На море в Турция - тема 83

Благодаря, Ниното!  Аз загледах френската версия на Stayforlong.  Надявам се, щом като италианската не е била проблемна, френската също да е ОК.  А обаждате ли се в хотела, да питате дали има проблем с резервацията за не-италиански граждани.

Миналата година имах комуникация с някакъв немски сайт с добри оферти, където не можах да направя плащане, защото не ми приемаше картата.   Писах да питам що така, и ми отговориха, че не би трябвало да е проблем плащането ми, но че цените са само за немски граждани - и ако приемат плащане - не гарантират, че хотелът няма да изиска доплащане по съвсем различни цени за граждани на държава, различна от Германия.

Но за Stayforlong това не е така?
По принцип изпращам имейл със запитване , дали всичко е наред с резервацията ми. Обикновено след ден отговарят. Относно плащането - има вариант да платите веднага или на по-късен етап , седмица преди настаняването. Не мисля, че ще има проблем да се резервира през френската версия.
Здравейте! Да ва попитам в началото на октомври как е в Бодрум. Гледам цените са доста привлекателни.Благодаря
Мерси, Ninoto, хубав ден!

Скрит текст:

Но за Stayforlong това не е така?
Скрит текст:
Бодрум през октомври е 50/50. Може да е топло лято, може и да има студен вятър и водата да е започнала да изстива. Аз съм ходила средата на септември и беше прекрасно, водата в басейните беше все още топла. Помня че около 20 септември като си тръгвахме тъкмо се поразвали времето. Бих избрала края на септември като по-малък риск или поне хотел с хубав закрит басейн и спа 😄
Ние бяхме миналата година от 02.10 -09.10 водата в аквапарка и басейните пред хотела беше доста хладна. Най-високата Т на въздуха беше около 30градуса (аз съм почитател на по-топлото) беше и доста ветровито.
Още там си обещах, че ще се завърнем към Анталия за тази година.
Здравейте на всички от Анталия. Вече сме на път към плажа 🙂 Полетът ни тази сутрин със Сън експрес беше перфектен като тайминг. Излетяхме и кацнахме по разписание с разлика от 7-8 минути. За нула време си взехме куфарите и трансфера вече ни чакаше на изхода на терминала. Пожелавам весели почивки на всички. Тук дори и въздухът е по свеж 🙂
Хубава почивка, Роже
Пълноценна почивка и от мен Роже! Ще чакам с нетърпение разказа за цялостната ви почивка Simple Smile
Да си изпълня обещанието за информация за Paloma Oceana Resort в Сиде от "първа ръка".
Вчера се прибрахме от там и също "намазахме" от дългото пътуване на кратки /сравнително/ разстояния...
Полета ни беше обявен за 13,50 часа, но тръгнахме от хотела в 9,15 ч, защото имаше да се събират почиващи от други хотели и трябваше да се утрепе половин час на един паркинг, незнайно защо...
Но пък излетяхме на време, кацнахме на време, свалиха ни на Т2 на ръкав и ни разходиха до автобус, който ни повози малко по пистите на "огромното" софийско летище Joy

Както и да е. Хотела е разкошен, зелен и много чист. Всеки ден се правеше "сапунка" около басейните. Плажа е голям , пясъчен, плавно става "дълбок". Напитки - всякакви, на всякъде и по всяко време. Ядене - от всичко /без прасе/ по много. Анимация за деца май имаше всяка вечер, като не си залагам чорапите на това, тъй като я хванахме само когато вечеряхме на плажния ресторант, но сервитьора се оплака, че всяка вечер има...
Иначе за възрастни имаше много забавни "мероприятия" Grinning
Единственото, което на мен лично не ми допадна, е марката кафе, което ползваха.
Всеки ден се чистеше стаята и се зареждаше мини бара. Вода може да се вземе от всеки хладилник, до който се добереш. Алкохола беше вносен и качествен. Правеха всякакви коктейли, ама не мога да кажа нищо за тях - въздържател, който пие само вода съм...
Явно Сиде е курорт с немска ориентация. Цените на всякъде са обявени в Евро и даже се мръщеха, ако ги питаш за цена в лири. Ние бяхме обменили едни 20 долара на летището евентуално за вода, ама така и не ги реализирахме. Ако някой се чуди къде и на какъв курс да търси лири - да не се чуди, няма да му потрябват там.
Също така, ако някой си мисли, че там ще си накупи нещо турско на изгодна цена - да не се лъже. Във всеки китайски сайт ще намери по-качествени /и евтини/ неща. Признах им аптеките - там наистина можеш да си вземеш нещо, което да ти свърши работа.

п.п. Водата беше топла като чай. Много бистра и с нищожни вълнички. Мисля, че е чудесно за малки деца.
Здравейте. Моля за мнение за следните хотели в Бодрум.
Selectum Colors Bodrum, Latanya Park Beach Resort, Azure by Yelken, La Blanche Resort.
Не ми се дават повече пари за второ море за Турция за тази година. За това съм се спрял на тези хотели. Благодаря
Здравейте. Моля за мнение за следните хотели в Бодрум.

Не съм била в нито един от тях, но миналата година се бях записала в една фейсгрупа за Бодрум и ме впечатли, че имаше много позитивни отзиви за Selectum Colors Bodrum.
Здравейте, към тези които са били вече във Vonresort Golden Beach, къде мислите, че е за предпочитане - първи етаж, с излаз към градината или втори? Ние пътуваме втората седмица на юли, не съм указала нищо в резервацията, standard room, 2възрастни. Но се чудех на рецепцията ако имам възможност за избор?
Направи ми впечатление, че Selectum Colors в Бодрум е реновиран миналата година. За първи път виждам билярда да не е платен, тъй като сме любители. Доста добре изглежда.
Здравейте. Моля за мнение за следните хотели в Бодрум.

Няколко дни преди това писах отзив за Selektum Colors Bodrum.Ако имате допълнителни въпроси,на разположение съм.
Прибрахме се успешно и ние, към 2 часа закъсня полета на Пегасус днес.
Тез тур ги сложих в най-черния черен списък, не знам как успяха да се издънят толкова. Не ги ползваме за пръв път, но досега сме си организирали сами пътуването. Сега уж удобство гонехме, точно обратното стана.
Сутринта на чек ин се оказа, че всички туристи на Тез тур нямат включен багаж към билетите. Половината самолет - плащате багажа или се оправяйте с Пегасус. Хората от Пегасус на тяхно гише оправиха билетите, но Тез тур не вдигнаха нито един телефон - представителя в Анталия, 0700 българския, мобилния от сайта, в 7 сутринта всички още спят, нищо че туристите им са на летището със сгрешени билети. Върнаха ми обаждане 3-4 часа по-късно с Ама как така какво се е случило.
Това беше финалът на цялата им блестяща организация след като смениха авиокомпанията, съответно  цялата схема на полетите от сутрешен и следобеден стана обратното, след като при почти 3 часа закъснение на полета трансферът включваше и половин час "почивка", днес сутринта естествено също имаше, взеха ни в 5:30 сутринта, децата изпозаспаха и 20-30 мин по-късно - почивка за шопинг. После още 20-30 мин и стигнахме летището.
Цялостното впечатление не беше като да е цел удобството на туристите, така че "услугата" за мен е под всякаква критика.
От хотела съм доволна, после ще пиша подробно.