RYANAIR - 25

  • 27 756
  • 644
# 525
Здравейте! След няколко часа пътувам. Само с раница и купено място. Чекирала съм се. Бих искала да попитам, мога ли да си добавя приорити или чекиран багаж, след като имам вече бордна карта. Благодаря!
Виж целия пост
# 526
Можете, въпросът е, че ще е по-скъпичко.
Виж целия пост
# 527
Може, само че после пак ще трябва да си генерирате бордна карта, да се вижда багажа на нея.
Виж целия пост
# 528
Ако става въпрос за 20.06.четвъртък всички вечерни полети от Линате излитаха със закъснение от около час за всички дестинации. Следях полета на приятели, които се връщаха и ми направи впечатление.
Оттам Раян не лети.
Впредвид бурята, която се разрази в петък не бих била толкова категорична какво е времето по трасето.
Споменават се съображения за сигурност, може да е имало техническа повреда.

Случвало ми се е веднъж с друга компания полета да закъснее при хубаво време и при мястото на излитане и при това на кацане. Самолета идваше от трето място. Служител на летището ми каза, че има много силен вятър горе.
Виж целия пост
# 529
На 20.06 излетяхме с 90 минутно закъсниние, заради буря и имаше доста турболенция.
Виж целия пост
# 530
За четвъртък става въпрос. Един-два часа разбирам, ама седем. Имаши са проблем с машината явно, понеже самолетът не беше на Бергамо, чакаха този от София.
Виж целия пост
# 531
Напълно е възможно да се натрупа закъснение и да стане 7 часа. Те ще се опитат да се измъкнат с буря, но ако бурята е била при някое друго трасе на същия самолет не се счита за извънредно обстоятелство и си дължат обезщетение.
Виж целия пост
# 532
При нас си казаха, че има проблем със самолета от Будапеща.  На тези в Будапеща също. Те са чакали нов самолет от Италия. А в сайта им пишеше, че са оправили повредения....
Виж целия пост
# 533
А при техническа повреда дължат ли обезщетение, т.е. тяхна ли е вината?
Виж целия пост
# 534
Във връзка със скрийншота на бордни карти (някой беше споменал) в Италия ни направиха проблем. Аз минах с детето, мъжът ми беше след мен със скрийншот и се заядоха. Връщах се да покажа билетите през приложението
Виж целия пост
# 535
А при техническа повреда дължат ли обезщетение, т.е. тяхна ли е вината?

Да, дължат. Точно такъв беше и нашият случай от преди месец. Трябваше на излетим в 19:30 от Корк за Барселона. Настаниха ни в самолета и след това пилотът съобщи, че чакат специалист от Лондон заради проблем със сензор и че най-вероятно ще излетим в 20:30. В 20:00 обаче ни свалиха от самолета и казаха, че ще ни информират допълнително за новия час. Пратиха ни нов самолет от Барселона и 1:30 все пак излетяхме 6 часа след предвиденото.
Виж целия пост
# 536
При повреди се дължи обещетение
Виж целия пост
# 537
Във връзка със скрийншота на бордни карти (някой беше споменал) в Италия ни направиха проблем. Аз минах с детето, мъжът ми беше след мен със скрийншот и се заядоха. Връщах се да покажа билетите през приложението
А пък на аз гейта  бях минала с бордната карта на мъжа ми ,той минава след мен и го пита мацката: Вие с друг човек ли летите😂😂😂 А хем гледат личните карти, пък и съвсем не си приличаме, нали. А защо скрийншот да не може? Аз не мога по друг начин да му пратя картата на телефона, той със Самсунг, аз със айфон. Или ако може, ме светнете как.
Виж целия пост
# 538
Аз съм купувала билети на роднини и приятели от моя акаунт и после съм им пращала скрийншот на бордните карти, понеже не съм била сред пътуващите и никога не е имало проблем.

На вас какво ви казаха?
Виж целия пост
# 539
Нищо не ни казаха. Просто поискаха оригнала от приложението. За пръв път ни се случи. Може да е единичен случай. Може моя брадтия да изглежда подозрителен Simple Smile 
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия