ИМА ЛИ НЕДОВОЛНИ КЛИЕНТИ НА ГЕРМАНОС ТУК?

  • 57 084
  • 276
# 165
EVG, предполагам не предлагаш да не си търсим правата.
Не ме интерсува какъв персонал е назначил собственика, колко му плаща, как го обучава. КАто ми е продал боклук на цената на оригинал и като не може да го сервизира качествено или да ми го смени като не може да го ремонтира.
Като поне по-честико да подменая ще се замисли какво и как продава
Щото и оригинала може да е Mаde in China, но качеството да му е друго.
Виж целия пост
# 166
И моят мъж е недоволен.Навсякъде дават 2 г гаранция , а Германос само 1.
Виж целия пост
# 167
И моят мъж е недоволен.Навсякъде дават 2 г гаранция , а Германос само 1.


Всичко, което имам от Германос е с 2 г. гаранция. Даваха такава гаранция шест месеца преди да влезе в сила изменението в закона, което задължава търговците на електроника да дават 2 г. гаранция, т.е. правиха го дори когато още не бяха длъжни.
Не вярвах, че ще кажа нещо добро за Германос, но се случи.
Иначе и аз избягвам да влизам в магазините им - все гонят някакви таргети и се опитват да ти пробутат би-кънект. Да не говорим, че патката, от която си купих телефон, два месеца по-късно ми каза "Ама ние никога не сме имали такъв модел!" 
Виж целия пост
# 168
И моят мъж е недоволен.Навсякъде дават 2 г гаранция , а Германос само 1.

НЕЗНАМ ЗАЩО ТОЛКОВА СЕ ВПЕЧАТЛЯВАТЕ ОТ  ВРЕМЕТО НА ГАРАНЦИЯТА.

НА МЪЖА МИ  КАТО ИМА 2 Г И КАКВО.?СЛЕД 6-ТИ СЕРВИЗ ВЕЧЕ ОТНОВО СИ ЗАБИВА И  СИ СТОИ ВКЪЩИ, ЗАЩОТО ИЗПОЛЗВАНЕТО МУ Е НЕВЪЗМОЖНО. ИЛИ НЕ МОЖЕШ ДА ВДИГНЕШ ИЛИ Е ЗАБИЛ И НЕ МОЖЕШ НИЩО ДА ПРАВИШ С НЕГО.


В БГ ГАРАНЦИЯТА Е РАВНОСИЛНА НА ХОДЕНЕ ПО МЪКИТЕ И  ПРЕСТОЙ НА ТАКА ИСКАНИЯ ОТ  ТЕБ ТЕЛЕФОН В  ПОДОБИЕ НА  СЕРВИЗ, ОТКОЛКОТО В  ТЕБ САМИЯ.


АЗ ВЕЧЕ НЕ ДЪРЖА НА ГАРАНЦИИ.
КАКТО И НЕ ВЯРВАМ НА  НИКОГО, КОЙТО ПРЕДЛАГА ТЕХНИКА.
ВЕЧЕ СПРЯХ И ДА КУПУВАМ ОТ БГ.
СЕГА ПОЛЗВАМ ТЕЛ ОТ АНГЛИЯ, ДА ЧУКНА НА ДЪРВО Е ЖЕЛЕЗЕН.
ИМА МНОГО ЕКСТРИ И ВЪПРЕКИ ТОВА РАБОТИ.
ТЕЗИ, КОИТО ОБЕСНЯВАХА ТУК В ТЕМАТА, ЧЕ ДА ИМАШ ТЕЛ С ЕКСТРИ БИЛО ПРЕДПОСТАВКА НА ПРОБЛЕМИ МАЙ НЕ СА ПРАВИ НИКАК.
 
Виж целия пост
# 169
А И ЦЕНИЧКАТА МУ Е СУПЕР, ТЕЗИ ОТ НАШИТЕ МАГАЗИНЧЕТА С ТЕХНИТЕ ПРОМОЦИЙКИ ПАСТИ ДА ЯДАТ.
В АНГЛИЯ ЗА ПАРИТЕ, КОИТО ТЕЛ СТРУВА ТУК ТИ ДАВАТ И ЛАП ТОП И КАРТА С БЕЗПЛАТНИ МИНУТКИ.


Е КАК ДА НЕ ПАЗАРУВАШ ОТТАМ? И ДА МИ СЕ РАЗВАЛИ НЯМА ДА МЕ Е ЯД ТОЛКОВА КОЛКОТО СЛЕД КАТО ТЕ НАПРАВЯТ НА МАЙМУНА ТУК.
Виж целия пост
# 170
А И ЦЕНИЧКАТА МУ Е СУПЕР, ТЕЗИ ОТ НАШИТЕ МАГАЗИНЧЕТА С ТЕХНИТЕ ПРОМОЦИЙКИ ПАСТИ ДА ЯДАТ.
В АНГЛИЯ ЗА ПАРИТЕ, КОИТО ТЕЛ СТРУВА ТУК ТИ ДАВАТ И ЛАП ТОП И КАРТА С БЕЗПЛАТНИ МИНУТКИ.


Е КАК ДА НЕ ПАЗАРУВАШ ОТТАМ? И ДА МИ СЕ РАЗВАЛИ НЯМА ДА МЕ Е ЯД ТОЛКОВА КОЛКОТО СЛЕД КАТО ТЕ НАПРАВЯТ НА МАЙМУНА ТУК.


Провери го този телефон от Англия. Басирам се че не пише Made in China Simple Smile
Виж целия пост
# 171
Ох, 90% от техниката се прави някъде там. Или в Чайна, или в Тайван, или Малайзия, или Сингапур. Въпросът е именно дали е качествена или не, азиатците могат да работят добре.

Ти като видиш "Ireland" да не си мислиш, че компютъра е от-до правен (а не просто сглобен финално) там? И с цялата електроника и голяма част от битовата техника е точно така.

еди
Виж целия пост
# 172
Ох, 90% от техниката се прави някъде там. Или в Чайна, или в Тайван, или Малайзия, или Сингапур. Въпросът е именно дали е качествена или не, азиатците могат да работят добре.

Ти като видиш "Ireland" да не си мислиш, че компютъра е от-до правен (а не просто сглобен финално) там? И с цялата електроника и голяма част от битовата техника е точно така.

еди

Е да! Но има друго. Със сигурност си забелязъл какви компютри втора употреба идват при нас: DELL; HP; Apple; IBM.... има и някакви марки дето не са ни много известни също...външно си личи как са експлоатирани зверски но са супер здрави и функционират така добре. Какво се харчи тук в БГ? Samsung правят ги в китай - оторизираният сервиз K&K са затрупани с такива боклуци. LG - Privileg разлика май няма много вече Mos computers също са пълни. Какво остана... аха хубавата NOKIA, беше някога когато се правиха във Финландия - Прословутите ALFA COPY които вече се гаврят с клиентите и бавят телефоните над 2 - 3 месеца и покрай тях си патят всички магазини които предлагат стоката от марката и се чудят какво да кажат на бесните клиенти които са си ползвали телф. едва седмица. Motorola беше добре когато я произвеждаха в Германия... Какво остана? SonyEricsson имат здрави имат и калпави модели но пак качеството е надолу. Купих си печка Zanussi от Technopolis. Скъпо я взех. Угорчен останах когато бях в Италия и влязох в магазина им и разбрах че такава печка нямат произвеждана. Убеден съм че в Азиатските държави се произвеждат и качествена продукция но се съмнявам че стига до нас. А да и друго се сетих взех си ТВ ТФТ SONY Произведено в Испания. Оглeдах му елементите NEC,  SONY,  - made in japan( страшно ме учуди, че те още произвеждат ли в тяхната страна нещо) Simple Smile Grundig защо фалираха Simple Smile защото толкова им бяха здрави нещата че никой не си купуваше нови щото бяха доволни от старите си които изкарваха по 20 г Simple Smile И с новите  коли е така вече. Минимално влагане на пари и матеряли в едно изделие и то става с по ниска пазарна цена, ама качество.... няма. Така ще е защото само икономисти и финансисти станаха в производството. Гледат да спестят от тук от там да вдигнат печалбите и не ги интересува качеството.. То си има и хубави страни Simple Smile по редовно им купуват продуктите, защото като се счупи новото старо нещо потребителя няма избор и си купува ново. Ами това е ще се наложи да свикваме Simple Smile Това е по темата от мен мисля че е много обширна и може много да се говори Simple Smile Все пак беше "Има ли недоволни клиенти на Германос тук" Аз мисля че винаги ще има недоволни клиенти и доволни разбира се... живота си продължава! Simple Smile
Виж целия пост
# 173
евг. , етикетът изисква да си регистрираш акаунт ако смяташ да се застояваш тук.


не, не съм си водил статистика за втората ръка. най-вероятно и там си има обяснение защо само 'маркови' попадат в контейнерите. за мен има 2 типа компютри - такива които вършат работа, и такива, които не вършат. къде са произведени, не е важно и често не е точно.

същото важи и за всякаква техника. тя или работи задоволително (и нагоре) или НЕ работи задоволително (и надолу).

останалото казано са ненужни, и то не само в този контекст, думи.

то и тези не са много нужни по принцип, но трябваше да ти намекна някакси да спреш да теоретизираш не-на-място. хората или са доволни, или не, и това какво пише на чиповете или на капачката или на етикета няма много общо с темата.

еди
ПС с 2 думи - ако нямаш какво да правиш - не го прави тук. за чесане на езика си имаме Клюкарник. Моля, не отговаряй, ако не е ТОЧНО по темата, благодаря.
Виж целия пост
# 174
Виждам, че доста хора са недоволни от тази фирма и аз не правя изключение. Аз от известно време в тези магазини изобщо не влизам, защото на няколко пъти ме взеха за канарче. Предлагат ми нови планове, звучат много изгодно, но в последствие се оказва, че са ме набутали много яко, но както и да е. В момента чакам да ми изтече договора и да нямам повече никакви отношения с тях.
А най-прясната случка е на мой приятел. Около Нова година имаше промоции като вземеш телефон и получаваш и застраховка на телефона, която включва намокряне, падане и т.н. Отиваме двамата в Германос в Търновския МОЛ и вземаме телефона, правим застраховка, всичко ок. Телефона е Нокиа 6500 слайда. Няколко месеца работеше добре, но приятеля ми го изтърва и той загуби "ума и дума". Занася го в Германос те го вземат и му казват, че ако до месец не могат да го оправят ще му дадат нов телефон. Отива след месец негов приятел да го вземе и като му го дават установява, че той не работи. Казва на служителите, че няма да го вземе, а ще каже на собственика да дойде. Отива приятеля ми и те му казват, че телефона е отварян от някой. Той им казва, че телефона при самия удар се е отворил. Разбира се, никой не се съмнява, че гаранцията не важи, но нали затова направихме застраховка. Имало е доста разправии, върнали са му телефона без болчетата  #Cussing out Казали са му, че телефона е добре, само че не знаят защо не работи  #Crazy Не са му дали ясно и логично обяснение, казали са му че застраховката не важи, защото нямало касов бон, но защо им е такъв при положение, че телефона има застрахователна полица и т.н.
В момента телефона не работи, след около 2 месеца престой при тях.
Виж целия пост
# 175
{изрязано по взаимно желание}

Трябва да знаете, че законът е измислен много добре. Ако си закупите повредена техника имате право да уведомите продавача за състоянието на техниката ви с нужните документи: касова билежка за закупената стока, гаранционна карта. За да не кажат после, че е дошъл или дошла тука една жена или господони, който е показал някакъв си телефон, който не е ясно дали е купен от тук или не. След това, трябва да го вземат да го разгледат в сервиз, да открият повредите и да ги отстранят, ако има такива. Това става за 30-дневен срок считано от момента на влизане на техниката в сервиза. След като ви върнат телефона или техниката, ако не е наред; не подписвате приемо-предавателния протокол, а ги уведомявате най-учтиво, че по член 114 от Закона за защита на потребителите можете да развалите договора сключен с тях и да искате да си върнете парите. Със същият член можете да искате и замяна, но вероятно няма да имате желание. Ако ви откажат съдействие или почнат да ви мятат по върбите, че това не може да стане и няма как да стане да ви върнат парите. Си ги съдите като пичове по начина, по който е посочил "manol" с ИСКОВА МОЛБА и работата се оправя. Вие разваляте договора с фирмата по следните причини: 1. Вие - от ваша страна сте изпълнили задълженията си към договора като сте заплатили съмута, която се изисква от договора за техниката и 2. Те - от тяхна страна не са ви предоставили изправна техника, както е по договор. Вие сте им дали срок 30 дни, в който да отстранят проблемите, но те не са го сторили и пак ви предлагат неизправен апарат или техника, като с това те не изпълняват задълженията си по договора. За това, Вие можете да развалите договора сключен с фирмата и да си искате парите по чл. 114 от ЗЗП.
Най-добре предварително се консултирайте с адвокат, за да оформите изрядно Исковата молба, за да не падне в Съда, поради недоглеждане, защото това няма да ви хареса.
Виж целия пост
# 176
антиреклама, както и реклама, са термини от рекламинят бизнес.

тук, ако обичате, споделяйте само лични наблюдения - при това така, както бихте ги споделили, примерно, по телевизията.

....току-виж ви показали там....

еди.
Виж целия пост
# 177
Ммм... да! Ако може някой модератор да ми изтрие първото изречение от горния ми пост. Останалото да го остави.
Виж целия пост
# 178
не ми е обичай, но в случая го редактирах.
Виж целия пост
# 179
И аз съм  в групата на недоволните. За последната 1 година съм без телефон 3-ти месец. ПУснах им жалба до ЗАщита на потребителите но едва ли ще има ефект. Без Германос вече..............
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия