър тежи по-малко на бюджета, защото се заплаща по-малко."
Няма такова нещо! Simple Smile

Колко е разликата, 30 лв.?
30*50*12=18 000 лв. годишно
Не зная какви сметки смятате, но заплатата на бакалавър е колкото заплатата на магистър. Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия