Липсваща менструация

  • 592
  • 12
Здравейте на всички! Имам нужда от помощ, сега ще ви разкажа за моят проблем. Миналата година имах проблеми със стомаха и корема, свалих рязко килограми и от 7 месеца нямам менструация. Проблем все още имам - Синдром на раздразнените черва. Отидох на гинеколог и ми списа Дуфастон, но проблемът е че ме е страх да го пия, да не станат по-сериозни проблемите ми с корема, че с много мъки горе-долу положението е закрепено.
Ако някой го е пил, ще се радвам да изкаже мнение - имали ли сте странични ефекти, как ви повлия?
Ако имате опит с липсваща менструация, също ще се радвам да ми разкажете как сте се справили.
Благодаря на всички предварително!
Виж целия пост
# 1
Т.е. няма да се довериш на лекарската преценка но имаш доверие на непознати хора?

(Липсваща менструация в резултат на разбутани хормони е по-гадно от болки в стомаха в дългосрочен план.)
Виж целия пост
# 2
Прочети листовката дали дразни стомаха. Аз също имам проблеми със стомаха и горе долу знам какво ми пречи. Понякога сами те капсули на лекарството дразнят - ако е така отвори капсулата и изсипи лекарството в малко вода и така го изпий - има начини Simple Smile Консултирай се с лекаря които е лекувал стомаха ти Simple Smile
Виж целия пост
# 3
Всяко лекарство може да доведе до някаква равсразнитие  Липсата на МЦ е сериозно състояние. Изцяло бих се доверила на гинеколога си и бих започнала незабавно предписаното лечение . Ако не ви понася хормона, това ще установите когато започнете приема му. Вашия лекар ще прецени и замени с друг 😃
Виж целия пост
# 4
Разбира се, че ще се доверя на лекарската преценка, просто 1 година бях в много големи мъки, нормално е човек да изпитва страх. Не се допитвам за нещо лошо, а просто да чуя мнения, споделен опит и т.н.

Т.е. няма да се довериш на лекарската преценка но имаш доверие на непознати хора?

(Липсваща менструация в резултат на разбутани хормони е по-гадно от болки в стомаха в дългосрочен план.)

В листовката пише, че е възможно да има нежелани реакции, да. Допитах се до него, каза че е на проба-грешка. Благодаря ви.
Всяко лекарство може да доведе до някаква равсразнитие  Липсата на МЦ е сериозно състояние. Изцяло бих се доверила на гинеколога си и бих започнала незабавно предписаното лечение . Ако не ви понася хормона, това ще установите когато започнете приема му. Вашия лекар ще прецени и замени с друг 😃

Благодаря.
Прочети листовката дали дразни стомаха. Аз също имам проблеми със стомаха и горе долу знам какво ми пречи. Понякога сами те капсули на лекарството дразнят - ако е така отвори капсулата и изсипи лекарството в малко вода и така го изпий - има начини Simple Smile Консултирай се с лекаря които е лекувал стомаха ти Simple Smile
Виж целия пост
# 5
Всички хормонални хапчета имат странични ефекти като напълняване, главоболие , замайване , болки и т.н. Колко време трябва да го пиеш ? Започни го щом са ти казали ако не ти понася нещо кажи да ти дадат други те биха ти повлияли по - добре . Вероятно проблема ти е заради хормоните или рязкото сваляне на киограми . Правени ли са ти изследвания ?

ПС : Майка ми има раздразнени чарва със седмици имаше силни болки в корема . Влезе за седмица в болницата , а след това и бяха изписани лекарства . След това не се е оплаквала от корем .
Виж целия пост
# 6
За 5 дни, 2×1. Направих си изследвания, всичко е заради рязкото сваляне. Благодаря, ще ги започна, ако видя проблем ще се обадя.
Всички хормонални хапчета имат странични ефекти като напълняване, главоболие , замайване , болки и т.н. Колко време трябва да го пиеш ? Започни го щом са ти казали ако не ти понася нещо кажи да ти дадат други те биха ти повлияли по - добре . Вероятно проблема ти е заради хормоните или рязкото сваляне на киограми . Правени ли са ти изследвания ?

ПС : Майка ми има раздразнени чарва със седмици имаше силни болки в корема . Влезе за седмица в болницата , а след това и бяха изписани лекарства . След това не се е оплаквала от корем .
Виж целия пост
# 7
За 5 дни, 2×1. Направих си изследвания, всичко е заради рязкото сваляне. Благодаря, ще ги започна, ако видя проблем ще се обадя.
Всички хормонални хапчета имат странични ефекти като напълняване, главоболие , замайване , болки и т.н. Колко време трябва да го пиеш ? Започни го щом са ти казали ако не ти понася нещо кажи да ти дадат други те биха ти повлияли по - добре . Вероятно проблема ти е заради хормоните или рязкото сваляне на киограми . Правени ли са ти изследвания ?

ПС : Майка ми има раздразнени чарва със седмици имаше силни болки в корема . Влезе за седмица в болницата , а след това и бяха изписани лекарства . След това не се е оплаквала от корем .


Ще се оправиш просто трябва време .
Виж целия пост
# 8
Аз лично съм изпила купища Дуфастон (заради нередовен цикъл, съчетан с инвитро процедури).
Дуфастон е синтетичен прогестерон. Често прогестерона води до подуване на корема, което отминава с настъпване на менструацията, така че може да очаквате такъв дискомфорт.
Но терапията с дуфастон прави само това - покачва прогестерона и след спиране, когато стойността на хормона започне да пада, започва цикъл. Но това не е решение в дългосрочен план. Ако не са ви пускани полови хормони е добре да си ги изследвате на 2-3 ден от цикъла като ви дойде след спиране на лекарството. Хубаво да се видят минимум ЛХ, ФСХ, естрадиол (Е2), пролактин при спазване на условията за взимането му, тестостерон. Добре е да се изследва и пълен пакет на щитовидната жлеза (ТСХ, ФТ4, ФТ3, ТАТ и МАТ)
Виж целия пост
# 9
Изследвала съм щитовидна жлеза, всичко е наред. Много благодаря за изчерпателния отговор 🙏
Аз лично съм изпила купища Дуфастон (заради нередовен цикъл, съчетан с инвитро процедури).
Дуфастон е синтетичен прогестерон. Често прогестерона води до подуване на корема, което отминава с настъпване на менструацията, така че може да очаквате такъв дискомфорт.
Но терапията с дуфастон прави само това - покачва прогестерона и след спиране, когато стойността на хормона започне да пада, започва цикъл. Но това не е решение в дългосрочен план. Ако не са ви пускани полови хормони е добре да си ги изследвате на 2-3 ден от цикъла като ви дойде след спиране на лекарството. Хубаво да се видят минимум ЛХ, ФСХ, естрадиол (Е2), пролактин при спазване на условията за взимането му, тестостерон. Добре е да се изследва и пълен пакет на щитовидната жлеза (ТСХ, ФТ4, ФТ3, ТАТ и МАТ)
Виж целия пост
# 10
А LH, FSH, естрадиол (Е2) и прогестетон?
Виж целия пост
# 11
Пила съм доста пъти Дуфастон поради същата причина. Не съм имала някакъв дискомфорт.
Обаче това за половите хормони е направо задължително. Когато имах липсваща менструация, изписваха ми Дуфастон, след което веднага на 3-4 ден пусках полови хормони. И обикновено ми назначаваха противозачатъчни за няколко месеца, за да ми се регулира цикъла.
Не че е дългосрочно решение, обаче 7 м. без цикъл е много и не бива да отлагаш повече, защото на мен за 3 м. без цикъл са ми казвали, че ехографски съм като жена в менопауза (а бях под 30 г.). Ясно е, че всичко е от разбутани хормони вследствие на сваляне на кг, въпросът е сега да си събудиш организма, защото явно, че това не става без някаква външна намеса.
СРДЧ наистина се влияе доста от лекарства, но не бих казала, че от хормони, защото тогава, когато аз пиех противозачатъчни ми се появи и този проблем. Който пък след като родих изчезна, след като родих изчезна и нередовния цикъл, което ще да рече, че поне в моя конкретен случай с наместването на хормоните и коремът ми се повлия, как точно стана, нямам идея, но факт, че няма нищо общо с преди това.
Няколко години след раждането си ядях всичко, никакви драми с корема, е, сега ми се обърна всичко заради гастрит, но той е по друга линия, вече с гастрит наистина дразнят лекарства, но като сравня СРДЧ и гастрит, в твоя случай изобщо не се колебай да си почнеш лечението.
Виж целия пост
# 12
Авторке, всеки организъм се влияе различно.
А за срдч и аз миналата година свалих 15 килограма. Не е като да не знам какво е.
Но и без цикъл съм била, така че съм наясно кой проблем е с първостепенно значение.
Срдч, може да се възбужда и затихва цял живот, но хормоните трябва да се вкарат в ред.
Предполагам си млад човек.
Съжалявам, много е неприятно да има здравословни проблеми.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия