Манго- тема 20

  • 30 435
  • 274
# 240
Моля за имейл контакт на манго аутлет, тъй като имам голям проблем с получаване на плащане за върната пратка, а open chat-a в сайта ме препраща към началната им страница от около 2 седмици. Благодаря Ви
Виж целия пост
# 241
Аз съм им писала на този имейл
contact@mangooutlet.com
Но най-добре им пишете в месинджър, там най-бързо отговарят и реагират.
Виж целия пост
# 242
Благодаря! а кой месинджър, за фейсбук ли става дума?
Виж целия пост
# 243
Да, в официалната страница на Манго във фейсбук. Независимо, че става дума за аутлета, те пак се заемат със съответния случай.
https://www.facebook.com/mango.com
Виж целия пост
# 244
Някой скоро връщал ли е към Манго аутлет? С кой куриер и колко ви излезе като сума?
Виж целия пост
# 245
Връщането става с Български пощи и цената е на базата на процент на върнатата пратка и е много скъпо. Аз съжалявам , че върнах, по-добре да ги бях продала или подарила някому
Виж целия пост
# 246
Връщането става с Български пощи и цената е на базата на процент на върнатата пратка и е много скъпо. Аз съжалявам , че върнах, по-добре да ги бях продала или подарила някому

По-скоро е на база теглото и размера на пратката
Виж целия пост
# 247
Връща се с Български пощи. Връщането е скъпо, ако няма дефект, не възстановяват разходите за връщане. Много често разходите за връщане са на стойността на върнатата пратка.
Ако не е дефектен артикул, се опитайте да го продадете.
Виж целия пост
# 248


Това палто (100% вълна) е първата и последната (заради политиката за връщане) ми покупка от Манго аутлет. В размер XS/S го взех и в раменете стои много странно. По принцип нося М и моделът пасна, но раменете са голям минус. Ако бях висока, можеше и да стои добре.. Ще го пускам за продаване, щом казвате, че връщането е скъпо.
 
Все пак може ли някой, който е връщал, да даде пример с конкретен артикул и колко е струвало връщането му? Може и на лично.
Виж целия пост
# 249
Палто върнах, 37лв ми излезна с бг пощи
Виж целия пост
# 250
Палто върнах, 37лв ми излезна с бг пощи
Много благодаря за информацията! Скъпо е наистина, но, ако не го продам в срока за връщане, ще го върна и аз и ще дам обратна връзка.
Виж целия пост
# 251
При мен близо 52 лв за сако, елек и пет памучни блузки. Запазих си само клин от цялата поръчка.
Виж целия пост
# 252
Аз пък чакам от 3ти януари някой да дойде за моето връщане към основния сайт. Писахме си писма, викат да си чакам Simple Smile Не се вижда нито товарителница, нито могат да ми изпратя нещо, доказващо че е подаден към куриер. Тоя пуловер се колебах дали да го връщам, май ще си остане при мен Simple Smile
Виж целия пост
# 253
И аз чакам, но от миналата седмица. От основния сайт. И аз нямам товарителница. Само мейл, че е одобрено и да си чакам куриер.
 Ще намеря време тези дни да им пиша във FB, както сте предложили тук.
Сякаш нарочно ни бавят. Да се откажем да връщаме 😁
Виж целия пост
# 254
Това е моята равносметка за първата ми поръчка от Манго:
Дата на поръчка: 27.11.
Инфо за 2 неналични артикула: 7.12.
Доставка: 14.12.
Заявка за връщане: 15.12.
Много разправии, усилия за писане със съпорт и т.н., по-назад в темата съм писала…
Връщане по Еконт: 11.01.
Възстановени пари: 19.01.
Това са почти 2 месеца…

За мен не си заслужава усилията и нервите. Явно могат да си позволят да губят клиенти.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия