Ох, тези нови телефони! Тема 2

  • 4 762
  • 131
# 15
Ходих до офис, от компютъра на оператора я оправиха, какво е натискала на тия копчета, така и не разбрахме.
Виж целия пост
# 16
Никога досега не съм клонирала стар телефон на нов. Ако клонирам, освен информацията и приложенията, на новия телефон ще съм логната ли навсякъде или ще трябва наново да въвеждам пароли?
Виж целия пост
# 17
Скоро клонирах, ако не си логната ти вади паролата от съхранените пароли, ако си ги запазвала. Самсунг има арр Samsung Pass, където се пазят паролите и те пита дали да я извади от там.
Виж целия пост
# 18
Мерси, т.е. трябва да съм ги запазила в Google Pass, за да ме логне, иначе няма? Предполагам кукитата, дори и да са прехвърлени на новия телефон, няма да важат на него?
Виж целия пост
# 19
Мерси, т.е. трябва да съм ги запазила в Google Pass, за да ме логне, иначе няма? Предполагам кукитата, дори и да са прехвърлени на новия телефон, няма да важат на него?
Да и мисля, че да - няма да важат.
Виж целия пост
# 20
айфона на детето спря да хваща 4G днес
преполагам знаете-трагедията е голяма!
вече питах съпорта, пуснах заявка за активиране на гаранцията, ще го пращам утре,но ще отнеме  над 10 дни
има ли още нещо, освен рестарт,което могада пробвам ,евентуално
iPhone 13 е апарата
Виж целия пост
# 21
айфона на детето спря да хваща 4G днес
преполагам знаете-трагедията е голяма!
вече питах съпорта, пуснах заявка за активиране на гаранцията, ще го пращам утре,но ще отнеме  над 10 дни
има ли още нещо, освен рестарт,което могада пробвам ,евентуално
iPhone 13 е апарата

Да не би да е изчерпал мегабайтите на максимална скорост?
Виж целия пост
# 22
айфона на детето спря да хваща 4G днес
преполагам знаете-трагедията е голяма!
вече питах съпорта, пуснах заявка за активиране на гаранцията, ще го пращам утре,но ще отнеме  над 10 дни
има ли още нещо, освен рестарт,което могада пробвам ,евентуално
iPhone 13 е апарата

Да не би да е изчерпал мегабайтите на максимална скорост?
на неограничен мобилен интернет сме
отгоре пише LTE вместо 4G
съответно, нищо не тръгва- при зареждане на каквато и да е страница или приложение, дава съобщениое,че е оффлайн
Виж целия пост
# 23
Сигурни ли сте, че не сте изключили цъкалката за мобилни данни без да искате?
Виж целия пост
# 24
сигурни сме
Виж целия пост
# 25
айфона на детето спря да хваща 4G днес
преполагам знаете-трагедията е голяма!
вече питах съпорта, пуснах заявка за активиране на гаранцията, ще го пращам утре,но ще отнеме  над 10 дни
има ли още нещо, освен рестарт,което могада пробвам ,евентуално
iPhone 13 е апарата

Да не би да е изчерпал мегабайтите на максимална скорост?
на неограничен мобилен интернет сме
отгоре пише LTE вместо 4G
съответно, нищо не тръгва- при зареждане на каквато и да е страница или приложение, дава съобщениое,че е оффлайн
Видяхте ли в настройките, дали не е променено от 4G на друго. IPhonе 13  поддържа и 5G. Провайте там да го промените на 5G и вижте.
Виж целия пост
# 26
Скрит текст:
айфона на детето спря да хваща 4G днес
преполагам знаете-трагедията е голяма!
вече питах съпорта, пуснах заявка за активиране на гаранцията, ще го пращам утре,но ще отнеме  над 10 дни
има ли още нещо, освен рестарт,което могада пробвам ,евентуално
iPhone 13 е апарата

Да не би да е изчерпал мегабайтите на максимална скорост?
на неограничен мобилен интернет сме
отгоре пише LTE вместо 4G
съответно, нищо не тръгва- при зареждане на каквато и да е страница или приложение, дава съобщениое,че е оффлайн
Ако не сте опитали все още, извадете и върнете в слота сим картата и след това рестартирайте. Ако не стане и сте сигурни, че проблемът не е и в настройките, вече трябва да се обърнете към гаранционния сервиз според мен.
Виж целия пост
# 27

Видяхте ли в настройките, дали не е променено от 4G на друго. IPhonе 13  поддържа и 5G. Провайте там да го промените на 5G и вижте.
изключено е 4G  и при опит да се включи, пак се изключва самó
като автоматичен отговор на шалтера на ел-табло,когато има късо Rolling Eyes

затова, първо пробвах дали мога да направя актуализация на софт, но каза,че няма нова версия за инсталиране
довечера ще вадим СИМ картата,като последна опция
Виж целия пост
# 28
Също може да опитате и с Reset Network Settings. Имайте предвид, че това обаче вероятно ще изтрие и паролите на WiFi мрежите, които са запаметени и ще трябва да ги настроите отново.
Виж целия пост
# 29

Видяхте ли в настройките, дали не е променено от 4G на друго. IPhonе 13  поддържа и 5G. Провайте там да го промените на 5G и вижте.
изключено е 4G  и при опит да се включи, пак се изключва самó
като автоматичен отговор на шалтера на ел-табло,когато има късо Rolling Eyes

затова, първо пробвах дали мога да направя актуализация на софт, но каза,че няма нова версия за инсталиране
довечера ще вадим СИМ картата,като последна опция

Може да пробвате с друга сим карта, за да изключите проблем с нея. Понякога и те се скапват.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия