Пазаруване от Reserved и MOHITO - 2 тема

  • 7 203
  • 115
# 90
Аз пък се влюбих в тази козирка със златисто, не мога да спра да я нося:


Днес я взех от магазина в The Mall. Беше намалена на 16лв.

ПП: Видях, че и в сайта са я намалили на 20лв.
Виж целия пост
# 91
Повечето пъти онлайн е по-голямо намалението, но и аз съм срещала на място нещо с повече намалена цена.
Забелязали ли сте, че филтърът им не рабори добре? Редовно по рекламите във фейсбук или ако ровичкам виждам продукти, които при селекция на филтри изчезват.
Например, днес исках да видя размерите на едни панталонки, които си бях поръчвала и нося(да сравня с друг продукт). Еми нямаше ги- слагам филтър цветове бяло, синьо...ц.
Нито като скролвах ги намерих в секцията за къси панталони, за панталони като цяло. От самата поръчка цъкнах и ги отворих.
Виж целия пост
# 92
Здравейте. Обичайно ли е за Ризървд следното при онлайн плащане с карта? След въвеждане на данните от картата + парола явно плащането нещо запецна, доста въртя и мисли. Накрая получих:

мейл от PayU за "регистрирано нареждане за плащане"
мейл за потвърдена поръчка, виждам я в сайта като "неплатена"
+ на екрана на сайта съобщение за неуспешно плащане, явно не е минало

Сега в сайта я виждам с номер и т.н., без да е платена, което ми е шок:) Имам уж 24ч да я платя. Да правя ли ново плащане, сигурно ли е че първия опит е приключил. Дерт ми е да не стане някакво дублиране и да ми изтегли двойно парите. Поправимо е, ама не са малко и не искам занимавки.
Виж целия пост
# 93
Здравейте. Обичайно ли е за Ризървд следното при онлайн плащане с карта? След въвеждане на данните от картата + парола явно плащането нещо запецна, доста въртя и мисли. Накрая получих:

мейл от PayU за "регистрирано нареждане за плащане"
мейл за потвърдена поръчка, виждам я в сайта като "неплатена"
+ на екрана на сайта съобщение за неуспешно плащане, явно не е минало

Сега в сайта я виждам с номер и т.н., без да е платена, което ми е шок:) Имам уж 24ч да я платя. Да правя ли ново плащане, сигурно ли е че първия опит е приключил. Дерт ми е да не стане някакво дублиране и да ми изтегли двойно парите. Поправимо е, ама не са малко и не искам занимавки.
И при мен се получи нещо подобно, но в sinsay. Потвърдих плащането от приложението на банката, даде че е успешно, но връщайки ме в приложението изписа неуспешно плащане. Свързах се с тях, казаха че било успешно. Дано е така и не ми анулират поръчката.
Виж целия пост
# 94
Някой със свободен код за Fashion days?
Виж целия пост
# 95

Търся тази рокля 38 номер,или в другия цвят, много я искам.
Има ли някой впечатление от роклята,дали е уголемена Thinking искам да я поръчам ,но се колебая за номера ,да не е широка около ръкава.
Виж целия пост
# 96
Може ли линк към роклята? Благодаря Simple Smile
Виж целия пост
# 97
Аз вече писах за тази рокля. Поръчах с размер по-малък, въпреки че според сайта ще ми е леко тясна в талията. Така се и оказа - закопчавам я, но леко ми стяга.
Виж целия пост
# 98
Тя отдолу е като с панталонки или нещо не мога да я разбера от снимките?!
Виж целия пост
# 99
Хубаво щеше да е ако пускат БД по-често Simple Smile
Виж целия пост
# 100
Аз винаги до магазин си ги викам. До мол Сердика, обикновено...пеша ми е около 30 минути до там и си се разхождам. 
Моята поръчка от 21 още я опаковат. Статусът не и се е сменил от деня на поръчване. Пише да я чакам между 25.06 и 28.06, но нещо съм скептична.
Виж целия пост
# 101
Тя отдолу е като с панталонки или нещо не мога да я разбера от снимките?!
Къса пола е отдолу.
Виж целия пост
# 102
В Пловдив нямат магазин Wink
Виж целия пост
# 103
Повечето пъти онлайн е по-голямо намалението, но и аз съм срещала на място нещо с повече намалена цена.
Забелязали ли сте, че филтърът им не рабори добре? Редовно по рекламите във фейсбук или ако ровичкам виждам продукти, които при селекция на филтри изчезват.
Да и аз съм го забелязала, случвало ми се е същото. Също съм забелязала, че артикули обявени с сайта "като не се предлага в магазин", всъщност се предлагат. Някои може да са били от връщания, но други са с пълна номерация.
Аз винаги до магазин си ги викам. До мол Сердика, обикновено...пеша ми е около 30 минути до там и си се разхождам. 
Моята поръчка от 21 още я опаковат. Статусът не и се е сменил от деня на поръчване. Пише да я чакам между 25.06 и 28.06, но нещо съм скептична.
Ако дрехата я има в магазина, можеш да си поръчаш необходимия размер в магазина - доставката е по бърза от поръчка онлайн.
Виж целия пост
# 104
Здравейте, моята последна поръчка се позабави и тъкмо получих смс, че е в магазин и ще е там до петък, но ние сме извън града от днес до края на седмицата. Мога ли да пренасоча или да удължа престоя в магазина? Абсурдно кратък срок за вземане  е…
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия