RYANAIR - 25

  • 27 143
  • 630
# 510
мама-ени, защо да не посочиш фирмата?
Все пак темата е за всички проблеми при ползване на авиокомпанията. Случват се и закъснения, и отменени полети.
Според мене ще е полезно за четящите.
Виж целия пост
# 511
Все някога ще стигнете Simple Smile
За обезщетенията, дължи се при определени условия, тоест закъснението трябва да е по вина на компанията. Може да се пробвате сами да си го поискате, ако не успеете - с фирма (те взимат процент).
Аероиск е най-известната българска такава фирма.
Виж целия пост
# 512
Точно Аероиск ползвахме и ние. Изключителто коректни са. Постоянен контакт по имейл, вайбър или Whatsapp и по телефон разбира се . Просто сканираш и пращаш билетите, те ти пращат пълномощно за подпис и това е. После даваш сметка за парите. Естествено че взимат 24-25 процента от обезщетението. Те всички такива фирми взимат по толкова. На който не му е изгодно да се пробва сам. Чела съм, че и такива хора има.
Виж целия пост
# 513
На който не му е изгодно да се пробва сам. Чела съм, че и такива хора има.
Аз съм от тези хора. Вярно, че беше преди 3-4 години, но без проблем ни дадоха по 400 евро на всеки. Попълва се един формуляр, който е в сайта на авиокомпанията. Работа за 10-тина минути. Ако откажат, няма проблем след това да се наеме фирма.

Между другото има европейска организация, която върши тази работа безплатно. Наскоро помогнаха на дъщеря ми да вземе обезщетение от Луфтханза. Но са бавни. Отне няколко месеца.
Виж целия пост
# 514
Все някога ще стигнете Simple Smile
За обезщетенията, дължи се при определени условия, тоест закъснението трябва да е по вина на компанията. Може да се пробвате сами да си го поискате, ако не успеете - с фирма (те взимат процент).
Аероиск е най-известната българска такава фирма.
Надявам се моята застраховка да е ОК.
Виж целия пост
# 515
Снощи (реално тази сутрин в 3)самолетът от Бергамо излетя с над пет часа закъснение- даже се води на следващия ден. В приложението излизаше съобщение, че е заради силни гръмотевични бури, но реално такива нямаше нито в София, нито в Бергамо, а вероятно е номер за да не плащат компенсации. Аз ще пусна директно иск и ако не стане, тогава ще търся посредник.
Синът ми летя, но аз купувах билета през моя профил и само това ме притеснява- да не объркам нещо. Иначе Раян дадоха ваучер за 4€ 😂😂😂, но за тези пари нека те да хапнат и пийнат.
Виж целия пост
# 516
Хм, може и по пътя да е имало разни бури, по трасето. А наскоро гледах някакъв разговор по БНТ с авиоспециалист, който каза, че нискобюджетните (от рода на Раян, Уиз, Ийзиджет) много рядко заобикалят рискови зони, защото пестят гориво и обикновено зареждат точно толкова гориво, колкото им трябва, има някакъв задължителен резерв за екстремни случаи, и зареждат колкото трябва, но нито капка повече (за разлика от големите авиопревозвачи), темата беше за турбуленциите и идеята беше, че някои авиокомпании заобикалят турбулентните  или по-опасните зони, но така се удължава времетраенето на полета и се хаби повече гориво, а лоукостовете обикновено не заобикалят.  Раян, само и само да не платят обезщетения, естествено, че ще се оправдаят с метеорологичните условия, то няма и съмнение в това.
А за 4-те евро... то направо смешно, 8 евро им е на борда една багета с пилешко или с кашкавал. 11 евро в меню с напитка и някакъв снак. За до 4 евро може да се купи вода или кафе, по техния ценоразпис.
Виж целия пост
# 517
Абсолютно никаква нужда няма от фирма посредник за компенсацията. Както писа и Таня67 това е работа за 10 минути. И то не сложна. Пишеш си имената, резервацията и датата на полета, iban и чакаш. Ако е по тяхна вина плащат, ако не е, не плащат. Буквално преди седмици го правих. Вината беше на Раянер и ми преведоха компенсацията по сметката ми без да се налага да давам на някого 25% от полагащото ми се.
Раянер даже сами ще ви пратят формата за попълване.
Виж целия пост
# 518
И в четвъртък беше същото, бяхме в Рим, трябваше да летим в 19.20 за Берлин. Още към 15 часа ни дойде съобщение за буря от Райнеър.На летището 3 пъти се променя часа. В крайна сметка се оказа, че от Берлин излетяха късно ( следях ги с радара). Смъкнаха тях и се качихме ние, 1 час и 20 мин беше закъснението. Добре, че бяхме без деца.
4€ е наистина смешно, ок едно кафе е 2-3€, но храна? Толкова часа...
Виж целия пост
# 519
Брат ми миналата година пусна сам иск за обезщетение и му отказаха не било по тяхна вина. След този отговор пусна през агенция и си взе обезщетението.
Виж целия пост
# 520
Точно Аероиск ползвахме и ние. Изключителто коректни са. Постоянен контакт по имейл, вайбър или Whatsapp и по телефон разбира се . Просто сканираш и пращаш билетите, те ти пращат пълномощно за подпис и това е. После даваш сметка за парите. Естествено че взимат 24-25 процента от обезщетението. Те всички такива фирми взимат по толкова. На който не му е изгодно да се пробва сам. Чела съм, че и такива хора има.
А дължи ли се нещо на фирмата, ако и те получат отказ?
Аз току що се опитах да пусна искане през сайта на Раян през линк, който те ми пуснаха на имейл и писаха, че не мога да подам такова. Но след като попълних данните, излезе съобщение, че полетът е отменен поради съображения за сигурност и нямаме право на компенсации. Но това е доста нелепо, защото полети имаше и от двете летища.
На който не му е изгодно да се пробва сам. Чела съм, че и такива хора има.
Аз съм от тези хора. Вярно, че беше преди 3-4 години, но без проблем ни дадоха по 400 евро на всеки. Попълва се един формуляр, който е в сайта на авиокомпанията. Работа за 10-тина минути. Ако откажат, няма проблем след това да се наеме фирма.

Между другото има европейска организация, която върши тази работа безплатно. Наскоро помогнаха на дъщеря ми да вземе обезщетение от Луфтханза. Но са бавни. Отне няколко месеца.
Може ли да кажеш коя е организацията?
Виж целия пост
# 521
Нищо не се дължи при отказ.
Виж целия пост
# 522
При отменен или закъснял полет първо пускате  иск директно към авиокомпанията, ако не ви уважи претенцията, се обърнете към Главна дирекция „Гражданска въздухоплавателна администрация“ (само ако полетът е от или за България, иначе към подобна служба в съответната държава). Миналата година ми съдействаха - друга авиокомпания ми отмени полет  7 дена преди датата, така и неразбрах причината, получих цялата  сума благодарение на ГД ГВА. Ако и те не свършат работа, чак тогава се обърнете към  посредник, който ще си удържи комисионна 20-30% при изплатено обещетение. Сроковете за завеждане на иск са големи, но зависи и от държавата - от 6 месеца до 10 години, по спомен за България  беше 3 години.
Виж целия пост
# 523
Явно бурята в четвъртък е била в цяла Европа Grinning Полетът ни за Испания закъсня с 3 часа. Вчера на връщане същата работа, само че причината посочена от Раян беше "намален персонал". Всяко лято едно и също мазало...
Виж целия пост
# 524
Явно ние и Раян сме били в паралелни вселени. Даже не паралелни, а перпендикулярни, защото тях ги е покъсало от бури.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия