RYANAIR - 25

  • 25 077
  • 574
# 315
Аз нямам презумпция за нищо. Исках повече яснота по въпроса.

И понеже стана въпрос, че не разбирали езика бих искала да попитам как ви изглеждат бордните карти с приоритет на български?

Погледнах на първа страница, но там на мястото за приоритет пише "бордна карта".

Moята бордна карта изглежда така от лаптоп:



A от приложението така:



Тоест и при двата случая се вижда, че има приоритет, независимо дали се знае даден език.
Ето една с приоритет, пише си го, макар да няма подробности за чантите, но не мисля, че има нужда. Изобщо не бих платила нищо допълнително, ако багажът ми отговаря на условията и даже малко се обърках какъв е казуса тук.
Виж целия пост
# 316
имам някакви спомени, че в българската бордна карта липсваше информация... или беше за Уиз, не помня, но е писано по темите.
някой с бордна карта може да погледне какво пише.

друга поука, която може да се извлече е да не пишете и отпечатвате неща на български, ако ще се ползват извън България.   Да, знам, гордост от родната писменост, пък и излиза по подразбиране, ама парен каша духа. За български институции, каквато Райънеър не е, може и на български.
Виж целия пост
# 317
Благодаря на всички, които се включиха в дискусията.
Виж целия пост
# 318
Нищо не стана ясно от този казус с багажа... Ще съм изрядна и някой ще ме накара да заплатя за нещо, за което вече съм платила. Е, как ще стане? А и не само мен, а и други пътници. И всички ще мълчат и ще си плащат като овце... Това да го видя няма да го повярвам. Особено на българо/италиански полет Grinning
Виж целия пост
# 319
Благодаря ти Мария, но твоята бордна карта е на латиница.
Интересно ми беше да видя на кирилица какво е отбелязано.

Кое е летището, ако не е тайна?
Направо ми е странно, при нас са по-ларж обикновено.
Виж целия пост
# 320
Цитат от първото мнение в темата:
"Ако се разпечата бордна карта на български, на нея не се вижда, че има закупен багаж, ако се разпечата от английската версия на сайта, се вижда."
Виж целия пост
# 321
За чекиран багаж да, но за приоритет не мисля, че е така. Сега ще видя дали мога през сайта с телефона да изкарам някаква стара бордна карта.
Виж целия пост
# 322
Ето и бордна карта на български. При последното пътуване бях взела приоритет и 2 чанти /едната малка и тази до 10 кг/ за всички, вкл. и за децата. В София ми се стори, че са изненадани, че и за децата има купен приоритет. Мъжът ми носеше техните сакове и нямаше никакъв проблем.
Виж целия пост
# 323
Адски странна ситуация. Дори и да не разбират езика нали могат да сканират qr кода и да видят каквото ги интересува. Бих ги докладвала.
Виж целия пост
# 324
Адски странна ситуация. Дори и да не разбират езика нали могат да сканират qr кода и да видят каквото ги интересува. Бих ги докладвала.

Именно, и аз. Иначе се разчоплих по старите си бордни карти. И тук вече влизаме в конспирацията коя ползваме - тази от уеб-а, тази от апликацията или тази, която сме качили в уолет-а. Всички изглеждат различно се оказва. Ще следя темата с интерес, а дамата ако е права ще ни спести много главоболия занапред на неин гръб.
Виж целия пост
# 325
Сега погледнах моите. Различно изглеждат в приложението и в уолета, но и на двете места са сини, т.е. с приоритет, кабинен багаж и малка чанта. Дъщеря ми е без приоритет и нейната карта е бяла и на двете места. Дори и на дамата да са били принтирани черно бели, пак си личи коя каква е.
По повод полета ми, който закъсня да излети с шест часа, попълних формата за компенсацията вчера и до седем работни дни ще имам отговор.
Виж целия пост
# 326
Изхвърлила съм бордната карта, съжалявам.  През целия път наобратно се надъхвах как ще пусна жалба, но аз реално нищо не платих (събрах две раници в една) и нямам документ
 Приятелката ми не желае да си разваля спомена от екскурзията  и да се занимава с жалби.

Казвате, няма начин да ви накарат да платите нещо, което вече сте платили. Без да се заяждам: какво щяхте да направите, ако се случваше на Вас и с малко дете? Аз не видях нормален начин, без да стресирам детето или без да рискувам да си останем на летището, макар и да сме прави.
Виж целия пост
# 327
Аз не виждам какво значение има кой носи раницата.
Показвате бордните карти и броя багаж и толкова.
Или слагате за момент раницата на детето на гърба му и толкова.
Няма за какво да претендират. 

След няколко дни ще летим с райън еър, ще видим какъв ще е цирка на летището. Само аз съм с приорити и ще взема един куфар в точните размери, другите са с раници.
Виж целия пост
# 328
Казвате, че говорите английски и приличен италиански. Служителя никога не е сам, обръщате се към друг и искате обяснение. Ако сте сигурна, че не нарушавате тяхната политика можете и охраната да повикате. Никой няма право да ви изнудва или нарушава правата.
Пак ще попитам ако поискат да платите билета отново ще го платите ли за да не стресирате детето?
И това не ми се занимава да не си развалям спомените изобщо не ми звучи сериозно, по скоро несигурна в ситуацията в която е била.
Лично мое мнение!
Виж целия пост
# 329
Здравейте, при вече закупено място, има ли начин да се смени самото място, на друг ред?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия