Споделям с вас сега проблема - задача имам нерешена.Дайте рамо, подскажете, при нужда цялата решете.

  • 19 219
  • 738
# 615
Гергана, те тези две височини в ромба са си винаги равни, тоест  няма как на  база само това да се намерят ъглите. 
Цял ден я мислим тази задача. Като отговор са дадени 60° и 120°, но и детето, и аз не можахме да стигнем до отговор
Виж целия пост
# 616
Гергана, те тези две височини в ромба са си винаги равни, тоест  няма как на  база само това да се намерят ъглите. 
Цял ден я мислим тази задача. Като отговор са дадени 60° и 120°, но и детето, и аз не можахме да стигнем до отговор
При такива отговори просто има допусната печатна грешка и равни са примерно DB и DA (или DC). От получилия се равностранен триъгълник ABD (съответно BCD )излиза острияt ъгъл на ромба  60°, оттам и тъпият 120°.
Виж целия пост
# 617
Момичета моля за помощ за   двете описателни задачи, реших първата без последната подточка. Ако някой има време и желание.  Благодаря предварително.

Виж целия пост
# 618
Пак се запънахме на 5 и 7 зад за 10  клас
Виж целия пост
# 619
Здравейте, имам въпрос - таблицата по този начин ли трябва да се попълни или на всеки ред да се посочи само един отговор?

Виж целия пост
# 620
Само по едно бих написала аз.  Като напишем, че фигурата Х е  правоъгълник примерно, то се подразбира, че е  успоредник. Но тъй като не е уточнено, и другото би трябвало да е вярно (особено с последната графа  - нито едно от посочените). Но според мен никъде на чертежа няма квадрат, визуално отбелязаната фигура изглежда като такъв, да, но  няма как да се докаже, че дължината на един от правоъгълниците е два пъти по-голяма от ширината му. Отделно коментираната  фигура няма как да е хем правоъгълник, хем ромб.
Виж целия пост
# 621
Русалка, благодаря. И аз мисля така, но влизам в спор с младежа. А задачата е от същото домашно, което ти коментира преди ден-два в седмокласната тема.
Виж целия пост
# 622
Русалка, благодаря. И аз мисля така, но влизам в спор с младежа. А задачата е от същото домашно, което ти коментира преди ден-два в седмокласната тема.
Не знаех, на мен ми пратиха само снимка с една задача за ромб, с две поредни еднаквости в нея. Simple Smile
Скрит текст:
Но все тая, откачена работа е и това тук, аз примерно ще напиша  по едно на ред, друг ще подходи като твоя младеж, а  господинът ще санкционира все някого (кого от двамата не е ясно)...В темата тогава забравих да кажа още нещо, което ме втрещи. Коментирах в чата с родителя тези оценки върху УТ, а той ми каза, че учителят планирал още 6-7 оценки от тестове от настоящия момент до края на срока.Rolling Eyes Плюс  задължително щял да вписва  като текуща оценка и  резултата от пробен. А в урока за квадрат им казал да си запишат и да запомнят, че диагоналът в квадрат със страна а  е  а корен от 2.  Ако всичко това е така, разбирам вече поста на отговорилата ми в другата тема потребителка с дете  в същото училище, че  едни деца е отказал завинаги от мат, а на други с това оценяване ще попречи да се борят за желани училища..Sad
Много време мина, откакто моите бяха 7 клас - но осъзнавам какъв късмет имаха  с  учителите по мат - и обясняваха, и оценяваха обективно, и най-вече не издевателстваха над децата..
Виж целия пост
# 623
Да не обърнем темата на чат Grinning
Скрит текст:
Точно това е казал за оценките, вкл. и за пробния на родителската среща. А това за диагонала нашият го е пропуснал покрай ушите си. Предполагам коя задача си решавала. Аз я обяснявах 4-5 пъти, накрая внукът каза, че го заболяла глава и се развика, че няма да ходи на пробен в училище.
Виж целия пост
# 624
Пак се запънахме на 5 и 7 зад за 10  клас


Едни и същи задачи се появяват периодично.

Ето ги решенията:
https://www.bg-mamma.com/?topic=1429374.msg44564933#msg44564933
Виж целия пост
# 625
Пак се запънахме на 5 и 7 зад за 10  клас


Едни и същи задачи се появяват периодично.

Ето ги решенията:
https://www.bg-mamma.com/?topic=1429374.msg44564933#msg44564933
Съжалявам, така е
Но с търсачката не става, а няма как да се пречетат  няколко теми по 50 стр.
Благодаря много
Виж целия пост
# 626
Съжалявам, така е
Но с търсачката не става, а няма как да се пречетат  няколко теми по 50 стр.
Благодаря много

A, това не е някакъв упрек, а просто наблюдение.

Линк се дава по-бързо, отколкото се пише решение.
Виж целия пост
# 627
Здравейте, може ли да помогнете с тези две задачи за 11. клас?

1) Сфера се допира до страните на триъгълник със страни 15, 15 и 24. Разстоянието от центъра на сферата до върха на най-големия му ъгъл е 13 см. Намерете разстоянието от центъра на сферата до равнината на триъгълника.

2) Диагоналите на ромб са 15 и 20. Намерете разстоянието от равнината на ромба до центъра на сфера с радиус 10, която се допира до всичките му страни.
Виж целия пост
# 628
Моля за помощ за 15 и 16 задача за 7 клас
Виж целия пост
# 629
Зад. 15
От съотношенията на ъглите имате 180:15 = 12
α = 4.12 = 48°
β = 5.12 = 60°
γ = 6.12 = 72°

ъгъл B1BC = 180 – (90+72) = 18°
ъгъл C1CB = 180 – (90+60) = 30°
ъгъл BOC = 180 – (30+18 ) = 132°
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия