На море в Турция - тема 83

  • 41 950
  • 702
# 615
Да, но бебето към този момент изобщо не фигурира в резервацията. Няколко пъти ги попитах има ли други начини, нямало друг начин. Нямало и как преди полета на летището да го добавят. Малко съм ядосана, защото всеки разговор ми отнемаше 10мин на телефона(вярно, безплатно, но все пак..) и нямат решение за мен. Не ми предлагат алтернатива. Всеки път казват да опитам с друга карта и това е.
Предполагам имаш забрана от банката да плащаш към трети страни. Поне това ми идва наум. Питай банката издател на картата да ти вдигнат защитата.
Виж целия пост
# 616
Някой подавал ли е иск за обезщетение за закъснял полет към BH Air?  Аз подадох, за полет от 30.06, но такай не разбрах колко време се разглеждат и изобщо какъв ще е резултата.
До 8седмици трябва да отговорят
Виж целия пост
# 617
Каран, в интерес на истината само на банката още не съм се обаждала, но след като мога да плащам и съм плащала безброй пъти онлайн, мислех, че не следва да има проблем. Това с дебитната ми карта. Тя е към една банка. Имам още 2 кредитни към друга банка и с тях не стана. Ще пробвам да звънна в банката. Благодаря!
Виж целия пост
# 618
Пробвай да пратиш с PayPal. Имах подобен проблем с gettransfer преди години. Пак уж нещо от банката забрана, а в същото време нямаше проблеми за други покупки със същата карта. Просто когато не става с нито една карта, пробвам с PayPal.
Виж целия пост
# 619
Water_nymph, не, проблема не е в банката - т.е. картата ви вероятно всичко си е ОК, но конкретния търговец може да е ограничил карти на банки от къде приема. А, между впрочем, ако имате карта на друга банка, пробвайте.   При мен имаше подобно нещо с някакъв английски сайт и никак не приемаше плащане с една карта, но прие на друга. 

Може ли да попитам какво точно е положението с тези 2 сайта, които коментирате - Travelrepublic - и коя версия и Stayforlong и коя версия -  с кой точно сте имали неприятности?    И при кой от тях е ОК да резервираме, ако сме българи?  Напр. френската версия на Стейфорлонг ОК ли е?
Виж целия пост
# 620
Аз тези неща ги знам, но тук става въпрос за съвсем различен начин на плащане. Аз говоря по телефона със служител и след като уточним данни, той по време на разговора ме прехвърля към някаква система, където аз след като чуя даден сигнал, трябва да въведа номера на банковата ми карта. След въвеждане отсреща някакъв робот ми казва, че съм въвела непълен или грешен код. Съответно пак ме връщат към служителя, той ми казва, че ще опитаме пак и пак става същото. Казват, че това е единствения начин за плащане и нямат друга опция с банков превод или нещо друго.
Иначе за двата сайта - това са си платформи за резервация, насочени към определени националности.
Преди съм резервирала през травелрепублик и не съм имала проблем, но си зависи от хотела.
Единственото по-специфично е, че от сайта трябва да се избере някоя от версиите, които са насочени към някоя европейска страна.
За травелрепублик това е ирландската версия, а за другия сайт вариантите са много.
Просто задължително се пише после до самия хотел, дали има съществува резервацията и всичко наред ли е. Понеже това са сайтове посредници.
Виж целия пост
# 621
Water_nymph, не, проблема не е в банката - т.е. картата ви вероятно всичко си е ОК, но конкретния търговец може да е ограничил карти на банки от къде приема. А, между впрочем, ако имате карта на друга банка, пробвайте.   При мен имаше подобно нещо с някакъв английски сайт и никак не приемаше плащане с една карта, но прие на друга. 

Може ли да попитам какво точно е положението с тези 2 сайта, които коментирате - Travelrepublic - и коя версия и Stayforlong и коя версия -  с кой точно сте имали неприятности?    И при кой от тях е ОК да резервираме, ако сме българи?  Напр. френската версия на Стейфорлонг ОК ли е?
Относно Stayforlong съм резервирал през италианската версия, заради това , че цените са в евро. Проблем не съм имал. Тази година също имам резервация през италианския вариант.
За Travelrepublic последната ми резервция беше 2018 година за Starlight resort Side. Помня, че на рецепцията само ме попитаха , дали живея в Англия. Но за мен си остава една идея по-рискова.
С Destinia също сме нямали проблеми.
Виж целия пост
# 622
Аз тези неща ги знам, но тук става въпрос за съвсем различен начин на плащане. Аз говоря по телефона със служител и след като уточним данни, той по време на разговора ме прехвърля към някаква система, където аз след като чуя даден сигнал, трябва да въведа номера на банковата ми карта. След въвеждане отсреща някакъв робот ми казва, че съм въвела непълен или грешен код.

 Опитайте с друг телефон
Виж целия пост
# 623
Здравейте,
Бихте ли споделили оставяте ли бакшиш и в  каква валута ?
Виж целия пост
# 624
Благодаря, Ниното!  Аз загледах френската версия на Stayforlong.  Надявам се, щом като италианската не е била проблемна, френската също да е ОК.  А обаждате ли се в хотела, да питате дали има проблем с резервацията за не-италиански граждани.

Миналата година имах комуникация с някакъв немски сайт с добри оферти, където не можах да направя плащане, защото не ми приемаше картата.   Писах да питам що така, и ми отговориха, че не би трябвало да е проблем плащането ми, но че цените са само за немски граждани - и ако приемат плащане - не гарантират, че хотелът няма да изиска доплащане по съвсем различни цени за граждани на държава, различна от Германия.

Но за Stayforlong това не е така?
Виж целия пост
# 625
Алоха от българска земя. Потвърждавам лудницата на летището в Анталия и разбирам защо ТеЗ Тур не искаха да променят часовете на трансфера въпреки очевидните закъснения -до последно до към 5 без нещо си стоеше излитане в 16:30 ч, въпреки че още сутринта флайт радар показаха час за излитане 17:32 ч. Натовариха ни малко преди 17 в самолета, но си се топихме в си собствен сос вътре до 17:32 ч, когато излетяхме.

Тия дни мога да драсна някой ред за хотела, ако има заинтересувани. Ние определено ще повторим без да е нещо извънземно, но много зависи от очакванията и базата, от която се изхожда

Ние давахме бакшиш в евро и британски лири, просто такива имахме
Виж целия пост
# 626
Здравейте,
Бихте ли споделили оставяте ли бакшиш и в  каква валута ?
Оставяхме бакшиши на камериерката, както и на сервитьорите на всяко хранене. Приемаха с охота и евро, и долари, даже и лири. В крайна сметка и аз не бих се разсърдила на допълнително получени пари, независимо в каква валута, с редки изключения, но няма да изброявам.
Виж целия пост
# 627
Prinx, аз писах по-нагоре. Задължително искаш после потвърждение от хотела. Някои са ок с резервацията, други - като Гюрал не приемат резервацията от други граждани.
Виж целия пост
# 628
*rainbow* В кой хотел бяхте? Ще се радвам да споделиш отзив Simple Smile
Виж целия пост
# 629
*rainbow* В кой хотел бяхте? Ще се радвам да споделиш отзив Simple Smile

Вилианка, в Делфин Империал в Лара и ако не избухнат с цените догодина, ще повторим
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия