пазаруване от ЕМАГ тема 3

  • 2 551
  • 42
# 30
Скрит текст:
Та, опитах се наскоро да поръчам маска и шампоан за коса на "Матрикс" от ЕМАГ, обаче на края в кошницата крайната цена беше с 32 лева отгоре на реалната сума на продуктите. 10 лв доставка, 2 лв обработка на наложен платеж ок, но пишеше 20 лв "такси" и, че мога да ги сваля с 9 лв, използвайки някакъв код.

Тъй като пазарувам редовно от там и то всякакви неща, а за първи път виждам такъв пладнешки обир, имате ли представа какво е това, може ли да се избегне и изобщо някаква информация?
Да не би да слагаш в кошницата различен от намаления грамаж? Много често намалението се отнася до конкретна разфасовка от продукта. Ако промото е изчерпано, предлагат вариант от друг търговец, който отново е на различна /по-висока/ цена. Иначе не знам как се получава толкова голяма разлика...

То не беше промоция, на редовна цена си бяха продуктите. На края се калкулира цената и към нея отдолу разбивката беше цената на самите продукти, което е ок, доставка 10 лв, което е ок, 2 лв за обработка на наложен платеж и буквално цитирам "такси 20 лв", с предложение да ги сваля чрез някакъв си код с 9 лв. Отказах се естествено, но ми беше супер странно. А, не ми се минава през ботовете да ме мотаят, за да търся обяснение.

@martibb , сигурно са от външен търговец, ама "такси 20 лв" за какво? Иначе, да знам за 2-та лв и за доставката, ок съм с тях, единствено това ме озадачи.

@teta, разбира се, че не поръчах, взех от друг сайт, който няма такси, а доставката излезе безплатна! Подразни ме, откровено казано "такси 20 лв", ами пишете за какво са тия такси. И така.

В коя стъпка видя тази такса и каква беше крайната цена на поръчката? Ей тук колко пишеше?


Каквото и да правех, както и от години пазаруване, не видях такова нещо "такси 20лв". Само такса доставка и такса наложен платеж, ако съм го избрал. Подозирам, че просто са те подканяли да активираш Genius и че ще спестиш тези пари, ако го направиш.
Виж целия пост
# 31
С избран търговец, различен от Емаг, излизат големи суми за доставка. Не с всички, но с някои и съответно трябва да се внимава. Не само доставката да е от емаг, но и продажбата да е от тях.

Скрит текст:
Виж целия пост
# 32
Здравейте! Направих заявка за връщане с easy box  и ми даде бар код. Сега този номер трябва ли да го напиша и на кутията? Там ще го въведа на устройството, ама като го вземе куриер как ще знае за къде е?
Виж целия пост
# 33
Здравейте! Направих заявка за връщане с easy box  и ми даде бар код. Сега този номер трябва ли да го напиша и на кутията? Там ще го въведа на устройството, ама като го вземе куриер как ще знае за къде е?
Не се пише по принцип, само го сканирате и се отваря кутия, в която да поставите пакета. Гледайте да е бързо, защото аз се забавих ( отвори ми се по-малка кутия, от това което ми бяха писали та мачках кашона) и се оказа, че после не знаели, че това е моята пратка уж. 1 месец разправии ми костваше да ми върнат парите и да отразят връщането.
Виж целия пост
# 34
Някой поръчвал ли е по - голям електроуред или  друг продукт и налагало ли се е рекламация ? Поръчах акумулатор за автомобил ,пристигна разопакован ,а поръчах нов .Поставихме го в автомобила ,пали и после гасне ,изпратих формуляр за рeкламация .На имейл получих съобщение ,че заявката се обработва ...
Виж целия пост
# 35
Честито и успех. Дано си от късметлиите. Аз не бях. Ако се забавят, не спирай да им пишеш.
А защо попълни рекламация? Нямаше ли опция да го върнеш?
Виж целия пост
# 36
Дано не е от неизвестен външен търговец, а от емаг.
Виж целия пост
# 37
Някой поръчвал ли е по - голям електроуред или  друг продукт и налагало ли се е рекламация ? Поръчах акумулатор за автомобил ,пристигна разопакован ,а поръчах нов .Поставихме го в автомобила ,пали и после гасне ,изпратих формуляр за рeкламация .На имейл получих съобщение ,че заявката се обработва ...

А не можете ли директно връщане да заявите?
Виж целия пост
# 38
Здравейте! Направих заявка за връщане с easy box  и ми даде бар код. Сега този номер трябва ли да го напиша и на кутията? Там ще го въведа на устройството, ама като го вземе куриер как ще знае за къде е?
Не се пише по принцип, само го сканирате и се отваря кутия, в която да поставите пакета. Гледайте да е бързо, защото аз се забавих ( отвори ми се по-малка кутия, от това което ми бяха писали та мачках кашона) и се оказа, че после не знаели, че това е моята пратка уж. 1 месец разправии ми костваше да ми върнат парите и да отразят връщането.

Мале, добре , че казахте за размера да внимавам. Преместих артикула в кашон, който беше плътно по него и ми се отвори кутия, в която влезе на косъм!
Виж целия пост
# 39
Има ли друг мейл, за ескалиращ случай?
На този info-ат-emag.bg  - не ми отговориха след 2то писмо.
Виж целия пост
# 40
Изпуснах 1 - месечния срок за връщане ,заради здравословен проблем ,след подаване на рекламация ,се свързаха на имейл и тел и казаха че след връщане на продукта ,имало 1 - месечен срок ,в който да дадат становище за поправка ,нещо бавят и мамят ,защото продукта не може да бъде сервизиран и трябва да ми върнат сумата ,а не мога да ги чакам 1 месец ...Става въпрос за 200 лв ,не за 20 ....
Виж целия пост
# 41
На мен около 3 седмици ми ремонтираха монитора.
Праща се в сервиза в Румъния и се чака тяхното становище.
Виж целия пост
# 42
Някои чакаме по осем месеца, това един да чакаш, си е късмет, според мен. Щом не е изтекъл месеца, всичко си е по план. Такива са им правилата, още не са в нарушение.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия