В сметки яко се оплиташ, можеш тука да попиташ - има много помагачи за неясните задачи! :)

  • 18 101
  • 588
# 375
Здравейте, отново ви моля за помощ - за ето тази задача, 7.клас

Виж целия пост
# 376
Здравейте, отново ви моля за помощ - за ето тази задача, 7.клас



Виж целия пост
# 377
Моля за помощ за следната задача:


Р фиг.=Р трапец + Р квадрат   -        първа фигура

Р фиг.=Р квадрат + Р триъгълник  - втора фигура

Р фиг.=Р триъгълник + Р квадрат  - трета фигура

не знаем как да определим дължината на третата страна на триъгълниците и на бедрата на трапеца, лицата ги намерихме по формулите
Виж целия пост
# 378
Ако 1 квадратче е 1 см, то по Питагоровата теорема
а^2 + b^2= c^2
4*4+3*3=c2
16+9= c^2
25= c^2
c= 5
На другия триъгълник хипотенузата е 10
Бедрата на трапеза като триъгълник с бедра 3 и 4 и съответно бедрото на трапеца е хипотенуза на триъгълника = 5 см
Виж целия пост
# 379
Dincho, благодаря Flowers Hibiscus
Виж целия пост
# 380
Моля за помощ за следната задача:


Р фиг.=Р трапец + Р квадрат   -        първа фигура

Р фиг.=Р квадрат + Р триъгълник  - втора фигура

Р фиг.=Р триъгълник + Р квадрат  - трета фигура

не знаем как да определим дължината на третата страна на триъгълниците и на бедрата на трапеца, лицата ги намерихме по формулите

Зависи за кой клас. MamaRu ви е дала вариант за 6-7клас. За по-малките класове триъгълникът се допълва до правоъгълник. Смятате лицето му и после делите на две, т.е. примерно фиг. 2 ще е: 7х7-((3х4)/2)= 49-6=44
Виж целия пост
# 381
Да, за пети клас е задачата и търсим обиколката, а не лицето на тези фигури
Виж целия пост
# 382
В края на пети клас не са ли учили вече Питагоровата теорема?
Има една зависимост, ако единият катет е 3, а другият 4, то хипотенузата е 5.
Същото важи и, ако катетите са 6 и 8, защото 6*6= 36, а 8*8= 64
36+64= 100= 10*10
Виж целия пост
# 383
Хммм, аз си мислех, че е в 6-ти.
Виж целия пост
# 384
На пробен изпит по математика за НВО е зададен въпрос. Искам Вашето мнение!
КОЛКО ОТ ПОСОЧЕНИТЕ 4 ТВЪРДЕНИЯ СА ВЕРНИ?
1. Успоредникът е с равни диагонали.
2. Правоъгълникът е с перпендикулярни диагонали.
3. Ромбът е с перпендикулярни диагонали.
4. Квадратът е ромб.
Виж целия пост
# 385
Би трябвало 2 твърдения да са верни - 3 и 4.
Виж целия пост
# 386
Според младежа вкъщи са верни 3 и 4 - т.е. има 2 верни твърдения.
Виж целия пост
# 387
Питагоровата теорема се учи след раздела степенуване в 6 клас.Иначе да питагоровите тройки числа
3 4,5
6,8,10/умн по 2 първоначалните/
9,12,15/умн по 3 първоначалните/
12,16 20/по4/
15,20,25/по5/и т.н.
Според мен трябва да се търси лицето само-в УТ ма Архимед на още една стр има такъв тип задачи,които няма как да се направят.
Виж целия пост
# 388
Здравейте,

Може ли някой да помогне с тази задача?

Виж целия пост
# 389
Защо твърдение 4 да е вярно? Квадратът има четири прави ъгъла, а ромбът няма прав ъгъл, той е сплескан квадрат.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия